X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dariusz Andrian członkiem rady programowej SAR MBS by Effie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Dariusz Andrian członkiem rady programowej SAR MBS by Effie

reklama


Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – ludzi ambitnych wiedzących jak przynosić efekty w biznesie i być liderem zmian w organizacji.

SAR MBS by Effie jest unikatowym na rynku projektem edukacyjnym, powstałym na bazie ponad 20-letniej historii Effie oraz doświadczeniu najlepszych marketerów w kraju oraz prezesów największych firm, współtworzących kategorię Marketing & Business Solutions. Uczestnicy będą pracować na case study, które ewoluuje w czasie, stawiając – na różnych etapach programu – kolejne nowe wyzwania i mnożąc wątpliwości. Program zapewnia poznanie, przećwiczenie, opanowanie wiedzy oraz umiejętności związanych z najważniejszymi wyzwaniami współczesnego marketera.
Wykładowcami są wyłącznie praktycy biznesu – wysokiej rangi menadżerowie, prezesi firm, jurorzy konkursu Effie. Wśród nich znajdą się m.in. Dariusz Andrian, Chief Executive Officer w VMLY&R Poland oraz Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Katarzyna Milanovic, Dyrektor Generalna w Parfums Christian Dior (Grupa LVMH), Adam Pieńkowski, Dyrektor Generalny w McDonald’s Polska, Agnieszka Kosik, Head of Poland w Facebooku, Tomasz Lisewski, Managing Director w The Barrett Group Europe.
Moduły są tak pomyślane, aby konsekwentnie przeprowadzić uczestnika przez 5-stopniowy autorski program rozwojowy, z których każdy uwzględnia kompetencje twarde (modele, strategia, analiza) i miękkie (praca zespołowa, komunikacja, ludzie, kompetencje). Nie zabraknie także miejsca na pogłębienie obszaru zarządzania marką w czasie kryzysu. Zwieńczeniem programu będzie przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.
Aplikacje do programu przyjmowane są 30 września br. Zajęcia ruszają 17 października 2020r.
Szczegóły na stronie.