X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dariusz Andrian i Paweł Loedl jurorami Effie Awards 2020

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

vmlyrpoland_effie_loedl_andrian

reklama


Dariusz Andrian, chief executive officer oraz Paweł Loedl, chief strategy officer w VMLY&R Poland, zasiadają w jury 21. edycji Effie Awards – konkursu rozwiązań, które budują biznes.

Effie Awards nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. To, co zostanie ocenione to wnikliwa strategia, dobrane narzędzia realizacji oraz ponadprzeciętne wyniki.

Konkurs podąża za rozwojem rynku, daje możliwość poznania poszczególnych jego kategorii i wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę.

Nowa kategoria to odpowiedź na obecną sytuację rynkową. Marketerzy po raz pierwszy będą mogli zawalczyć o nagrody w kategorii „React & Sustain”.

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu.

Obradom jury Effie 2020 będzie przewodniczył Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny, Żabka Polska. Pokieruje pracami prawie 150-osobowego zespołu ze wsparciem 8 przewodniczących grup jurorskich.

Dariusz Andrian został członkiem jury grupy „Marketing & Business Solutions”, a Paweł Loedl oceni prace w grupie „Business-to-Business, Finanse, Ubezpieczenia i Inwestycje”.

Niezmiernie miło, i w tym jakże interesującym roku, dołączyć do ekipy doświadczonych, kompetentnych i pełnych wiedzy ludzi zwanych w niektórych kręgach jako jury Effie. Poza oczywistymi aspektami towarzyskimi, to przede wszystkim okazja, by zestawić swoją często dosyć wąską perspektywę z zupełnie inną – zarówno czytając zgłoszenia, jak i dyskutując o nich. To bezcenne. Zapewne będziemy mogli ocenić wiele interesujących kampanii, które zgłaszać można jeszcze przez niewiele ponad miesiąc. Do czego oczywiście gorąco zachęcam. Ja również się do tego zabieram, w tej chwili! – Paweł Loedl, chief strategy officer, VMLY&R Poland

Organizatorzy konkursu przygotowali dla uczestników cykl wirtualnych spotkań, podczas których eksperci dzielili się wiedzą i odpowiadali na pytania związane z tworzeniem zgłoszeń. Wszystkie prezentacje dostępne są tutaj.
Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 roku. Polska jest obecnie jednym z 52 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Licencjodawcą konkursu Effie Awards jest Effie Worldwide.