X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dawid Szczepaniak Człowiekiem Roku MIXX Awards 2019

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Dawid Szczepaniak Człowiekiem Roku MIXX Awards 2019

reklama



Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Agencja VMLY& Poland otrzymała wyróżnienie dla "For The Bold" (Doritos), brąz i dwa srebra dla "Ostatniego Twojego Weekendu" (Gazeta.pl / BNP Paribas / Mastercard), a tytuł Człowieka Roku 2019 przyznano Dawidowi Szczepaniakowi, którego doceniono za "wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie".


Tegoroczne obrady członków jury MIXX Awards to trzy dni intensywnych i burzliwych dyskusji. Przy niektórych kategoriach nie mieliśmy wątpliwości co do wyboru zwycięzcy, w innych zajęło nam to trochę więcej czasu ze względu na wyrównany, wysoki poziom zgłoszonych kampanii. Zdecydowanie w tym roku wyróżnia się nowo powstała kategoria content marketingu, w której mieliśmy najwięcej zgłoszeń. Cieszy nas, że z roku na rok poprzeczka konkursu MIXX Awards jest coraz wyżej i że biorą w nim udział również małe agencje, które robią fantastyczne rzeczy dysponując mniejszymi budżetami. – Anna Iller, przewodnicząca jury MIXX Awards, branded content manager Allegro







O nagrody IAB MIXX Awards walczyły w tym roku 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.







Dzięki konkursowi MIXX Awards widzimy jak błyskawicznie rozwija się reklama cyfrowa w Polsce. Kampanie, które jeszcze 2-3 lata temu wydawały się niezwykle nowatorskie i nieszablonowe, teraz są pewnym standardem w branży. Firmy widzą, że dzięki Internetowi zyskują narzędzia, jakich nie ma w innych mediach. Digital stał się już mainstreamowym rozwiązaniem, który napędza polski rynek reklamy, a granice między offline i online powoli się zacierają. Dla nas, jako organizatorów, ważne jest, że w konkursie MIXX Awards pojawiają się nowe kategorie, które okazują się strzałem w dziesiątkę, co potwierdza liczba zgłoszeń i jakość kampanii. – Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska







Podczas tegorocznych MIXX Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało Saatchi & Saatchi IS, Domem Mediowym Roku – OMD, natomiast Reklamodawcą Roku – BNP Paribas. Człowiekiem Roku został Dawid Szczepaniak (executive creative director i partner w VMLY&R Poland), a prezes Grupy Wirtualna Polska Jacek Świderski otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.







Nagrody za dokonania przyznajemy osobom i firmom za działania, które stanowią drogowskaz dla branży oraz podnoszą poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego. Człowiekiem Roku został Dawid Szczepaniak. Doceniliśmy jego pracę m.in. przy kampanii „Ostatni Twój Weekend”, która jest jednym z najwybitniejszych projektów marketingowych ostatnich 12 miesięcy. – Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska