X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Meta Reels

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


DoubleVerify (DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie swoich rozwiązań jakościowych o Meta, aby umożliwić pomiar mediów i pomóc zmaksymalizować reklamodawcom skuteczność na Facebook Reels i Instagram Reels. To rozwiązanie będzie wykorzystywać  technologię DV, aby pomóc reklamodawcom korzystającym z Meta Reels w zapewnieniu, że ich reklamy wideo będą oglądane przez prawdziwych ludzi i będą zabezpieczone przed Fraud/Invalid traffic („IVT”).

– Jako uczestnik programu partnerstwa pomiarowego Meta z radością ogłaszamy, że możemy mierzyć viewability i fraudy na Reels, zapewniając globalnym markom większą przejrzystość i pewność w ich inwestycjach zarówno na Facebooku, jak i Instagramie — powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – Eksplozja krótkich, tworzonych przez użytkowników treści oferuje reklamodawcom wysoce angażujące środowisko do łączenia się z pełnymi pasji społecznościami internetowymi. Możemy teraz zapewnić uwierzytelnianie mediów i pomóc zmaksymalizować wpływ i efektywność kampanii dla naszych wspólnych reklamodawców.

Dzięki technologii weryfikacji jakości DV reklamodawcy korzystający z reklam na Reels zyskają:

  • Pomiar fraudów: Aby reklama była skuteczna, musi ją zobaczyć prawdziwy człowiek. DV identyfikuje i pomaga chronić reklamodawców przed fraudami i IVT – od przechwyconych urządzeń po manipulację botami.
  • Uwierzytelnianie viewability: DV zapewnia kompleksowy pomiar widoczności, zapewniając przejrzystość w kwestii tego czy reklama ma szansę zostać zauważona, i rzuca światło na jej efekt

Wspólni klienci będą mogli uzyskać dostęp do danych pomiarowych i insightów za pośrednictwem DV Pinnacle®, ujednoliconą platformę usług i raportów analitycznych firmy, aby monitorować i optymalizować jakość swoich kampanii reklamowych na Reels. Raporty obejmą Viewability i Fraudy w formacie reklam wideo Reels, znanym również jako reklamy post-loop (Post-loop ads).

DV został uczestnikiem programu partnerstwa pomiarowego Meta w 2017 roku oferując pomiar fraudów i viewability na Facebooku i Instagramie. W 2019 roku DV uruchomił brand safety i suitability w zasobach wideo in-stream Facebooka, Instant Articles i Audience Network.

W 2020 r. DV otrzymał akredytację Media Rating Council (MRC) na pomiar third-party viewability i raportowanie dla reklam displayowych i wideo na Facebooku i Instagramie.

W 2021 r. DV ogłosił rozszerzoną integrację brand safety i suitability z Facebookiem, rozszerzającą weryfikację na In-Stream Reserve, przy jednoczesnym zapewnieniu nowych narzędzi zwiększających kontrolę i efektywność.

O DoubleVerify

DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV) to wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru i analizy mediów cyfrowych. Misją firmy jest uczynienie ekosystemu reklamy cyfrowej silniejszym i bezpieczniejszym, a tym samym zachowanie uczciwej wymiany wartości między kupującymi i sprzedającymi media cyfrowe. Setki reklamodawców z listy Fortune 500 korzystają na całym świecie z bezstronnych danych i analiz DoubleVerify w celu poprawy jakości i skuteczności kampanii oraz maksymalizacji zwrotu z inwestycji w reklamę cyfrową.

Więcej na: www.doubleverify.com