X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Creative Brand Stories i Świąteczne Miasteczko Homla

W Krakowie odbył się świąteczny event dla marki wyposażenia wnętrz Homla. Wydarzenie miało miejsce przy Pałacu Potockich na Rynku Głównym. Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za koncepcję, produkcję i realizację części wydarzenia dla influencerek. Z kolei firma Box of Stories, także należąca do Creative Brand Stories, zrealizowała zaproszenia i upominki dla influencerek.

Creative Brand Stories rozpoczyna współpracę z Kappahl

Agencje należącą do grupy Creative Brand Stories rozpoczęły współpracę ze skandynawską siecią modową Kappahl. Bossa Nova Events odpowiada za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej. Z kolei Box of Stories przygotowuje wysyłki kreatywne do twórców współpracujących z marką Kappahl.

ASAP&ASAP dla IVECO Poland – „Kapitalnie mieć taki wybór”

IVECO Poland wystartowało z kampanią mającą na celu wsparcie sprzedaży pojazdów dostawczych IVECO Daily z wykorzystaniem rozwiązań IVECO Capital (dostawcy usług finansowych tego koncernu motoryzacyjnego). Kampania rozpoczęła się w połowie października i potrwa do końca roku. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital. 

Z wizytą u „optoterapeuty” – Chapter1 stworzyła dla Fielmann miniserial „Za okularami”

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała miniserial pt. „Za okularami” dla marki Fielmann, lidera kategorii optycznej w Europie, posiadającego łącznie ponad 1000 salonów w Europie i w USA. Projekt wpisuje się w długofalową kampanię „Widzimy Twoje potrzeby”, która ma budować świadomość i wizerunek brandu Fielmann na polskim rynku.

Lajkonik i Altavia Kamikaze + K2 z kampanią Krakersów Mini

Agencja Altavia Kamikaze + K2 przygotowała dla marki Lajkonik kampanię Krakersów Mini, z tegorocznej edycji limitowanej. Działania kampanijne rozpoczęły się w październiku, potrwają do połowy listopada. Grupą docelową są przedstawiciele Gen Z. Akcja jest kontynuacją kwietniowej aktywacji, wprowadzającej na rynek dwa nowe smaki Krakersów Mini – Ser i Jalapeño oraz Bekon. 

Fielmann nowym klientem Chapter1. Rusza pierwsza kampania oparta na formatach digital i SM

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 rozpoczyna obsługę nowego klienta. Została nim marka Fielmann, lider kategorii optycznej w Europie, posiadający łącznie ponad 1000 salonów na Starym Kontynencie i w USA. Współpraca ma charakter długofalowy i właśnie startuje pierwsza kampania: „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat.