Wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej Raiffeisen Polbank
Wystartowała wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej pakietu produktów Raiffeisen Polbank. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii odpowiada Novem.
Wystartowała wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej pakietu produktów Raiffeisen Polbank. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii odpowiada Novem.
Agencja grey tree od 2007 roku znana z prowadzenia działań mocno związanych z marketingiem usług prawniczych i farmamarketingiem, wychodząc naprzeciw klientom i ich potrzebom, od maja 2015 już jako grey tree sp. z o.o. rozszerza swoją działalność o kolejne branże
Jakiś czas temu pojawiła się informacja, że Google może przewidzieć wybory lepiej niż sondaże polityczne. Jeśli to prawda, precyzyjny monitoring internetu może dawać partiom niezwykle tanie i bardzo precyzyjne dane o preferencjach wyborczych, jak i dostarczać insightów do tego, jak prowadzić kampanię wyborczą. Agencja badawcza IRCenter postanowiła sprawdzić, czy rzeczywiście tak jest.
Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Nie istnieje jeden przepis na skuteczną kampanię email marketingową. Co prawda jest wiele zasad, których należy przestrzegać ale każda kampania jest inna i zależna od wielu czynników.
Agencja INSIGNIA w raporcie specjalnym, przygotowanym przez Media&Marketing Polska „Agencja Interaktywna Roku” została wyróżniona i określona „Faworytem Klientów”.
Agencja badawcza IRCenter analizuje w tym roku wydarzenia polityczne w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google i na urządzeniach mobilnych.
W najnowszym raporcie IRCenter skupia się na ostatnich wyborach prezydenckich i komunikacji politycznej w mediach społecznościowych w okresie od początku marca do końca maja 2015 roku. Analiza ma na celu wskazanie najbardziej efektywnych działań i bieżący tracking aktywności do końca roku.
Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Branża księgowa przeszła w ostatnich latach widoczną ewolucję.
Po wyborach prezydenckich internauci dyskutują częściej o Platformie Obywatelskiej niż o Prawie i Sprawiedliwości. Sobotnie konwencje partyjne spowodowały jednak większy wzrost zainteresowania Prawem i Sprawiedliwością, a zwłaszcza Beatą Szydło; Platforma Obywatelska była widoczna m.in. dzięki Wprost.
W związku z dynamicznym wzrostem do zespołu agencji badawczej IRCenter dołączyło dwóch ekspertów: Jarosław Pawlak oraz Małgorzata Tomczyk-Walczak.
Od zarania dziejów człowiek jako homo symbolicus nadawał elementom otaczającej go rzeczywistości znaczenia, tworzył symbole, znaki, ikony. Starożytne pismo piktograficzne, ideogramy, pismo fonetyczne i alfabetyczne, a nawet istniejące obecnie symbole, takie jak znaki drogowe, znaki informacyjne (np. zakazu palenia czy znaki ewakuacyjne) – wszystko to miało służyć jak najszybszej komunikacji. Obecnie nawet owe symbole nie funkcjonują już tylko w świecie realnym.
Wystartowała nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. W ramach akcji prowadzone będą intensywne działania w internecie oraz prasie. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.
Wyniki polskiej edycji badania FCP Barometer, zrealizowanego przez agencję badawczą IRcenter oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska, wskazują na rosnące znacznie tego elementu marketing mixu. Polskie organizacje branżowe prowadzą konkursy na najlepsze aktywacje content marketingowe, przybywa też eventów związanych z tą tematyką. Mimo to polski rynek nie jest do końca świadomy, w którą stronę zmierza ten trend.
Agencja INSIGNIA rozpoczęła współpracę z Mars Polska.