X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R Agencją Roku według magazynu "Media Marketing Polska"

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VMLY&R Agencją Roku według magazynu "Media Marketing Polska"

reklama


Tytuł Agencji Roku redakcja “Media Marketing Polska" przyznała VMLY&R Poland. To ukoronowanie jej bardzo ciężkiej pracy, wspaniałego zaplecza kreatywnego, roztropnego zarządzania i profesjonalizmu wśród polskich agencji reklamowych.

Nagrody i wyróżnienia przyznawane są co roku w oparciu o badanie satysfakcji klientów Kantar Polska, wyniki biznesowe agencji, informacje nadesłane w ankietach przez agencje oraz wiedzę, jaką gromadzą dziennikarze, przygotowując magazyn “Media Marketing Polska" oraz serwis MMP24.

Tegoroczny raport “Media Marketing Polska"ocenia wspólnie agencje wyrosłe w świecie digitalowym i te z bardziej tradycyjnym rodowodem, wysyłając wyraźny sygnał, że podział jest anachroniczny. Decyzja redakcji pieczętuje nowe spojrzenie na marketing i budowę doświadczenia konsumenta. Pierwszy połączony tytuł Agencji Roku trafia do VMLY&R.

Jak czytamy w uzasadnieniu redakcji opublikowanym w raporcie “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe": “Dla VMLY&R rok 2019 był fenomenalny. Agencja przywiozła pierwsze w historii grand prix dla projektu z Polski, pierwsze polskie Titanium, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions. VMLY&R Poland trafiła też do top 20 globalnie oraz top 10 w Europie w rankingu najbardziej kreatywnych agencji na świecie w 2019 roku według Cannes Lions: The Global Creativity Report. Kampania Ostatni Twój Weekend wygrywała na międzynarodowych festiwalach niemal wszystko, co było do zgarnięcia (m.in. Cannes Lions, Epica Awards, D&AD, Golden Drum), o polskim rynku nie wspominając".

Jak czytamy dalej: “Nie byłoby naszej nagrody, gdyby nie rozwój biznesu, rozwój oferty. Na tym polu działo się także bardzo dużo. Polski oddział VMLY&R, który jest największym biurem w EMEA, stał się regionalnym centrum kompetencji technologicznych w ramach nowej globalnej struktury agencji. Zespół oferuje kompleksowe usługi zarówno dla klientów sieci VMLY&R, jak i klientów WPP w zakresie doradztwa martech, budowy, rozwoju i utrzymania systemów, marketingu mobilnego i precyzyjnego, a także e-commerce. Wzmacnia budowanie tzw. connected brands dzięki transformacji cyfrowej i rozwiązaniom z różnych platform, w tym m.in. Adobe, Drupal, Sitefinity, Sitecore.

Dział aktywacji poszerzył ofertę kampanii data driven o profilowanie kreacji, segmentację grupy celowej opartą na RTB, atrybucję skuteczności opartą na analizie przekazów, długoterminowe partnerstwa z influencerami w kluczowych dla RTB obszarach kontentowych.
Zespół badawczy poszerzył narzędzia analizy equity marek w oparciu o technologię AI, a także wprowadził do oferty nowe trackingi i rozbudowaną analitykę grup celowych. Przeprowadził szereg badań na kilku rynkach EMEA dla klientów z kategorii FMCG, motoryzacji, finansów, dóbr trwałego użytku, produktów luksusowych, fashion i retail. Z autorskiej platformy badawczej programowanej w Polsce stale korzysta 12 rynków EMEA.
Inwestycja dotyczyły również platformowych rozwiązań e-commerce oraz projektów integrated commerce (integrujących cyfrowo e-commerce i retail). Zbudowano hub – centrum usług commerce dla innych biur w EMEA.
W portfelu klientów VMLY&R Poland znajdują się niemal same bardzo rozpoznawalne i aktywne reklamowo brandy“.

Niezwykły rok, niezwykły raport

Redakcja przyznała łącznie 17 nagród i wyróżnień. Tytuł Domu Mediowego Roku powędrował do Zenith za konsekwentnie realizowaną filozofię agencji, związane z nią zmiany strukturalne i skuteczność biznesową. Dodatkowo, opublikowany raport “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" zawiera portrety badawcze 68 agencji i 25 domów mediowych stworzone w ramach badania zrealizowanego przez Kantar Polska.

W tym kryzysowym, zdawałoby się, czasie przyznajemy w ramach raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" rekordową liczbę – 17 nagród i wyróżnień. Dlaczego? Pierwsza przyczyna jest prosta. Z powodu wiosennego lockdownu raport wychodzi wyjątkowo późno – we wrześniu, ale jak zawsze oceniamy wyniki agencji za rok poprzedni i badaliśmy z firmą Kantar Polska satysfakcję klientów za rok 2019. A był to czas znakomity dla naszej branży. Drugi powód jest bardziej istotny. Wierzymy, że pomimo pandemii rynek agencyjny będzie nadal w dobrej formie. I wyróżnione firmy, a także wiele innych świetnych agencji z tej publikacji będzie mało świętować rezultaty raportu i nadal się rozwijać. –  Tomasz Wygnański, redaktor naczelny “Media Marketing Polska"

Próbę wyjściową do badania stanowi połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazywanych redakcji “Media Marketing Polska". W najnowszym badaniu próba wyjściowa wynosiła 2774 osoby. W tej fali badania zrealizowano wywiady z 1094 osobami.