X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Tymbark liderem zaangażowania, Orange – responsywności. Serce i Rozum poza rankigiem

Tymbark liderem zaangażowania, Orange – responsywności. Serce i Rozum poza rankigiem

reklama


Po najnowszych Fanpage Trends przyszedł czas na raport Socialbakers, podsumowujący miniony miesiąc na polskim Facebooku. W poprzednim zestawieniu na pierwszy plan wysunął się sukces marki Chupa-Chups, która opublikowała na swoim fan page 2 z 3-ech najbardziej angażujących wpisów. Kto tym razem jest największym zwycięzcą?

Telekomunikacja rządzi

Październikowy raport już chyba na dobre rozwiązuje problematyczną kwestię – Socialbakers nie zalicza fan page’a Serce i Rozum do profili markowych, a tym samym po raz kolejny na szczycie rankingu najpopularniejszych stron umieszcza Play, Orange i Plusa. Słuszność takiego założenia wydaje się jednak mocno dyskusyjna…

Do czołowej “10” awansował fan page Coca-Coli. Marka nie ma osobnego polskiego profilu, a jedynie lokalną “odnogę” globalnego fanpejdża, którego polubiło już ponad 920 tysięcy polskich facebookowiczów. Czołówkę zamyka Cropp.

Filmweb wysoko w rankingu

W rankingu fanpejdży z branży medialnej nowością jest wysoka pozycja (4.) profilu serwisu Filmweb. Zaskoczonym wyjaśniamy – to kolejny efekt zmiennej metodologii badania i zaliczania do danej kategorii nowych, dotychczas nieklasyfikowanych stron. Na czele bez zmian – Radio ESKA, MTV i MTV Polska. Spadek o jedno miejsca odnotował polski fan page stacji VIVA, wyprzedzony przez wspomniany Filmweb. Z Top 10 wypadły Discovery i Pudelek.

Lista najbardziej angażujących stron dawno nie była tak stabilna – nie dość, że miejsce w Top 5 utrzymały 3 fanpejdże, to w dodatku uplasowały się dokładnie na tych samych miejscach, co we wrześniu. Mowa tutaj o prowadzącej trójce – Friskies Polska, Audi Polska oraz J.A. Baczewski Vodka Monopolowa. Wszystkie jednak odnotowały nieco gorszy wynik niż w ubiegłym miesiącu. Stawkę uzupełniają Pampers Polska i Pandora Polska.

Orange bezkonkurencyjny

Również w przypadku rankingu najbardziej responsywnych marek trzy pierwsze miejsca są obsadzone identycznie, jak we wrześniu. Prowadzi Orange Polska, przed Plusem i T-Mobile. Podium o takim składzie to już jednak tradycja w przypadku tej kategorii. Do Top 5 wróciły nju mobile i Lidl Polska, kosztem Heyah i Paczkomatów InPost.

Jak zwykle zdecydowanie najbardziej zapracowani byli administratorzy Orange. Co więcej, teraz ponadto udzielają odpowiedzi szybciej niż ich odpowiednicy z Plusa, który do tej pory przodowali pod tym względem. Prowadzącym profil Orange odpowiedź zajmuje statystycznie zaledwie 23 minuty. W przypadku Plusa to niewiele więcej – 36 minut. Jakby tego było mało, okazuje się, że w przypadku Orange najniższy odsetek postów od użytkowników pozostaje bez odpowiedzi (wespół z nju mobile, czyli de facto… Orange). Można więc z całą stanowczością powiedzieć, że Orange to prawdziwie responsywna marka.

Wielki powrót

Rzut oka na listę 3-ech postów z największą liczbą interakcji w październiku i wiemy już, że Tymbark wrócił w glorii chwały. Dwa wpisy w tym rankingu to doskonały wynik, który marce już w przeszłości udawało się osiągnąć (a nawet przebić – patrz: lipiec). Warto dodać, że to powrót Tymbarka do tej kategorii po 2-miesięcznym niebycie. Trzeci z najbardziej angażujących wpisów opublikowano na profilu Mentosa.

Poniżej październikowa infografika od Socialbakers.

fot. Socialbakers

fot. Socialbakers

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail