X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Tymbark liderem zaangażowania, Orange – responsywności. Serce i Rozum poza rankigiem

Tymbark liderem zaangażowania, Orange – responsywności. Serce i Rozum poza rankigiem

reklama



Po najnowszych Fanpage Trends przyszedł czas na raport Socialbakers, podsumowujący miniony miesiąc na polskim Facebooku. W poprzednim zestawieniu na pierwszy plan wysunął się sukces marki Chupa-Chups, która opublikowała na swoim fan page 2 z 3-ech najbardziej angażujących wpisów. Kto tym razem jest największym zwycięzcą?

Telekomunikacja rządzi

Październikowy raport już chyba na dobre rozwiązuje problematyczną kwestię – Socialbakers nie zalicza fan page’a Serce i Rozum do profili markowych, a tym samym po raz kolejny na szczycie rankingu najpopularniejszych stron umieszcza Play, Orange i Plusa. Słuszność takiego założenia wydaje się jednak mocno dyskusyjna…

Do czołowej “10” awansował fan page Coca-Coli. Marka nie ma osobnego polskiego profilu, a jedynie lokalną “odnogę” globalnego fanpejdża, którego polubiło już ponad 920 tysięcy polskich fa

Reklama



cebookowiczów. Czołówkę zamyka Cropp.

Filmweb wysoko w rankingu

W rankingu fanpejdży z branży medialnej nowością jest wysoka pozycja (4.) profilu serwisu Filmweb. Zaskoczonym wyjaśniamy – to kolejny efekt zmiennej metodologii badania i zaliczania do danej kategorii nowych, dotychczas nieklasyfikowanych stron. Na czele bez zmian – Radio ESKA, MTV i MTV Polska. Spadek o jedno miejsca odnotował polski fan page stacji VIVA, wyprzedzony przez wspomniany Filmweb. Z Top 10 wypadły Discovery i Pudelek.

Lista najbardziej angażujących stron dawno nie była tak stabilna – nie dość, że miejsce w Top 5 utrzymały 3 fanpejdże, to w dodatku uplasowały się dokładnie na tych samych miejscach, co we wrześniu. Mowa tutaj o prowadzącej trójce – Friskies Polska, Audi Polska oraz J.A. Baczewski Vodka Monopolowa. Wszystkie jednak odnotowały nieco gorszy wynik niż w ubiegłym miesiącu. Stawkę uzupełniają Pampers Polska i Pandora Polska.

Orange bezkonkurencyjny

Również w przypadku rankingu najbardziej responsywnych marek trzy pierwsze miejsca są obsadzone identycznie, jak we wrześniu. Prowadzi Orange Polska, przed Plusem i T-Mobile. Podium o takim składzie to już jednak tradycja w przypadku tej kategorii. Do Top 5 wróciły nju mobile i Lidl Polska, kosztem Heyah i Paczkomatów InPost.

Jak zwykle zdecydowanie najbardziej zapracowani byli administratorzy Orange. Co więcej, teraz ponadto udzielają odpowiedzi szybciej niż ich odpowiednicy z Plusa, który do tej pory przodowali pod tym względem. Prowadzącym profil Orange odpowiedź zajmuje statystycznie zaledwie 23 minuty. W przypadku Plusa to niewiele więcej – 36 minut. Jakby tego było mało, okazuje się, że w przypadku Orange najniższy odsetek postów od użytkowników pozostaje bez odpowiedzi (wespół z nju mobile, czyli de facto… Orange). Można więc z całą stanowczością powiedzieć, że Orange to prawdziwie responsywna marka.

Wielki powrót

Rzut oka na listę 3-ech postów z największą liczbą interakcji w październiku i wiemy już, że Tymbark wrócił w glorii chwały. Dwa wpisy w tym rankingu to doskonały wynik, który marce już w przeszłości udawało się osiągnąć (a nawet przebić – patrz: lipiec). Warto dodać, że to powrót Tymbarka do tej kategorii po 2-miesięcznym niebycie. Trzeci z najbardziej angażujących wpisów opublikowano na profilu Mentosa.

Poniżej październikowa infografika od Socialbakers.

fot. Socialbakers

fot. Socialbakers


Reklama

Reklama

[FM_form id="1"]