X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Czym jest TwitterChat i dlaczego warto z niego korzystać?

Czym jest TwitterChat i dlaczego warto z niego korzystać?fot CC0 Public Domain

TwitterChat to nic innego, jak fora dyskusyjne dla osób chcących wypowiedzieć się na określony temat lub wymienić się swoimi opiniami na Twitterze. TwitterChaty mogą być z góry zaplanowane, a odszukanie ich jest niezwykle proste, gdyż wystarczy wpisać odpowiedni hashtag, którym nazwano daną grupę dyskusyjną.

Obama może, to Ty też

Fakt świadczący o tym, że jest to bardzo dobre narzędzie do porozumiewania się z innymi ludźmi na różne tematy, to używanie go nie tylko przez gwiazdy i celebrytów, ale również przez najważniejsze osoby tego świata, jak np. Baracka Obamę, który bardzo chętnie odpowiada na pytania swoich wyborców i nie tylko.

Jak TwitterChat może pomóc w biznesie?

Jak w każdej branży, bardzo ważna dla marki jest kwestia kontaktu i obcowania z klientem. Firmy, który odniosły sukces to zazwyczaj takie, z którymi ludzie mogą się utożsamić i wśród których nie czują się gorsi. Aby zbudować taki wizerunek lub poprawić już istniejący potrzebny jest stały kontakt z klientami i pozbawienie ich wszelkich wątpliwości dotyczących spraw związanych z firmą. W tym właśnie może pomóc TwitterChat. Wystarczy, że zaplanujecie czat, oznaczycie go odpowiednim hashtagiem i odpowiecie na pytania uczestników dyskusji.

Kulturalna konfrontacja i dopasowanie poglądów

TwitterChat to również świetna okazja do wyrażenia swojej opinii bez sytuacji, w której ktoś obok postanowi wyrwać Wam mikrofon z rąk lub zacznie przeszkadzać. Każdy ma tutaj pełne prawo do wypowiedzenia się i uzasadnienia swojej decyzji bez niepotrzebnych przerywników. Dzięki temu w bardzo prosty sposób można wyrazić swoją opinię od początku do samego końca. TwitterChar może być również dopasowany do gustu Waszych followersów. Jeśli wykorzystacie jedno z wielu narzędzi, służących do określenia upodobań śledzących Was użytkowników, na pewno będziecie wiedzieli czym są zainteresowani i jakich treści oczekują. Pod tym kątem możecie dobrać odpowiednie czaty i rozpocząć dyskusję. Taki ruch zdecydowanie poprawi wizerunek Waszej marki lub osoby, a wielu użytkowników będzie mogło się z Wami utożsamić.

Wzrost popularności

Popularność konta na Twitterze zależna jest m.in. od ilości retweetów, odpowiedzi na nie i oznaczenia ich jako ulubionych. Często taka sytuacja zależy od liczby osób obserwujących dane konto, ale samo uczestnictwo w takim czacie lub jego zorganizowanie może przysporzyć Wam zdecydowanie większej liczby fanów, klientów i udostępnień. A na tym przecież zależy nam najbardziej.

tweetchat

Przepis na odpowiednie przygotowanie TwitterChata

1. Zrób research

Aby odnieść sukces z TwitterChatem, należy go dobrze przygotować. Przede wszystkim najpierw bądźcie uczestnikami takich dyskusji, poznajcie ich zasady działania i zainspirujcie się tymi, które najbardziej Was zaciekawią. Dobranie odpowiedniego tematu powinno wiązać się z branżą, którą się zajmujecie i spełniać oczekiwania Waszych obecnych, jak i przyszłych followersów. Kolejny krok to minimum tygodniowa promocja zaplanowanego przez Was czata na wszystkich dostępnych platformach społecznościowych. Pamiętajcie o odpowiednim otagowaniu, które będzie nie tylko chwytliwe, ale i łatwe do zapamiętania i wpisania.

2. Odpowiadaj i pytaj

TwitterChat to coś w rodzaju debaty politycznej, dlatego powinniście być przygotowani na wszelkie pytania, jakie mogą się pojawić. Taka rozmowa nie powinna trwać dłużej niż godzinę, dlatego nie warto tracić czasu na wymyślanie odpowiedzi. Powinny być one przygotowane wcześniej, aby móc jak najszybciej i jak najrzetelniej odpowiadać na pytania. Możecie również przygotować pytania dla uczestników czata, dzięki czemu nie tylko poznacie ich lepiej, ale również ich zainteresowania i potrzeby.

3. Dostosuj się do innych

Jeśli chcecie, aby Waszymi rozmówcami byli ludzie z całego świata, powinniście uwzględnić różnice czasowe tak, aby godzina TwitterChata była odpowiednia dla większości użytkowników. Oczywiście, zaplanowanie takiej pory, która odpowiadałaby wszystkim jest niezwykle trudnym zadaniem, ale sam ruch w tę stronę może okazać się bardzo pomocny i zbliżyć wizerunek osoby lub firmy do jej odbiorców.

Dlaczego warto korzystać z TwitterChat?

Notowania Twittera ciągle rosną. Dlatego warto wykorzystać opcje, do których każdy z nas ma dostęp i dzięki którym można powiększyć swój zasięg. Jedną z wielu funkcji TwitterChat jest właśnie zwiększenie popularności danego użytkownika, jego tweetów i działalności w Sieci, ale TwitterChat to również wymiana poglądów, myśli, pytań i odpowiedzi. To miejsce spotkań ludzi z branży, profesjonalistów i tych, którzy od profesjonalistów chcą się czegoś dowiedzieć lub nauczyć.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail