X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Snapchat pracuje nad podwodną wersją okularów Spectacles

Wygląda na to, że już wkrótce treści udostępniane na Snapchacie będą jeszcze bardziej atrakcyjne. Firma pracuje nad podwodną wersją okularów do robienia zdjęć i kręcenia wideo, z której skorzystają osoby nurkujące.

Snapchat pracuje nad podwodną wersją okularów Spectaclesfot. designboom.com

Okulary Spectales od Snapchata, które zaprezentowano we wrześniu ubiegłego roku, dopiero niedawno przybyły do Europy. Przez długi czas ich zakup był możliwy tylko w Stanach Zjednoczonych w tzw. Snapbotach, czyli dedykowanych automatach. Na początku czerwca pojawiła się informacja, że mogą zamówić je mieszkańcy takich krajów jak Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Szwajcaria, a także Wielka Brytania i Włochy, a w Londynie, Paryżu, Berlinie, Barcelonie i Wenecji pojawiły się wcześniej wspomniane maszyny. To jednak nie wszystkie działania, jakie w stosunku do idei okularów podejmuje firma Evana Spiegela.

We współpracy z Royal Caribbean, armatorem statków wycieczkowych, opracowano kilka prototypów SeeSeaker – podwodnej wersji okularów dla nurków. Wyglądem przypominają one gogle, w których umieszczane są Spectacles. Umożliwiaj one snapowanie w postaci zdjęć i nagrań wideo z głębokości do 150 stóp, czyli blisko 46 metrów, przez pół godziny. Udokumentowane treści miałyby pojawiać się bezpośrednio w Memories, a ich wykorzystanie ich jest możliwe zarówno w wodzie, jak i na lądzie. Jak donosi Forbes, zaprojektowano adapter 3D z magnetycznym przyciskiem pozwalających na montaż Spectacles. W tym tygodniu z istniejących prototypów korzystają nurkowie Gabriela Nava oraz Roberto Ochoa, którzy pływają w okolicach Cozumel w Meksyku. Stworzone przez nich nagrania zostały udostępnione na Instagramie i Facebooku Royal Caribbean.

https://twitter.com/RoyalCaribbean/status/878009859702116352

Czy nowe okulary zapewnią Snapowi pozycję na rynku i zainteresują użytkowników aplikacji? Z pewnością pozwolą na dostarczanie treści z nietypowej perspektywy i ukazanie Snapchatterom podwodnego świata. Mogą one także przekonać wielu użytkowników bojących się nurkowania do atrakcyjności podwodnych widoków. Wiele jednak zależy od ich ceny oraz dostępności, choć wydaje się, że z góry możemy spodziewać się, że podobnie jak Spectacles, nie trafią bezpośrednio do Polski, a także tego, czy nie skorzystają z nich wyłączenie podróżujących Royal Carribean. Aktualnie podejmowane są kroki mające na celu zabezpieczenie patentu.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail