X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

O czym mówić, czego unikać: FMCG

O czym mówić, czego unikać: FMCG

Rozpoczynamy serię artykułów dotyczących specyfiki prowadzenia działań społecznościowych w poszczególnych branżach. Wskazówek odnośnie tego, jakie treści publikować, a jakich najlepiej unikać, udzielili eksperci na co dzień zajmujący się prowadzeniem kampanii w social mediach. Jako pierwszej przyjrzymy się branży FMCG.

Google integruje Plusa z YouTube i Chrome. Rośnie imperium?

Google integruje Plusa z YouTube i Chrome. Rośnie imperium?

Zapowiedzi przedstawicieli Google o maksymalnym skupieniu nad udoskonalaniem Google+ sprzed kilkunastu dni po raz kolejny znajdują potwierdzenie. Po zintegrowaniu serwisu z popularnym Google Readerem przyszedł czas na sztandarowe usługi firmy z Mountain View – YouTube i przeglądarkę Chrome.

Jutro koniec Facebooka?

Jutro koniec Facebooka?

Trzy miesiące temu zapowiadali usunięcie Facebooka z sieci. Szybko przyszło jednak dementi z ich strony. Trudno się więc dziwić, że na początku sierpnia o Anonimowych było tak głośno. Nie znaczy to jednak, że w przeddzień domniemanej daty zniszczenia najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie o całej sprawie zupełnie zapomniano.

Manchester United szykuje własny serwis społecznościowy

Manchester United szykuje własny serwis społecznościowy

Popularność największych klubów piłkarskich Europy wykracza daleko poza granice krajów, gdzie mają siedzibę. Za przykład niech posłuży angielski Manchester United, trzykrotny zdobywca Pucharu Europy, którego bazę fanów szacuje się na około 500 milionów. Teraz popularne „Czerwone Diabły” zapowiedziały wprowadzenie własnego serwisu społecznościowego.

Użytkowniczki Facebooka kochają “Buty i Torebki”

Użytkowniczki Facebooka kochają “Buty i Torebki”

Kobiety na Facebooku najbardziej angażuje fan page “Kocham Buty i Torebki”, aczkolwiek w zestawieniu poszczególnych kategorii triumfują profile związane w branżą kosmetyczną. W porównaniu z mężczyznami panie są bardziej otwarte na dyskusje pod postami, często wyrażając w ten sposób emocje.