X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Hip-hop rządzi na polskim YouTube

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Hip-hop rządzi na polskim YouTube

reklama

Aż cztery z pieciu najczęściej oglądanych reklam na polskim YouTube w październiku, to wideo powstałe w ramach kampanii reklamowej marki EB, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. To pierwsza taka sytuacja w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard.

Projekt TYMCZASEM EB znalazł się w zestawieniu po raz trzeci z rzędu, tym razem zdobywając cztery z pięciu pozycji. Liderem zestawienia został Żabson z reinterpretacją kultowego \"Ukrytego w mieście krzyku\" Pezeta z albumu “Muzyka Klasyczna”.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez internautów. Ranking pięciu filmów ustalany jest w oparciu o algorytm, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.