Autor: Green Parrot - agencja 360, 12/10/2022
Magda Baljon, od 6 miesięcy creative team leader w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, awansowała do roli head of creative. Przejmuje stanowisko Natalii Wasyluk, która zajmie się rozwojem nowego projektu agencji na rynku polskim i międzynarodowym.
Autor: ŁubuDubu PR, 12/10/2022
Agencja Kamikaze zwyciężyła w przetargu koncernu CEWE na obsługę jego marek CEWE i CEWE Fotojoker na rynku polskim. Współpraca właśnie rusza, dotyczyć będzie działań w kanałach social mediowych obu brandów.
Autor: ŁubuDubu PR, 30/09/2022
Tomasz Kucharczyk dołączył do zespołu Httpool, obejmując stanowisko Senior Regional Marketing Managera, odpowiedzialnego za Polskę i kraje bałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię.
Autor: adcookie, 22/09/2022
Katarzyna Sowicka awansuje z Head of Content na stanowisko Chief Communication Officer. Nowa rola to kolejny krok w realizacji strategii adcookie.
Autor: adcookie, 22/09/2022
Marcin Polanowicz został nowym Content Marketing Managerem w adcookie. Poprzednio pracował w eobuwie.pl (obecnie MODIVO S.A.).
Autor: ŁubuDubu PR, 13/09/2022
Do Funktional przeszedł bezpośrednio z Adecco Group. W krakowskiej agencji obejmuje stanowisko Chief Operating Officer.
Autor: ŁubuDubu PR, 23/08/2022
Do agencji Funktional Maciej Swoboda przeszedł bezpośrednio z Cheil Poland. Obejmuje stanowisko Chief Revenue Officer, raportować będzie bezpośrednio do Huberta Pokrowieckiego, CEO agencji.
Autor: ŁubuDubu PR, 16/08/2022
„Legendarny Moment, Legendarny Smak” – agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w social mediach i rozpoczęła obsługę tego brandu.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/08/2022
Justyna Bednarek-Roszkowska obejmie stanowisko Twitter Sales Lead w Httpool Polska. Przechodzi na nie z analogicznego stanowiska, na którym obsługiwała platformę LinkedIn.
Autor: ŁubuDubu PR, 03/08/2022
Aleph Group, Inc, wiodący globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił dziś globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
Autor: CluePR, 27/07/2022
Rower myjemy karcherem, chodzimy w adidasach, chętnie popijamy z termosu, a do mieszkania zamawiamy batmaida… I może nawet nie wiemy, jak wiele codziennych, pospolitych słów pochodzi od marek i nazw firm – a co więcej, nowe takie przypadki wciąż się rodzą dookoła.
Autor: CluePR, 22/07/2022
W trakcie ostatniego roku prawie 80 proc. Polaków wsparło finansowo akcje charytatywne oraz organizacje pozarządowe, z czego większość pomogła uchodźcom z Ukrainy i organizacjom działającym na ich rzecz – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie PayPal .
Autor: ŁubuDubu PR, 06/07/2022
Snapchat Inc i Httpool – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają trzy nowości dla marketerów.
Autor: Havas PR Warsaw, 24/06/2022
Superaplikacja mobilności miejskiej FREE NOW oraz europejski lider mikromobilności TIER wprowadzili pierwszą w branży funkcję korzystania z e-hulajnóg „na trzeźwo”. Dzięki niej użytkownicy wypożyczający e-hulajnogi TIER w weekend zostaną zapytani, czy spożyli alkohol i w przypadku pozytywnej odpowiedzi, przekierowani do aplikacji FREE NOW, aby zamówić przejazd taxi.
Autor: ŁubuDubu PR, 23/06/2022
Mieszko Guć rozpoczyna pracę w Httpool Polska, wzmacniając zespół TikToka. Obejmuje stanowisko TikTok Client Partner, raportować będzie do Adama Puchalskiego, Strategic Sales Lead.