X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Welcome Digital współpracuje z Adform – 3 pierwsze projekty zrealizowane!

W maju tego roku Welcome Digital został partnerem kreatywno-produkcyjnym platformy Adform Flow – lidera branży adtech według Gartnera. Dzięki ponad 20-letniemu międzynarodowemu doświadczeniu w komunikacji cyfrowej, połączonemu ze znajomością platformy, Welcome Digital oferuje Klientom Adform unikalną jakość realizacji kampanii digital. Do tej pory przekonały się o tym marki Samsung, Dyson oraz Next Generation Manufacturing, dla których Welcome zrealizował projekty.

Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year

Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji – Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.

Różnorodność w piłce nożnej jest siłą dającą możliwości

Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości rozwijania się, zarówno jako zawodnicy, jak i ludzie.

Duet VMLY&R i Przestrzeń z Grand Prix konkursu Golden Arrow 2021

Po raz 16. redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki Golden Arrow za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe. Grand Prix konkursu otrzymał duet VMLY&R i Przestrzeń za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.

Kampania „Zmień Spojrzenie” marki Samsung nominowana do SABRE Awards 2021

PRovoke Media (dawniej Holmes Report) ogłosił listę kampanii, które powalczą o statuetki w tegorocznej edycji SABRE Awards 2021 – międzynarodowego konkursu branży PR. Wśród nominowanych znalazł się projekt „Zmień Spojrzenie”, promującą Samsung Galaxy S20 Ultra. Za komunikację kampanii odpowiadają VMLY&R oraz d*fusion communication, zakup mediów koordynował Starcom, a event zrealizowała agencja Proevent.

(R)ewolucje kadrowe w Green Parrot w 2021 roku

Na 13. urodziny firmy zespół agencji digitalowej Green Parrot w ostatnim kwartale powiększył  się o 11 nowych specjalistów. Seniorzy z długoletnim stażem awansują. Trwają kolejne rekrutacje. Cała struktura firmy przechodzi istną (r)ewolucję. To wszystko efekt długofalowej strategii rozwoju, jaką przyjęli partnerzy zarządzający Szymon Paroszkiewicz i Jarosław Stolarek.