X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć

Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Co kryje się pod tą nazwą?

Startuje nowy portal dla dojrzałych graczy

Twórcy gier mają obecnie praktycznie nieograniczone możliwości. Wszystko za sprawą coraz bardziej dopracowanych technologii. Interaktywne fabuły, czy rozwiązania wkraczające w rzeczywistość rozszerzoną zyskują na popularności.

Cyfrowa reklama zewnętrzna – zaskakuje i pobudza wyobraźnię

Cyfrowa reklama zewnętrzna to dynamicznie rozwijające się medium, z którym mamy styczność każdego dnia. Spotykamy się z nią podróżując autem i środkami komunikacji miejskiej, przebywając w centrach handlowych, supermarketach czy na dworcach. Co sprawia, że DOOH jest coraz popularniejszy i dlaczego jest tak chętnie wykorzystywany przez reklamodawców?

Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?

W świecie handlu sztuczna inteligencja stała się użytecznym i niezbędnym narzędziem. Jedną z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że wykorzystanie technologii AI w tej branży wzrośnie do 2020 roku o 155%. Jak AI wpływa na branżę i jak ją zmienia?

Social media ninja, czyli kto?

Początek nowego roku jest zawsze poświęcony analizie tego, co było i przewidywaniu wyzwań na kolejne dwanaście miesięcy. Tak postępuje wiele branż, również social media.

V&P Agencja Marketingu Konwersji 360° ponownie z marką Hochland

Hochland świętuje 25-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna marki, którą promuje spot reklamowy „To jest pyszne od 25 lat”. Na planie zdjęciowym ponownie spotkali się aktorzy, którzy wiele lat temu wcielili się w rolę szkolnych przyjaciół w reklamie producenta serów. Za koncepcję i realizację kampanii oraz loterię odpowiada Agencja Reklamowa V&P. To kolejna współpraca Hochlandu z zespołem V&P.

Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta

Wielokanałowość od kilku lat jest popularnym hasłem związanym z handlem detalicznym, jednak wciąż wywołuje wiele zamieszania. Największym wyzwaniem dla sprzedawców, którzy chcą zmaksymalizować potencjał omnichannel są klienci, a dokładniej sprostanie ich oczekiwaniom. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań wielokanałowych?