Autor: Profeina. Pobudza media., 17/05/2022
• Dzięki nowemu partnerstwu z drugą już amerykańską agencją, Enterie zwiększy możliwości ekspansji swoich klientów na rynek Stanów Zjednoczonych.
• Nowa współpraca jest odpowiedzią na wysoki popyt na usługi PR w USA wśród spółek pochodzących z Europy czy Azji.
• Założona w Polsce sieć agencji PR Enterie jest już obecna na ponad 80 rynkach, w tym w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Autor: ŁubuDubu PR, 17/05/2022
Pracę w Httpool Polska rozpoczyna Marta Jaskuła, która wzmacnia zespół Snapchata. Obejmuje stanowisko Snapchat Client Partner, podlegać będzie Annie Stanisławskiej, Sales Lead.
Autor: ŁubuDubu PR, 17/05/2022
Essence i MediaCom łączą się, tworząc EssenceMediacom
GroupM uruchamiając GroupM Nexus buduje globalną przewagę konkurencyjną w performance marketingu.
Mindshare finalizuje integrację z globalną agencją performance Neo
Autor: ŁubuDubu PR, 17/05/2022
W najnowszej edycji corocznego autorskiego badania Influence Power Index, agencja MediaCom zapytała Polaków o ocenę celebrytów i popularnych twórców internetowych pod kątem poziomu zaangażowania w tematy istotne społecznie.
Autor: adCookie, 13/05/2022
adCookie rozpoczyna współpracę z Survival Race – wydarzeniem sportowym odbywającym się na terenie całej Polski. Survival Race to miejski bieg z przeszkodami organizowany dla różnych grup wiekowych oraz z różnymi poziomami trudności.
Autor: Golden Eggs Studio SA, 12/05/2022
Golden Eggs Studio S.A., polski producent gier komputerowych, specjalizujący się w produkcjach typu indie games, poinformował o objęciu przez Marka Szymczakowskiego stanowiska wiceprezesa oraz o jego wejściu do zarządu spółki.
Autor: VMLY&R, 10/05/2022
Znamy zwycięzców i wyróżnionych w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Wśród nich znalazły się Joanna Juchacz i Anna Kubas z VMLY&R. Duet kreatywnych zwyciężył w kategorii DIGITAL.
Autor: VMLY&R, 10/05/2022
Kampania "Gdzie są nasze Patronki?" realizowana dla Banku BNP Paribas została doceniona przez jury Fast Company w konkursie World Changing Ideas Award. Inicjatywa, za której ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital odpowiada VMLY&R, została finalistą w kategorii edukacja.
Autor: Havas PR Warsaw, 05/05/2022
Realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, prezentuje wyjątkowy mural na ulicy Drewnianej 1 w Warszawie. Projekt, promujący flagowe smartfony z serii realme GT 2, został wykonany przy użyciu farb pochłaniających smog.
Autor: CluePR, 29/04/2022
Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce
Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz precyzyjniejsze narzędzia marketingowe. Dotyczy to również platform społecznościowych, które pełnią ważną funkcję w ścieżkach zakupowych e-klientów.
Autor: INSIGNIA, 29/04/2022
W wyniku wygranego przetargu na całoroczną obsługę, Insignia odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie szerokich działań promocyjnych marki na rynek polski.
Autor: CluePR, 28/04/2022
NFON wraz ze swoim rozwojem w Europie i Polsce przeprowadza rebranding marki. Poza zmianami związanymi z identyfikacją wizualną firma może pochwalić się także nową stroną internetową i poszerzaniem swojej oferty (m.in. o Cloudya Meet & Share oraz Contact Center Hub).
Autor: Nieruchomosci-online.pl, 25/04/2022
Portal ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl ruszył z kolejną, ogólnopolską kampanią radiową. Tym razem z okazji majówki, ponieważ jak pokazują statystyki, to właśnie wtedy Polacy najchętniej szukają nieruchomości.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/04/2022
Do zespołu Httpool Polska dołącza Natalya Sultanyarova. Obejmuje stanowisko Client Solutions Manager, podlegać będzie Adamowi Puchalskiemu.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/04/2022
DoubleVerify jest pierwszą firmą jaka uzyskała akredytację na pomiary Viewability reklam wideo na platformie YouTube za pomocą Google Ads Data Hub.