X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Jak przyspieszyć transformację cyfrową w Europie?

• W Europie tylko ok. 5 proc. producentów z sukcesem wdraża cyfrowe rozwiązania.
• W Azji i Pacyfiku aż 19 proc.
• Europa potrzebuje silnej i proaktywnej polityki gospodarczej.
• Transformacja cyfrowa może być szybsza.
• O przyszłości europejskiego przemysłu i energetyki dyskutowali eksperci z całej Europy podczas 12. Forum Gospodarczego Time w Warszawie.

Sieć VMLY&R w gronie 10-ciu najbardziej innowacyjnych firm reklamowych na świecie w 2020 roku

Portal FastCompany.com przygotował zestawienie 10-ciu liderów w branży reklamowej, opierając się na innowacyjności ich ostatnich działań. Wśród wyróżnionych znalazła się sieć VMLY&R. Jako uzasadnienie decyzji portal wymienia kampanię „Ostatni Twój Weekend” realizowaną przez polski oddział agencji oraz projekt realizowany dla Google i sieci Domino’s przez nowojorskie biuro VMLY&R.

Dawid Szczepaniak nominowany w konkursie AD WO/MAN Roku

Dawid Szczepaniak, executive creative director w VMLY&R Poland, zawalczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w plebiscycie magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska z polskiej branży reklamowej.

Young Creatives Cannes 2020

Młodzi, zdolni i kreatywni z VMLY&R Poland tworzą aż 10 zespołów biorących udział w eliminacjach Young Creatives Cannes 2020.

Aleksandra Monczak stanęła na czele grupy biznesowej

Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci – firmy Nutricia.

Internet na krawędzi. W 2020 roku czeka nas rewolucja w przetwarzaniu danych

Oto technologia, która dopiero wkracza na główną scenę, ale już za chwilę odegra na niej główną rolę. Staje się najmocniej dyskutowanym tematem w korporacyjnym świecie IT. To ona umożliwi rozwój najważniejszych trendów dekady, takich jak sieć 5G, Internet Rzeczy czy autonomiczne pojazdy. Zmieni praktycznie każdy sektor gospodarki, a do 2028 roku rynek związanej z nią infrastruktury będzie wart ponad 700 mld dolarów . Wszystkie światła na… edge computing.

Przyszłość reklamy DOOH – trendy i prognozy na rok 2020

Medium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Cyfrowa reklama zewnętrzna rozwija się według prognoz i powinna utrzymać w nadchodzących latach tendencję wzrostową. Co sprawia, że reklamodawcy coraz chętniej decydują się na rozpoczęcie kampanii na cyfrowych ekranach OOH? Komu reklama DOOH zawdzięcza swój sukces?