X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

DoubleVerify odkrywa nowe oszustwo związane z reklamami audio – FM Scam

Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio. 

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna, którzy objęli nowo utworzone stanowiska.

Szach-MAUT! ASAP&ASAP dla IVECO w nietypowej kampanii promocyjnej

IVECO Poland rozpoczęło kampanię wspierającą launch nowej generacji pojazdów ciężarowych IVECO S-Way. Kampania zaplanowana jest na cały sezon wiosenny. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital. 

They.pl i Uniwersytet SWPS przygotowały raport o pokoleniu Zet

Tylko 25% ankietowanych przedstawicieli pokolenia Z zdecydowanie uważa, że polskie marki wiedzą, jak komunikować się z młodymi ludźmi. Jedynie 17% badanych dokonuje zakupów wyłącznie online, zaś niemal połowa z nich dostrzega praktyki greenwashingu w działaniach firm. To tylko niektóre wnioski płynące z raportu “Gen Z o sobie i otaczającym ich świecie. Jakie są polskie Zetki?”.

DoubleVerify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta

Po raz pierwszy globalne marki skorzystają z wiodącej w branży technologii klasyfikacji DV, opartej na sztucznej inteligencji, aby uzyskać większą transparentność działań w zasobach reklamowych Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels.

CEWE z Amooco Agency – przedłużenie kontraktu na kolejny rok

CEWE, europejski lider w usługach fotograficznych i druku cyfrowym, przedłuża współpracę z agencją Amooco. Nowa umowa, która weszła w życie 2 stycznia, obejmuje obsługę kanałów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, oraz wsparcie w kampaniach digital dla marek CEWE, CEWE FOTOJOKER.