Cyrek Digital nominowany do European Search Awards 2024!
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2024/05/Cyrek-Digital-Europejski-kongres-gospodarczy1-795x470.png)
Agencja Cyrek Digital z szansą na prestiżową europejską nagrodę. Jak ambitny projekt pozwolił wejść na szczyt SEO w 12 miesięcy?
Agencja Cyrek Digital z szansą na prestiżową europejską nagrodę. Jak ambitny projekt pozwolił wejść na szczyt SEO w 12 miesięcy?
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna, którzy objęli nowo utworzone stanowiska.
Do grona klientów agencji Altavia Kamikaze + K2 dołącza marka Nice To Fit You. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie i prowadzenie kanału Nice To Fit You na TikToku https://www.tiktok.com/@nice.to.fit.you
IVECO Poland rozpoczęło kampanię wspierającą launch nowej generacji pojazdów ciężarowych IVECO S-Way. Kampania zaplanowana jest na cały sezon wiosenny. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital.
mBank rozpoczął nietypową kampanię na platformie muzycznej Spotify. Za logistykę działań w serwisie Spotify odpowiada polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph), zaś za koncept kampanii – agencje Dentsu Creative oraz Carat. Kampania potrwa do końca maja, prowadzona jest częściowo w języku śląskim.
Tylko 25% ankietowanych przedstawicieli pokolenia Z zdecydowanie uważa, że polskie marki wiedzą, jak komunikować się z młodymi ludźmi. Jedynie 17% badanych dokonuje zakupów wyłącznie online, zaś niemal połowa z nich dostrzega praktyki greenwashingu w działaniach firm. To tylko niektóre wnioski płynące z raportu “Gen Z o sobie i otaczającym ich świecie. Jakie są polskie Zetki?”.
16 nowych kategorii kontentowych objętych rozszerzonymi pomiarami post-bid Brand Safety i Brand Suitability na TikToku.
Współpracująca od 2020 roku z agencją 25wat Agnieszka Sito awansowała na stanowisko managing directora. Do jej nowych obowiązków należeć będzie m.in. kontrola operacji biznesowych agencji, zarządzanie zespołem oraz współtworzenie strategii rozwojowej firmy.
Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.
Kappahl, jedna z wiodących skandynawskich sieci modowych, powierza obsługę swoich działań public relations grupie Creative Brand Stories. To kontynuacja i rozszerzenie dotychczasowej współpracy, która ma na celu wzmocnienie na rynku polskim pozycji marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej.
To innowacyjne rozwiązanie łączy MFA pre-bid avoidance (unikanie stron MFA na etapie pre-bid) z ustawieniami pomiaru post-bid (post-bid measurement), pomagając reklamodawcom kupującym w modelu programmatic ograniczyć marnowanie budżetów mediowych.
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik – agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.
Po raz pierwszy globalne marki skorzystają z wiodącej w branży technologii klasyfikacji DV, opartej na sztucznej inteligencji, aby uzyskać większą transparentność działań w zasobach reklamowych Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels.
CEWE, europejski lider w usługach fotograficznych i druku cyfrowym, przedłuża współpracę z agencją Amooco. Nowa umowa, która weszła w życie 2 stycznia, obejmuje obsługę kanałów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, oraz wsparcie w kampaniach digital dla marek CEWE, CEWE FOTOJOKER.