Autor: VMLY&R, 20/04/2022
Do trzeciej edycji globalnego konkursu Agency of the Year Awards zgłosiło się ponad 100 firm z 19 krajów. Magazyn "Campaign" przyznał agencji VMLY&R aż 6 nominacji, m.in. w kategoriach Global Network oraz Best Network: Europe.
Autor: VMLY&R, 20/04/2022
Joanna Sroka, associate creative director, Natalia Borawska, creative director i Alek Frydrych, creative director zasilili składy jurorskie Young Creatives Cannes 2022. Konkurs skierowany jest do młodych pracowników i freelnacerów branży komunikacji marketingowej.
Autor: Profeina. Pobudza media., 13/04/2022
Dubaj (ZEA) i Warszawa, 12 kwietnia 2022 r.
Enterie, dzięki nowemu partnerstwu z dubajskim Shamal Communications, zapewni możliwość ekspansji w dynamicznie rozwijającym się regionie Zatoki Perskiej. Współpraca pozwoli firmom zaznaczyć swoją obecność podczas wpływowych targów organizowanych w miastach takich jak Dubaj, Abu Zabi, Rijad, Sharjah czy odbywających się w tym roku w Katarze piłkarskich Mistrzostw Świata.
Autor: VMLY&R, 12/04/2022
Anna Góreczna, dotychczas group account manager, od marca 2022 roku objęła stanowisko business director. Kamila Tomaszewska, wcześniej senior account executive, awansowała na stanowisko account manager.
Autor: VMLY&R, 07/04/2022
Czy w obliczu zagrożenia jesteśmy w stanie przełamać nasze stereotypy, by ratować życie uchodźczyni, bezdomnego czy osoby genderqueer? Czy szkolenie pierwszej pomocy może być jednocześnie lekcją tolerancji? Bank BNP Paribas we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, stawiają nam wszystkim pytanie, czy udzielilibyśmy pierwszej pomocy nieznajomemu? Tym samym obie instytucje, wraz z agencją VMLY&R, startują z projektem „Pierwsza pomoc ludzkości”.
Autor: ŁubuDubu PR, 07/04/2022
Brainly – największa na świecie platforma edukacyjna dla uczniów (i ich rodziców), wywodząca się z Polski, wprowadza do oferty nowy format reklamowy – Quiz. W naszym kraju Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska. Pierwszą marką, która wykorzystała nowy format w swoich działaniach, jeszcze w fazie beta testów, została Coca-Cola.
Autor: CluePR, 05/04/2022
· Jak wynika z raportu Activy, na początku 2022 roku już 35% zatrudnionych Polaków pracowało zdalnie lub hybrydowo. Model pracy w wielu firmach uległ zmianie, a home office stało się głównym biurem dla tysięcy pracowników
Autor: VMLY&R, 04/04/2022
Natalia Borawska, associate creative director, Joanna Paździórko, associate creative director i Piotr Osiński, regional creative director zasiedli za jurorskim stołem 9 edycji Papaya Young Creators. Odświeżona formuła konkursu skierowana jest dla młodych kreatywnych osób, chcących wkroczyć w świat profesjonalnej twórczości audiowizualnej.
Autor: Havas PR Warsaw, 01/04/2022
Od dziś rusza pierwsza, globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG prowadzona pod hasłem //DIGITAL is about… Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy ERGO, jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT, którzy chcą kreować przyszłość.
Autor: Profeina. Pobudza media., 31/03/2022
E-papier wykorzystywany jest w coraz większej liczbie urządzeń. Powszechnie kojarzone z czytnikami e-booków, wyświetlacze EPD (Electronic Paper Display) można znaleźć zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i w urządzeniach osobistych. Polska firma Unisystem od lat tworzy rozwiązania wykorzystujące wyświetlacze e-papierowe. Gdzie są już wykorzystywane?
Autor: ŁubuDubu PR, 29/03/2022
Olsen, międzynarodowa marka działająca w branży modowej, rozpoczyna współpracę z Circlewise. Współpraca dotyczyć będzie wsparcia rozwoju sklepu www.eOlsen.pl, w tym przede wszystkim budowy programu partnerskiego.
Autor: ŁubuDubu PR, 29/03/2022
DoubleVerify ogłasza odkrycie „ViperBot”, nowego systemu oszustw, który co miesiąc może być odpowiedzialny za kradzież reklamodawcom ponad 8 mln dol. w mobile’u i CTV.
Autor: ŁubuDubu PR, 22/03/2022
W obliczu trwającej inwazji na Ukrainę spółki należące do holdingu WPP w Polsce zapewniają relokację i wsparcie pracownikom agencji działających w Ukrainie, jak i rodzinom ukraińskich pracowników w Polsce. Pomoc obejmuje wsparcie finansowe i logistyczne w transporcie oraz zakwaterowaniu. Dotychczas skorzystało z niej ponad 100 obywateli Ukrainy.
Autor: ŁubuDubu PR, 22/03/2022
Cezary Kozieł awansował w strukturach Httpool Polska, obejmując stanowisko Twitter Sales Lead. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Snapchat, Facebook, Spotify, TikTok czy Twitter.
Autor: ŁubuDubu PR, 10/03/2022
Bricomarche zostało nowym klientem Kamikaze. Agencja rozpoczyna współpracę z tą marką po wygranym przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social mediowej, której głównym elementem jest współpraca z influencerami – ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania social mediowe Bricomarche zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.