X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Wdowiak, Lenkowska i Hertmann wzmocnili zespół Agencji V&P

Do zespołu V&P Agencji Marketingu Konwersji 360 dołączyły trzy nowe osoby wzmacniając dział obsługi klienta i dział kreacji. Bartosz Wdowiak i Joanna Lenkowska objęli stanowiska account managerów. Ada Hertmann jako graphic designer powiększyła skład osobowy zespołu graficznego agencji.

VMLY&R i Bridgestone tworzą FleetPulsee

FleetPulse – projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone – otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Google przechodzi na first price auction

W ostatnich tygodniach Google poinformował, że do końca roku przejdzie na model pierwszej ceny tzw. first price auction. Dlaczego jeden z największych globalnych dostawców SSP podjął decyzję o zmianie w tym momencie?

Dawid Szczepaniak w jury konkursu KTR 2019

Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director i partner w VMLY&R Poland, zasiadł w jury oceniającej prace w kategorii Communication, zgłoszone do tegorocznej edycji KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce.

Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Cannes 2019

Dorota Piekarska z VMLY&R Poland w duecie z Joanną Wagner z Leo Burnett Warszawa w kategorii Digital wygrały polską edycję konkursu Young Creatives Cannes 2019. Druga zwycięska para to Damian Kitowski z VMLY&R Poland i Michał Oleksów z Cut The Mustard, którzy wygrali w kategorii Print (zdobywając też równocześnie nominację w kategorii Film).

Kanibalizacja treści zagrożeniem dla Twojego SEO?

Kanibalizacja słów kluczowych wewnątrz serwisu powoduje fluktuacje i spadki w pozycjach oraz mniejszą widoczność w Google, co w rezultacie prowadzi do tego, że ruch na stronie maleje. Ale czym właściwie jest kanibalizacja i jak ją wykryć?

VoD przyszłością cyfrowej reklamy

Obecnie 70% osób w wieku od 18 do 34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata na dobre.