Autor: Monday Agencja Komunikacji, 20/06/2024
Systemy chmurowe firmy zostały nagrodzone w kategoriach: najlepszy ERP/CRM – Symfonia Obieg Dokumentów oraz najlepszy produkt zintegrowanej komunikacji – Symfonia eBiuro. Kapituła konkursowa doceniła przede wszystkim ich elastyczność i innowacyjność, a także pozytywny wpływ na kreowanie nowych możliwości biznesowych w sektorze MŚP.
Autor: Monday Agencja Komunikacji, 19/06/2024
Celem programu Symfonia Lab jest tworzenie nowych i udoskonalanie istniejących rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem ich użytkowników na każdym etapie procesu produkcji.
Autor: Agencja Rokmates, 13/06/2024
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Autor: ContentHouse, 13/06/2024
Działania obejmują bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.
Autor: Monday Agencja Komunikacji, 11/06/2024
Grupa Symfonia sięga po nowy sektor w Polsce, uruchamiając Platformę B2B do obsługi sieci sprzedaży.
Rynek B2B e-commerce o wartości 124 mld PLN rosnący w tempie 9,7% (CAGR)1 jest kolejnym kierunkiem ekspansji Grupy. Rozwój w tym obszarze zapewni firmie uruchomiona właśnie Platforma B2B. Rozwiązanie jest modułowym uzupełnieniem oferty Symfonii kierowanym do obsługi procesów sprzedażowych producentów, hurtowników i dystrybutorów.
Autor: ŁubuDubu PR, 28/05/2024
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Autor: ContentHouse, 28/05/2024
Kampania ContentHouse i ORLEN Paczki, której efektem był poradnik „Jak contentem zapełnić łańcuch dostaw”, swoim zasięgiem i liczbą wyświetleń znacznie przerosła pierwotne estymacje. To jednak nie koniec sukcesów – projekt nagrodzony został statuetką Performance Marketing Diamonds!
Autor: ContentHouse, 21/05/2024
Do grona klientów ContentHouse dołączył peater – aplikacja oferująca diety dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne bazujące na content marketingu.
Autor: Cyrek Digital, 20/05/2024
Agencja Cyrek Digital z szansą na prestiżową europejską nagrodę. Jak ambitny projekt pozwolił wejść na szczyt SEO w 12 miesięcy?
Autor: ŁubuDubu PR, 20/05/2024
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
Autor: Rokmates, 13/05/2024
W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna, którzy objęli nowo utworzone stanowiska.
Autor: ŁubuDubu PR, 08/05/2024
Do grona klientów agencji Altavia Kamikaze + K2 dołącza marka Nice To Fit You. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie i prowadzenie kanału Nice To Fit You na TikToku https://www.tiktok.com/@nice.to.fit.you
Autor: ŁubuDubu PR, 08/05/2024
IVECO Poland rozpoczęło kampanię wspierającą launch nowej generacji pojazdów ciężarowych IVECO S-Way. Kampania zaplanowana jest na cały sezon wiosenny. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital.
Autor: ŁubuDubu PR, 07/05/2024
mBank rozpoczął nietypową kampanię na platformie muzycznej Spotify. Za logistykę działań w serwisie Spotify odpowiada polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph), zaś za koncept kampanii – agencje Dentsu Creative oraz Carat. Kampania potrwa do końca maja, prowadzona jest częściowo w języku śląskim.
Autor: ŁubuDubu PR, 24/04/2024
Tylko 25% ankietowanych przedstawicieli pokolenia Z zdecydowanie uważa, że polskie marki wiedzą, jak komunikować się z młodymi ludźmi. Jedynie 17% badanych dokonuje zakupów wyłącznie online, zaś niemal połowa z nich dostrzega praktyki greenwashingu w działaniach firm. To tylko niektóre wnioski płynące z raportu “Gen Z o sobie i otaczającym ich świecie. Jakie są polskie Zetki?”.