Kampanię przygotowała agencja agencja Chapter 1 dla Miasta Poznania. Kampania jest dwujęzyczna, polsko-ukraińska. Obejmie m.in. lokalną TV, nośniki DOOH, komunikację miejską, a ważnym jej elementem będą działania w Social Mediach.
Agencja altavia.kamikaze przygotowała dla marki Lajkonik kampanię linii produktowej Lajkonik Junior. Działania kampanijne mają miejsce w sierpniu. Grupą docelową są Millenialsi będący rodzicami małych dzieci. Akcja wpisuje się w platformę komunikacyjną brandu Lajkonik – „Legendarny Moment, Legendarny Smak".
Instagram rządzi, ale to TikTok zyskuje udziały najszybciej, już drugi rok z rzędu – pokazuje raport „Rynek Influencerów w Polsce – 2023”
Httpool by Aleph, ekosystem globalnych ekspertów digital, który łączy tysiące reklamodawców z miliardami konsumentów, ma przyjemność ogłosić, że został wybrany na przedstawiciela Microsoft Advertising w 23 krajach obejmujących Europę Środkowo-Wschodnią (CEE) i kilka innych rynków europejskich*, aby prowadzić kampanie Microsoft Advertising wykorzystujące jego produkty związane z wyszukiwaniem, grupami docelowymi oraz zakupami.
Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączyły trzy nowe osoby: Dobrosława Sudnikowicz, jako Graphic Designer; Paulina Krawul, również jako Graphic Designer; oraz Ewelina Foltyńska, na stanowisko Junior Graphic Designer.
Httpool by Aleph, wiodący globalny dostawca reklamy cyfrowej, działający w ponad 50 krajach (w tym Polsce), ogłosił dziś międzynarodową współpracę handlową z Pinterestem, platformą inspiracji wizualnych. Dzięki niej marketerzy w Polsce zyskują dostęp do zasobów reklamowych platformy Pinterest.
Marketerzy będą mogli od teraz korzystać z wiodących w branży narzędzi do pomiaru viewability (widoczności reklam) i fraudów również w formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead oraz In-feed Video
Znane z nieszablonowych decyzji studio ORKA, zaprezentowało nową identyfikację wizualną marki, która została opracowana w bliskiej współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i studiem brandingowym We3.
Portfolio klientów altavia.kamikaze wzbogaciło się o nowy brand – Impact. Agencja właśnie rozpoczyna dla tego klienta pilotażową kampanię rekrutacyjną
DoubleVerify i Scibids wprowadzają pierwsze w branży wspomagane AI rozwiązanie do mierzenia wskaźnika Attention – DV Algorithmic Optimizer. W celu maksymalizowania ROAS i wskaźników efektywnościowych kampanii digital, firmy nawiązały partnerstwo na wyłączność, by wzmocnić narzędzia do mierzenia Uwagi (Attention), poprzez zastosowanie “konfigurowalnej” sztucznej inteligencji.
Według danych UNICEF, od początku wojny w Ukrainie ponad 12 milionów uchodźców z tego kraju przekroczyło polską granicę*. By wesprzeć zdrowie psychiczne tych, którzy musieli tego dokonać, i nie tylko, największa na świecie platforma subskrypcji audio rozpoczyna współpracę z UNICEF i startuje z nową sekcją na Spotify, Our Minds Matter.
Wraz z pierwszym 3-letnim Globalnym Planem Zalesiania, EZVIZ dąży do ulepszenia swojej oferty, wprowadzając ekologiczne rozwiązania, a także wprowadza w życie realne działania, które przyczyniają się do poprawy stanu naszej planety.
Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje dowodzenie w blisko 20-osobowym zespole, łączącym business development, client service i social media. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.
Global Insights 2023 Report: Fraudy związane z reklamami w CTV napędzane 69% wzrostem liczby fraudów wykorzystujących boty w 2022 r., mocno wzrosła też liczba schematów fraudów w obszarze Connected TV.