X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Social media ninja, czyli kto?

Początek nowego roku jest zawsze poświęcony analizie tego, co było i przewidywaniu wyzwań na kolejne dwanaście miesięcy. Tak postępuje wiele branż, również social media.

V&P Agencja Marketingu Konwersji 360° ponownie z marką Hochland

Hochland świętuje 25-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna marki, którą promuje spot reklamowy „To jest pyszne od 25 lat”. Na planie zdjęciowym ponownie spotkali się aktorzy, którzy wiele lat temu wcielili się w rolę szkolnych przyjaciół w reklamie producenta serów. Za koncepcję i realizację kampanii oraz loterię odpowiada Agencja Reklamowa V&P. To kolejna współpraca Hochlandu z zespołem V&P.

Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta

Wielokanałowość od kilku lat jest popularnym hasłem związanym z handlem detalicznym, jednak wciąż wywołuje wiele zamieszania. Największym wyzwaniem dla sprzedawców, którzy chcą zmaksymalizować potencjał omnichannel są klienci, a dokładniej sprostanie ich oczekiwaniom. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań wielokanałowych?

Fake news nie tylko w mediach społecznościowych

Kłamliwe i nierzetelne treści to problem, z którym jako użytkownicy Internetu borykamy się nie od dziś. Winę za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym. Okazuje się jednak, że zjawisko fake news to nie tylko problem social mediów. Ostatnio głośno było również o możliwości tworzenia nieprawdziwych treści w wynikach wyszukiwania Google.

Ile zarabia dobry specjalista ds. social media marketingu

Choć każdy internauta może funkcjonować w mediach społecznościowych dla własnej przyjemności, dla niektórych staje się to pełnoprawny, jedyny zawód. Aby określić wynagrodzenie dobrych specjalistów ds. social media, najpierw trzeba zdefiniować, co świadczy o ich jakości, a później przejść do czynników decydujących o wysokości płac.

Tam gdzie konsument, tam i marka

To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w stanie sprostać oczekiwaniom?

Jak światowe marki wykorzystują technologię w kampaniach?

Coraz większą rolę w środkach przekazu odgrywa nowa technologia, która pozwala na trafne dotarcie do odbiorców. Doskonale rozumieją to firmy z branży e-commerce, czyli wszelkiego rodzaju platformy transakcyjne on-line, którym zależy na przyciągnięciu uwagi jak największej grupy odbiorców i przekierowaniu ich do skorzystania ze swojego serwisu. Jak robią to światowe marki?