DoubleVerify poszerza paletę możliwości dla reklamodawców na TikToku
16 nowych kategorii kontentowych objętych rozszerzonymi pomiarami post-bid Brand Safety i Brand Suitability na TikToku.
16 nowych kategorii kontentowych objętych rozszerzonymi pomiarami post-bid Brand Safety i Brand Suitability na TikToku.
Współpracująca od 2020 roku z agencją 25wat Agnieszka Sito awansowała na stanowisko managing directora. Do jej nowych obowiązków należeć będzie m.in. kontrola operacji biznesowych agencji, zarządzanie zespołem oraz współtworzenie strategii rozwojowej firmy.
Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.
Kappahl, jedna z wiodących skandynawskich sieci modowych, powierza obsługę swoich działań public relations grupie Creative Brand Stories. To kontynuacja i rozszerzenie dotychczasowej współpracy, która ma na celu wzmocnienie na rynku polskim pozycji marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej.
To innowacyjne rozwiązanie łączy MFA pre-bid avoidance (unikanie stron MFA na etapie pre-bid) z ustawieniami pomiaru post-bid (post-bid measurement), pomagając reklamodawcom kupującym w modelu programmatic ograniczyć marnowanie budżetów mediowych.
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik – agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.
Po raz pierwszy globalne marki skorzystają z wiodącej w branży technologii klasyfikacji DV, opartej na sztucznej inteligencji, aby uzyskać większą transparentność działań w zasobach reklamowych Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels.
CEWE, europejski lider w usługach fotograficznych i druku cyfrowym, przedłuża współpracę z agencją Amooco. Nowa umowa, która weszła w życie 2 stycznia, obejmuje obsługę kanałów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, oraz wsparcie w kampaniach digital dla marek CEWE, CEWE FOTOJOKER.
Co 9. mieszkaniec Unii Europejskiej ma zdiagnozowaną chorobę sercowo-naczyniową, która każdego roku powoduje 3,9 miliona zgonów w Europie . Chorobom układu krążenia można jednak przeciwdziałać poprzez prowadzenie aktywnego trybu życia. W dniu kojarzonym z symbolem serca warto przypomnieć o tym, jaki wpływ na ten najważniejszy mięsień w organizmie wywiera aktywność fizyczna.
Samsung zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją K2 Precise (aktualnie Altavia Kamikaze + K2).
Ankieta przeprowadzona wśród 400 przedstawicieli kadry kierowniczej odpowiedzialnej za reklamę (marketerzy i agencje reklamowe) w Wielkiej Brytanii, USA, Francji i Niemczech wykazała, że zdecydowana większość amerykańskich marketerów korzystających z reklamy w retail mediach, planuje w nadchodzącym roku zwiększyć ich wykorzystanie oraz że jakość tych mediów ma kluczowe znaczenie dla ich zakupów.
Firma DoubleVerify przygotowała „Global Attention Benchmark Report” – przygląda się w nim kluczowym trendom branżowym dotyczącym Attention, w podziale na regiony świata, jak i kategorie branżowe. Z raportu wynika m.in. że branże takie jak Media & Sport, Zdrowie & Farmacja oraz Edukacja osiągają najwyższe wskaźniki Attention. Po drugiej stronie skali znalazły się Podróże, Usługi Finansowe i Telekomunikacja, w których wskaźniki uwagi osiągały najgorsze rezultaty.
Grupa WPP łączy kompetencje VMLY&R i Wunderman Thompson tworząc VML, największą agencję kreatywną na świecie i w Polsce.
Kinga Ożóg awansowała w strukturach firmy na stanowisko Content Marketing Manager. Z ContentHouse związana jest od czerwca 2022 roku. Do tej pory pełniła funkcję Content Marketing Specialist.
Marketerzy będą mogli od teraz korzystać z wiodących w branży narzędzi do ochrony reputacji marek również w zasobach reklamowych YouTube Shorts.