X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy

Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na programmatic?

Młodzi na wakacjach dzielą się płatnościami, zdjęciami i… danymi

• Dwie trzecie Millennialsów na całym świecie przyznaje, że kierunek kolejnego wyjazdu wybierają zainspirowane postami w mediach społecznościowych[1].
• Co czwarta osoba w wieku 18-35 lat korzysta z szybkich przelewów online do rodziny i przyjaciół, aby pokryć wakacyjne wydatki[2].
• 50 proc. konsumentów wskazuje nadużycia finansowe jako największą przeszkodę w korzystaniu z nowych metod płatności, a 48 proc. wyraziło obawy związane z wykorzystaniem ich danych[3].

VMLY&R Poland z 19 nominacjami w KTR

Ogłoszono nominacje w KTR – największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. Prace zgłoszone przez VMLY&R Poland zdobyły aż 19 nominacji. Zwycięzców poznamy już 7 czerwca.

"Ostatni Twój Weekend" na dwóch shortlistach Cannes Lions 2019

"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został nominowany w kategoriach Titanium i Glass na Cannes Lions International Festival of Creativity.

Wideo marketing – przegląd najważniejszych trendów

Jednym z największych trendów marketingowych ubiegłego roku było pojawienie się IGTV. Popularnością cieszyły się również stories na Facebooku czy Instagramie. Pokazuje to, że aby zbudować solidną strategię marketingową, trzeba być na bieżąco z aktualnymi trendami marketingowymi.

Michał Wolniak w Radzie Marek Superbrands

Za nami gala finałowa XIII edycji projektu Superbrands Polska. W proces wyboru najbardziej prestiżowych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce zaangażowani są branżowi eksperci, którzy tworzą Radę Marek. W jej składzie zasiada Michał Wolniak, President & Head of Advisory w VMLY&R Poland.

Wdowiak, Lenkowska i Hertmann wzmocnili zespół Agencji V&P

Do zespołu V&P Agencji Marketingu Konwersji 360 dołączyły trzy nowe osoby wzmacniając dział obsługi klienta i dział kreacji. Bartosz Wdowiak i Joanna Lenkowska objęli stanowiska account managerów. Ada Hertmann jako graphic designer powiększyła skład osobowy zespołu graficznego agencji.

VMLY&R i Bridgestone tworzą FleetPulsee

FleetPulse – projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone – otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Google przechodzi na first price auction

W ostatnich tygodniach Google poinformował, że do końca roku przejdzie na model pierwszej ceny tzw. first price auction. Dlaczego jeden z największych globalnych dostawców SSP podjął decyzję o zmianie w tym momencie?

Dawid Szczepaniak w jury konkursu KTR 2019

Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director i partner w VMLY&R Poland, zasiadł w jury oceniającej prace w kategorii Communication, zgłoszone do tegorocznej edycji KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce.

Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Cannes 2019

Dorota Piekarska z VMLY&R Poland w duecie z Joanną Wagner z Leo Burnett Warszawa w kategorii Digital wygrały polską edycję konkursu Young Creatives Cannes 2019. Druga zwycięska para to Damian Kitowski z VMLY&R Poland i Michał Oleksów z Cut The Mustard, którzy wygrali w kategorii Print (zdobywając też równocześnie nominację w kategorii Film).