X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Kamikaze przechodzi rebranding i zmienia nazwę na altavia.kamikaze 

Po 5 latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną. Nadal jednak, zgodnie z federacyjnym modelem działania Grupy Altavia, agencja będzie działać autonomicznie.

Michał Wilk nowym producentem w OTO Film

Michał Wilk, producent z międzynarodowym doświadczeniem w branży reklamowej, dołączył do zespołu OTO Film. Rozbudowa struktury studia jest związana z dynamicznym wzrostem liczby produkcji realizowanych dla klientów zagranicznych.

Under Ski Tower wzmacnia team produkcyjny

Do studia Under Ski Tower dołączyły Zuzanna Michalska jako producent oraz Dominika Tomczyk, jako chief process officer, łącząc kompetencje kierownika produkcji i producenta wykonawczego.

Ludmiła Lib przechodzi z Mindshare do Httpool, dołącza do globalnych struktur firmy

Ludmiła Lib dołączyła do zespołu Httpool, obejmując stanowisko SMB Lead Researcher w globalnych strukturach tej firmy. Ostatnio pracowała w Mindshare Polska, jako Research Manager. Httpool jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, takich jak m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Reddit czy Brainly. 

Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta

Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.

Httpool i Starcom z muzyczną akcję na Spotify do kampanii „Teraz Możesz” dla Heineken

Marka Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska. Są one elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej piwo Heineken® 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.

Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot

Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.

SKF w Polsce nowym klientem agencji LUCKYYOU

Agencja LUCKYYOU, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna prace dla polskich oddziałów koncernu SKF (Svenska Kullagerfabriken AB). Agencja będzie budować wizerunek i świadomość marki SKF w obszarze Employer Brandingu oraz prowadzić komunikację firmy w Social Mediach.

Produkcja OTO Film wyświetlana na Times Square

W najnowszej reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym. Z projektem, za który odpowiadają studio Aggresive i dom produkcyjny OTO Film, zapoznały się tysiące nowojorczyków.