Autor: ŁubuDubu PR, 13/03/2023
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, uruchamia DV Campaign Automator by całościowo usprawnić cały proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
Autor: ŁubuDubu PR, 10/03/2023
Po 5 latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną. Nadal jednak, zgodnie z federacyjnym modelem działania Grupy Altavia, agencja będzie działać autonomicznie.
Autor: ContentHouse, 07/03/2023
Od marca Michał Grzebyk rozpoczął pracę na nowym stanowisku. Do tej pory zajmował w ContentHouse stanowisko Head of PR & Content Marketing, a wcześniej PR & Content Marketing Managera.
Autor: MADOGZ, 03/03/2023
Michał Wilk, producent z międzynarodowym doświadczeniem w branży reklamowej, dołączył do zespołu OTO Film. Rozbudowa struktury studia jest związana z dynamicznym wzrostem liczby produkcji realizowanych dla klientów zagranicznych.
Autor: ŁubuDubu PR, 22/02/2023
Agencja Kamikaze wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
Autor: MADOGZ, 17/02/2023
Do studia Under Ski Tower dołączyły Zuzanna Michalska jako producent oraz Dominika Tomczyk, jako chief process officer, łącząc kompetencje kierownika produkcji i producenta wykonawczego.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/02/2023
Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, staje na czele EssenceMediacom jako Interim CEO. Przejmuje rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.
Autor: ŁubuDubu PR, 08/02/2023
Ludmiła Lib dołączyła do zespołu Httpool, obejmując stanowisko SMB Lead Researcher w globalnych strukturach tej firmy. Ostatnio pracowała w Mindshare Polska, jako Research Manager. Httpool jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, takich jak m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Reddit czy Brainly.
Autor: ŁubuDubu PR, 31/01/2023
Ambicją agencji jest dostarczanie przełomowych rozwiązań marketingowych dla swoich klientów
Autor: ŁubuDubu PR, 31/01/2023
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
Autor: ŁubuDubu PR, 30/01/2023
Marka Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska. Są one elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej piwo Heineken® 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.
Autor: Green Parrot - agencja 360, 17/01/2023
Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/01/2023
Agencja LUCKYYOU, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna prace dla polskich oddziałów koncernu SKF (Svenska Kullagerfabriken AB). Agencja będzie budować wizerunek i świadomość marki SKF w obszarze Employer Brandingu oraz prowadzić komunikację firmy w Social Mediach.
Autor: MADOGZ, 21/12/2022
W najnowszej reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym. Z projektem, za który odpowiadają studio Aggresive i dom produkcyjny OTO Film, zapoznały się tysiące nowojorczyków.
Autor: CluePR, 16/12/2022
Zdjęcia do filmu „Akademia Pana Kleksa” zostały zakończone! Oficjalnym partnerem filmu jest Grupa LEGO®. W uwspółcześnionej wersji Pana Kleksa główną rolę gra Antonina Litwiniak, tytułowa Ada błyskotliwa i świetnie zorganizowana dwunastolatka, pasjonatka klocków LEGO.