X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R Poland Agencją Roku Effie Awards 2019

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VMLY&R Poland Agencją Roku Effie Awards 2019

reklama


W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 statuetek, tytuł Agencji Roku i znalazła się wśród 20 najbardziej efektywnych agencji 20-lecia Effie Poland. Konkurs wyróżnia kampanie i rozwiązania marketingowe, które wymiernie przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe.

Effie Awards to największy, prestiżowy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 roku. Polska jest obecnie jednym z 55 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Nagroda Effie, ze względu na wysokie kryteria merytoryczne stawiane pracom nadsyłanym na konkurs, należy do najbardziej prestiżowych nagród naszej branży na całym świecie. Często nazywana jest „marketingowym Oscarem”. Więcej informacji o Effie.

Tegoroczny konkurs Effie jest wyjątkowym wydarzeniem, nie tylko na scenie polskiej, ale również międzynarodowej. Na świecie obchodzi swoje 50-, a w Polsce 20-lecie. Jestem niezmiernie dumny z tego, że w tym jubileuszowym wydaniu konkursu, VMLY&R Poland zdobyła tytuł Agencji Roku i jednocześnie 9 statuetek Effie. Myślę, że jest to świadectwo tego, że nasze pozycjonowanie, czyli Connected Brands i sposób pracy z klientami umożliwia nam tworzenie efektywnych, skutecznych kampanii i komunikacji, które przynoszą fantastyczne biznesowe rezultaty. – Dariusz Andrian, Chief Executive Officer, VMLY&R Poland

Zobacz, co działo się podczas gali Effie Poland:
Nagrody otrzymały następujące projekty stworzone przez agencję VMLY&R Poland:
  • GRAND PRIX  i ZŁOTO dla Chce się Ż dla Grupy Żywiec w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
  • ZŁOTO dla 9 milionów powodów dla GSK w kategorii URODA I PIELĘGNACJA
  • SREBRO dla Żywiec Męskie Granie dla Grupy Żywiec w kategorii BRANDED CONTENT
  • SREBRO dla Zakładanie firmy z mBankiem dla mBank w kategoriach BUSINESS-TO-BUSINESS
  • SREBRO dla Zakładanie firmy z mBankiem dla mBank w kategoriach FINANSE
  • SREBRO dla Rocznik 2000 dla mBank w kategorii FINANSE
  • BRĄZ dla Nie bój się bać dla LINK4 w kategorii UBEZPIECZENIA I INWESTYCJE
  • BRĄZ dla Rozszerzenie konceptu IKEA w kategorii MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

    W VMLY&R Poland efektywność idzie w parze z kreatywnością. Wiosną tego roku zdobyliśmy tytuł najbardziej kreatywnej agencji roku w konkursie KTR. Później był historyczny sukces w Cannes, skąd wróciliśmy z pierwszym polskim Tytanowym Lwem i pierwszym polskim Grand Prix. A teraz tytuł najbardziej efektywnej agencji roku! – Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director, VMLY&R Poland

W rankingu najefektywniejszych agencji reklamowych 2019 pierwsze miejsce zajęła VMLY&R Poland (56 punktów).
Zobacz szczegóły rankingu >>

Tytuł Agencji Roku i 9 statuetek Effie udowadnia, że posiadamy silne kompetencje strategiczne. Tworząc komunikację dla naszych klientów chcemy wychodzić poza briefy. Chcemy zmierzać w kierunku pełnego mapowania doświadczeń konsumentów z markami. Mamy nadzieję, że to przyczyni się do obronienia tytułu najbardziej efektywnej agencji również w przyszłym roku. –  Paweł Loedl, Chief Strategy Officer, VMLY&R Poland

 

201A3036.JPG
Z okazji jubileuszu powstał również ranking TOP 20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych 20-lecia Effie Poland. VMLY&R Poland znalazła się w zestawieniu TOP 20 agencji wybranych spośród 262 podmiotów, otrzymujących nominacje i nagrody w konkursie Effie Awards na przestrzeni dwudziestu lat.

Wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia Effie Poland znajduje się aż pięciu obecnych klientów agencji VMLY&R Poland: T-Mobile, GSK, Grupa Żywiec, Danone oraz IKEA.
20 firm wybranych zostało spośród 331 podmiotów, otrzymujących nominacje i nagrody w konkursie Effie Awards na przestrzeni dwudziestu lat.

Strategiczne partnerstwo to dla nas kluczowy element budowy relacji z klientami i to w niego od lat intensywnie inwestujemy. Ta nagroda stanowi potwierdzenie właściwie obranego kierunku. Będziemy nadal zachęcać naszych klientów do korzystania z kompetencji strategicznych VMLY&R Poland, do zapraszania nas do pracy nad markami już na wczesnym etapie analiz strategicznych, do wspólnego budowania biznesu. Drodzy partnerzy – oczekujcie od nas więcej, jesteśmy na to przygotowani. – Michał Banaszewski, Chief Business Officer, VMLY&R Poland

W tegorocznej edycji konkurs Effie Awards Poland w 23 kategoriach wręczono łącznie 6 złotych, 31 srebrnych i 19 brązowych nagród. Wszystkie zgłoszone prace oceniło 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery w regionie EMEA.
Poznaj listę wszystkich nagrodzonych >>