Autor: Redakcja, 20/12/2010 funkcjonalność, MySpace, narzędzia do narządzania, strony zespołów, zarządzanie fanami Biznes,Mobile
Większość zespołów zakładała strony w serwisie MySpace, aby wykorzystać możliwości oferowane przez social media oraz w celach autopromocyjnych, jednak jak dotąd serwis nie oferował zbyt rozbudowanych narzędzi do promocji.
Autor: Redakcja, 17/12/2010 Facebook, integracja z Facebookiem, nowe profile, ustawienia prywatności, zmiany Mobile
W ostatnich dniach Facebook wprowadził kilka istotnych zmian i nowych narzędzi. Wśród nich znalazły się opcje importu kontaktów do fanpage’ów, integracja sklepów z Facebookiem, nowe opcje dzielenia się treściami ze znajomymi czy nowa tablica mobilnego Facebooka.
Autor: Redakcja, 17/12/2010 Flickr, iTunes, partnerzy, Ping, Twitter, YouTube, zmiany Biznes,Mobile
Twitter nawiązał współpracę z nowymi partnerami, dzięki którym użytkownicy będą mogli dzielić się multimediami z przyjaciółmi.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 16/12/2010 Dell, Dellcares, Radian6, social media, Social Media Listening Command Center, social media monitoring, społeczność Mobile
Kilka dni temu Dell oficjalnie uruchomił „Social Media Listening Command Center”, czyli dział odpowiedzialny za komunikację w mediach społeczościowych.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 15/12/2010 nominacje, The Social Network, Złote Globy Mobile
The Social Network, film o Marku Zuckerbergu, twórcy Facebooka, otrzymał 6 nominacji do Złotych Globów, nagrody przyznawanej przez Hollywoodzkie Stowarzyszenie Prasy Zagranicznej. Produkcja otrzymała najwięcej nominacji spośród wszystkich filmów.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 10/12/2010 badanie, Facebook, Jakub Antoszewski, marketing, Media społecznościowe jako narzędzie PR, Millward Brown SMG/KRC, Paweł Trochimiuk, PR, public relations, raport, social media, ZFPR, Związek Firm Public Relations Raporty
Jak polscy specjaliści od komunikacji traktują media społecznościowe? Jak oceniają potencjał działań promocyjnych na Facebooku bądź innych portalach społecznościowych? Na te pytania odpowiada badanie “Media społecznościowe jako narzędzie PR” przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC.
Autor: Redakcja, 09/12/2010 administratorzy, bug, Facebook, fanpage, problem, strona Mobile
Dziś administratorzy fan page’y na Facebooku zostali postawieni przed poważnym problemem, utrudniającym komunikację z osobami lubiącymi daną stronę.
Autor: Redakcja, 09/12/2010 boty, Facebook, fałszywe profile, marketing, znajomi Biznes
Specjaliści z Gartner Groups twierdzą, że do roku 2015 około 10 proc. wszystkich użytkowników Facebooka będą stanowiły boty.
Autor: Redakcja, 08/12/2010 Emerald City, Facebook, Google, Google Me, konkurencja, serwis społecznościowy, social media, Szmaragdowe Miasto Mobile
Od dłuższego w sieci można przeczytać informacje na temat Google Me. A od kilku dni do listy internetowych spekulacji dołącza nowa nazwa tego – ponoć zaawansowanego – projektu.
Autor: Redakcja, 07/12/2010 funkcjonalność, grupy, media społecznościowe, moderatorzy, Nasza Klasa, NK, serwis społecznościowy, social media Mobile
W ramach rozwinięcia niedawno wprowadzonej funkcjonalności Grup w serwisie NK wprowadzono uprawnienia moderatorów.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 06/12/2010 Facebook, profil, rejestracja, serwis internetowy, użytkownik Biznes,Mobile
Facebook testuje nowy moduł, który umożliwi rejestrację w serwisach internetowych za pomocą informacji pobranych z naszych facebookowych profili.
Autor: Redakcja, 03/12/2010 badania, biznes, Facebook, marketing, raport Raporty
Badania przeprowadzone przez zespół prof. S. Craiga Watkinsa z uniwersystetu w Teksasie na grupie studentów i absolwentów wykazały różnice w korzystaniu z Facebooka u kobiet i mężczyzn.
Autor: Redakcja, 03/12/2010 biznes, Facebook, kredyty, zakupy Mobile
Witryna Shoebuy.com wprowadziła facebookową walutę – kredyty poprzez program promocyjny Ifeelgoods, Inc. Jest to jak na razie pierwszy serwis, w którym działa taki program promocyjny.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 29/11/2010 biznes, firma, marka, marketing, media społecznościowe, raport, social media, Social Media Brand Index 2010, Think Kong Raporty
Największe marki w Polsce wydają na działania w społecznościach niewielką część budżetów. Ponad połowa opiekę nad profilami powierza agencjom. Również ponad połowa brand managerów nie prowadzi pomiaru efektywności swoich działań.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 15/11/2010 InPost, Paczkobranie, Paczkomaty, Tomasz Olejnik, WeAreMedia Mobile
WeAreMedia wypowiedziała umowę o współpracy spółce InPost. Agencja była odpowiedzialna za komunikację marek InPost i Paczkomaty 24/7 w mediach społecznościowych. Przygotowała również dwie aplikacje konkursowe w serwisie Facebook.