Autor: Natalia Walczak, 28/07/2023 content marketing, media społecznościowe, recykling treści, social media Marketing

Jeśli Twoje stare publikacje do tej pory przyciągnęły niewielką liczbę czytelników, może to oznaczać, że potrzebny jest im recykling treści. Na czym polega ta technika i jak ją wykorzystać, aby ożywić nie tylko bloga, ale i Twoje social media?
Autor: Alina Fijałkowska, 24/07/2023 bezpieczeństwo danych, vishing, voice phishing Bezpieczeństwo

Nie błędy komputerowe, lecz ludzkie są najsłabszym ogniwem w zakresie ochrony danych osobowych. To dlatego przestępcy tak chętnie uderzają nie w systemy informatyczne, lecz w zwykłych ludzi, często nieświadomych czyhających na nich zagrożeń. Jednym z nich jest vishing.
Autor: Natalia Walczak, 21/07/2023 ecommerce, sztuczna inteligencja, Zalando Tech

Zalando testuje nową funkcję, która ma zrewolucjonizować proces wyboru idealnego rozmiaru ubrania podczas zakupów online. Technologia opiera się na analizie zdjęcia sylwetki, co pozwala na precyzyjne określenie odpowiedniego rozmiaru.
Autor: Natalia Walczak, 20/07/2023 NPC Streaming, TikTok, tiktokerzy, trend na tiktoku Ludzie

Ostatnio na TikToku pojawia się coraz więcej streamów, na których prowadzący zachowują się dość… dziwnie. Oglądający dosłownie kupują reakcję streamerów, która zależy od wybranego przez użytkownika prezentu. Na czym dokładnie polega NPC Streaming?
Autor: Natalia Walczak, 18/07/2023 Facebook, Facebook Watch, Instagram, Meta Tech

Meta ogłosiła wprowadzenie kilku nowych ulepszeń wideo na Facebooku, które znacząco odmienią zarówno wygląd, jak i funkcjonalność zakładki „Watch”. Z aktualizacji ucieszą się także twórcy na Instagramie – a oto dlaczego.
Autor: Natalia Walczak, 17/07/2023 media społecznociościowe, Meta, Threads W praktyce

W odpowiedzi na zgłaszane przez społeczność problemy, zespół Threads pracuje intensywnie nad wprowadzeniem poprawek. Adam Mosseri, dyrektor generalny platformy, odpowiedział na uwagi użytkowników.
Autor: Natalia Walczak, 14/07/2023 awatary, Instagram, Messenger, Meta Tech

Nie musisz już martwić się o dyskomfort przed kamerą. Meta daje Ci możliwość wyrażenia siebie za pomocą wirtualnych awatarów, które odzwierciedlają Twoje ruchy, mimikę i gesty.
Autor: Redakcja, 13/07/2023 content marketing, raport Marketing

Jakie są potrzeby i oczekiwania biznesu w zakresie oferty rynku content marketing? Stowarzyszenie Content Marketing Polska opracowało raport, będący rezultatem badania przeprowadzonego przez iSlay.
Autor: Natalia Walczak, 13/07/2023 bezpieczeństwo w sieci, cyberbezpieczeństwo, doxing Bezpieczeństwo

W dzisiejszym cyfrowym świecie ochrona prywatności staje się coraz trudniejszym wyzwaniem. Jednym z niebezpieczeństw, które może prowadzić do poważnych konsekwencji, jest doxing. Na czym polega to zjawisko i jak się przed nim chronić?
Autor: Natalia Walczak, 11/07/2023 media społecznościowe, social media, Twitter W praktyce

Twitter ogłasza wprowadzenie rozmów głosowych i wideo w wiadomościach prywatnych. Czy funkcja ta zdoła przyciągnąć nowych użytkowników?
Autor: Natalia Walczak, 10/07/2023 AI, Pinterest, prywatność, sztuczna inteligencja Tech

Pinterest testuje nowe narzędzie, które miałoby skanować skrzynki e-mailowe użytkowników, aby jeszcze lepiej dostosować wyświetlane treści.
Autor: Natalia Walczak, 06/07/2023 aplikacje społecznościowe, Instagrram, media społecznościowe, Meta, Threads W praktyce

Już jest zapowiadana od dawna aplikacja od Meta, która ma stanowić poważną konkurencję dla Twittera. Czy Threads ma szansę podbić serca internautów?
Autor: Redakcja, 05/07/2023 Facebook, Instagram, Meta, Twitter Bezpieczeństwo,W praktyce

Od dziś Meta rozpoczęła wdrażanie nowej funkcji – Meta Verified. Jakie możliwości daje, kto z niej skorzysta i ile kosztuje?
Autor: Natalia Walczak, 29/06/2023 LinkedIn, media społecznościowe, sztuczna inteligencja Tech,W praktyce

LinkedIn podzieliło się decyzją o wprowadzeniu narzędzia generującego posty na ich platformie. Pomysł ten wywołał jednak u użytkowników wiele obaw.
Autor: Natalia Walczak, 28/06/2023 chatGPT, modele AI, stereotypy, sztuczna inteligencja Tech

Generatywne modele sztucznej inteligencji budzą niepokój ze względu na skłonność do generowania szkodliwych i dezinformujących treści. Dlaczego narzędzia takie jak ChatGPT powielają stereotypy?