X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Marketing dla milenialsów – Facebook liderem odkrywania treści rozrywkowych

Marketing dla milenialsów – Facebook liderem odkrywania treści rozrywkowychfot. © Sondem - bank zdjęć Fotolia.com

Na to pytanie próbowali odpowiedzieć eksperci z Millward Brown w swoim raporcie opracowanym na zlecenie Facebooka. Z przeprowadzonych badań wynika, że Facebook jest liderem w odkrywaniu treści rozrywkowym w porównaniu do innych źródeł. A najważniejsze zalety Facebooka jako narzędzia do rozpowszechniania treści rozrywkowych wśród pokolenia milenialsów można opisać w trzech punktach:

1.

Facebook stał się równorzędnym narzędziem rozpowszechniania treści wideo w porównaniu z telewizją. Nie obowiązuje już zasada „albo, albo” lecz „i to, i to”. A jest to szczególnie ważne w kontekście bardzo dynamicznego rozwoju rynku mobilnego i korzystania z treści rozrywkowych na urządzeniach mobilnych.

2.

Portal rodem z Menlo Park umożliwia także na angażowanie użytkowników wokół treści. Rola prosumentów jest nieoceniona i czyni treści publikowane w internecie atrakcyjniejsze dla widowni. W tym zakresie telewizja jest z góry na straconej pozycji.

3.

Możliwość znacznego powiększenia zasięgu treści dzięki kilku platformom internetowym (nie tylko Facebook, ale też Twitter wraz z swymi przybocznymi aplikacjami, Instagram czy Pinterest) względem tradycyjnych mediów jest chyba największą różnicą. Jest to niezwykle ważne w przypadku młodszych pokoleń, które konsumpcję mediów przenoszą do sieci.

Inne informacje można zobaczyć w poniższej infografice, a warto się temu przyjrzeć, ponieważ różnice między milenialsami a starszymi pokoleniami w korzystaniu z mediów, świadomości świata reklamowego i zachowaniach konsumenckich są znaczne. I lepiej nie popełniać błędów, bo konkurencja nie śpi. A może raczej nie wylogowuje się…

Facebook-Entertainment-Infographic

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail