X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Legia wygrywa proces z fanami. Wielka przeprowadzka kibiców na nowy fan page

Legia wygrywa proces z fanami. Wielka przeprowadzka kibiców na nowy fan page

Nazwa Legia LIVE! dotychczas kojarzyła się kibicom piłkarskim z prawdopodobnie najpopularniejszym fanowskim serwisem stołecznej drużyny. Proces jaki klub wytoczył jego administratorom spowodował zmianę nazwy portalu i pociągnął za sobą również konieczność przeniesienia się na nowy fan page na Facebooku. Ten szybko zdobywa sporą popularność.

Facebook wprowadza nowe statystyki

Facebook wprowadza nowe statystyki

Facebook zapowiedział kolejne zmiany. Tym razem zwrócić na nie uwagę powinni administratorzy stron. Nowości obejmują między innymi wprowadzenie kilku nowych wskaźników pomiaru zaangażowania. Nowe statystyki już gromadzoną dane, a wszyscy zainteresowani mogą zacząć z nich korzystać już teraz.

TP SA ma najbardziej społecznościowego bossa polskiej gospodarki

TP SA ma najbardziej społecznościowego bossa polskiej gospodarki

“Bossem Polskiej Gospodarki w Social Media” został Maciej Witucki z TP – wynika z raportu przygotowanego przez Kompas Social Media. Witucki to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi w Polsce według zestawienia tygodnika Wprost.

Najnowsza gra Zyngi bije rekordy

Najnowsza gra Zyngi bije rekordy

CastleVille to gra, którą Zynga wypuściła na rynek równo tydzień temu. Przez sam fakt, że to produkt z tej stajni wzbudza ona spore zainteresowanie, ale kto przypuszczał, że okaże się aż takim hitem? W ciągu ledwie 6 dni gra zdobyła aż 5 milionów użytkowników! To lepszy wynik niż ten osiągnięty przez dotychczasowego lidera wśród gier Zyngi, CityVille.

Małe przedsiębiorstwa korzystają z social mediów chętniej niż duże korporacje

Małe przedsiębiorstwa korzystają z social mediów chętniej niż duże korporacje

Już ponad 80% małych przedsiębiorstw deklaruje wykorzystywanie mediów społecznościowych dla swoich potrzeb. Za najefektywniejszy z marketingowego punktu widzenia serwis uważają Facebooka. A czemu decydują się na korzystanie z tego typu mediów? Decydujące znaczenie ma oczywiście niski koszt.

Kiedy marki najbardziej angażują internautów? W niedzielne wieczory!

Kiedy marki najbardziej angażują internautów? W niedzielne wieczory!

Pytanie zawarte w tytule nurtuje pewnie niejednego marketera. Kiedy więc należy publikować posty tak, by generowały jak największe zaangażowanie adresatów wysyłanych wiadomości? Z całą pewnością nie ma jednej odpowiedzi, ale w świetle przedstawionego poniżej badania najlepiej robić to w weekendowe wieczory, szczególnie w niedzielę.