Autor: Artur Kawik, 24/11/2011 Facebook, fan page, Legia LIVE!, Legia Warszawa, Legioniści, prawo, serwis internetowy, znak towarowy Prawo
Nazwa Legia LIVE! dotychczas kojarzyła się kibicom piłkarskim z prawdopodobnie najpopularniejszym fanowskim serwisem stołecznej drużyny. Proces jaki klub wytoczył jego administratorom spowodował zmianę nazwy portalu i pociągnął za sobą również konieczność przeniesienia się na nowy fan page na Facebooku. Ten szybko zdobywa sporą popularność.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 24/11/2011 Facebook, marketing, miejscowość, Obermutten, Szwajcaria W praktyce
Słyszeliście o szwajcarskiej wiosce Obermutten? Jeszcze nie tak dawno nawet spora grupa Szwajcarów o niej nie wiedziała. Jednak dzięki pomysłowym działaniom na Facebooku burmistrza tej miejscowości, Obermutter stało się prawdziwą globalną wioską.
Autor: Artur Kawik, 23/11/2011 administratorzy, aktywni użytkownicy, aktywność, Facebook, fan page, interakcje, pomiar zaangażowania, statystyki W praktyce
Facebook zapowiedział kolejne zmiany. Tym razem zwrócić na nie uwagę powinni administratorzy stron. Nowości obejmują między innymi wprowadzenie kilku nowych wskaźników pomiaru zaangażowania. Nowe statystyki już gromadzoną dane, a wszyscy zainteresowani mogą zacząć z nich korzystać już teraz.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 23/11/2011 Bossowie polskiej gospodarki, Cezary Stypułkowski, Instytut Monitorowania Mediów, Kompas Social Media, Maciej Witucki, Tomasz Zadroga, TP SA Ludzie,Raporty
“Bossem Polskiej Gospodarki w Social Media” został Maciej Witucki z TP – wynika z raportu przygotowanego przez Kompas Social Media. Witucki to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi w Polsce według zestawienia tygodnika Wprost.
Autor: Artur Kawik, 23/11/2011 design, Google, Google Plus, layout, YouTube Mobile,W praktyce
Nowościom w obozie Google nie ma końca. Firma tym razem pracuje nad zmianami w jednej ze swoich najbardziej znanych usług, czyli YouTube. Są one nakierowane, rzecz jasna, na jak największą integrację z Google+. Nowy layout serwisu testuje, jak to u Google zwykle bywa, wąska grupa partnerów, ale my podpowiadamy, jak go zmienić już teraz.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 22/11/2011 demografia, Facebook w Polsce, infografika, Polacy Biznes
Zdobycie pozycji lidera, zasięg, demografia, czas poświęcany przez polskich internautów na facebookową obecność – to tylko kilka ciekawych danych zaprezentowanych w infografice autorstwa ARBOinteractive.
Autor: Justyna Kot, 22/11/2011 Donald Tusk, expose, marketing polityczny, Platforma Obywatelska, polityka, wybory Marketing,Mobile
Expose premiera wywołało niemałe poruszenie na blogach, forach i portalach społecznościowych. Najwięcej dyskusji toczyło się wokół tematyki podatków, kryzysu, sytuacji KGHM oraz emerytur. Udział mediów społecznościwych w ogóle publikacji wyniósł aż 40 proc.
Autor: Justyna Kot, 22/11/2011 Demotywatory, fan page, fani, rekord Marketing,Mobile
Facebookowa strona Demotywatorów, jako pierwsza w Polsce, zmobilizowała już ponad milion fanów. Według analiz, fani strony oczekują większej ilości materiałów video, które angażują ich do dyskusji znacznie bardziej niż np. zdjęcia.
Autor: Artur Kawik, 22/11/2011 CastleVille, CityVille, FarmVille, FrontierVille, gry społecznościowe, liczba użytkowników, Zynga Marketing
CastleVille to gra, którą Zynga wypuściła na rynek równo tydzień temu. Przez sam fakt, że to produkt z tej stajni wzbudza ona spore zainteresowanie, ale kto przypuszczał, że okaże się aż takim hitem? W ciągu ledwie 6 dni gra zdobyła aż 5 milionów użytkowników! To lepszy wynik niż ten osiągnięty przez dotychczasowego lidera wśród gier Zyngi, CityVille.
Autor: Artur Kawik, 21/11/2011 Facebook, Gemius, liczba użytkowników, Megapanel, Megapanel PBI/Gemius, NK.pl, PBI, Polskie Badanie Internetu Raporty
Według najnowszego Megapanelu, Facebook wyprzedził NK pod względem liczby użytkowników, stając się w ten sposób najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce. Obydwa serwisy straciły jednak niemałe grono użytkowników, toteż sukces Facebooka nie jest całkowity.
Autor: Artur Kawik, 21/11/2011 drobni przedsiębiorcy, Facebook, firmy, interakcja, LinkedIn, marketing, media społecznościowe, przedsiębiorcy, reklama, social media Biznes,Raporty
Już ponad 80% małych przedsiębiorstw deklaruje wykorzystywanie mediów społecznościowych dla swoich potrzeb. Za najefektywniejszy z marketingowego punktu widzenia serwis uważają Facebooka. A czemu decydują się na korzystanie z tego typu mediów? Decydujące znaczenie ma oczywiście niski koszt.
Autor: Artur Kawik, 18/11/2011 artyści, Google, Google Music, Google Plus, iTunes, mp3, muzyka, sklep, utwory Biznes
W ostatnim czasie Google wręcz zalewa nas informacjami dotyczącymi wprowadzanych zmian, przede wszystkim związanymi z G+ . Tym razem przyszedł jednak czas na nowy produkt. Przed Wami Google Music.
Autor: Artur Kawik, 18/11/2011 Microsoft, serwis społecznościowy, social media, Socl, socl.com, wyszukiwanie społecznościowe Biznes,Mobile
Socl – ta nazwa z pewnością póki co mówi bardzo niewiele albo wręcz nic. Jednakże nie można wykluczyć, że już niedługo zaroi się od niej w serwisach o tematyce związanej z Internetem, bowiem kryje się za nią projekt społecznościowy Microsoftu.
Autor: Artur Kawik, 17/11/2011 Argyle Social, B2B, B2C, Facebook, interakcje, klienci, marketing, marki, Twitter, zaangażowanie Marketing
Pytanie zawarte w tytule nurtuje pewnie niejednego marketera. Kiedy więc należy publikować posty tak, by generowały jak największe zaangażowanie adresatów wysyłanych wiadomości? Z całą pewnością nie ma jednej odpowiedzi, ale w świetle przedstawionego poniżej badania najlepiej robić to w weekendowe wieczory, szczególnie w niedzielę.
Autor: Justyna Kot, 16/11/2011 bezpieczeństwo, cyberataki, Facebook, hakerzy, pornografia, spam Mobile
Od dwóch dni, na tysiącach profili anglojęzycznych użytkowników Facebooka, pojawiają się obsceniczne treści. Zawierają pornograficzne, wulgarne obrazy i zdjęcia przedstawiające przemoc. W związku z dużą skalą oraz szybkim rozprzestrzenianiem się wirusowych treści, wiele osób usunęło swoje profile z serwisu.