X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marki coraz chętniej reklamują się na Facebooku

Marki coraz chętniej reklamują się na Facebooku

Liczba kampanii prowadzonych przez marki na Facebooku tylko w trakcie 3-ech miesięcy wzrosła o ponad 100%! Biorąc pod uwagę fakt, że Google+ wciąż nie wprowadził kont firmowych, jego „starszy brat” powinien dalej rozwijać się na tym obszarze, pytanie czy w aż tak błyskawicznym tempie.

Sprawdź objawy uzależnienia od mediów społecznościowych

Sprawdź objawy uzależnienia od mediów społecznościowych

Nikogo nie trzeba przekonywać, że korzystanie z social mediów może pochłaniać sporo czasu. Nie będzie chyba przesadą stwierdzenie, że niektórzy użytkownicy są od nich najzwyczajniej w świecie uzależnieni. Na pytanie jak rozpoznać ten stan odpowiada infografika przygotowana przez serwis Column Five.

Na świecie Google+ szybko rośnie w siłę, a w Polsce korzysta z niego garstka osób

Na świecie Google+ szybko rośnie w siłę, a w Polsce korzysta z niego garstka osób

Od momentu uruchomienia serwisu, który jest odpowiedzią Google na Facebooka minęło już 4 tygodnie. Co prawda platforma wciąż jest w fazie testowej, jednak można pokusić się już o przytoczenie pierwszych liczb i porównań z konkurencją. Potwierdzają one, że przed portalem jeszcze długa droga żeby dorównać głównemu rywalowi.

Darmowe narzędzia, które pokażą, co ludzie myślą o twojej firmie

Darmowe narzędzia, które pokażą, co ludzie myślą o twojej firmie

Czy wiesz, co ludzie mówią o Twojej marce? Chcesz dowiedzieć się, jak monitorować te rozmowy? Niezależnie od wielkości firmy, są duże szanse, że ludzie prowadzą na jej temat rozmowy w portalach społecznościowych i blogach. Social Media Examiner przygotował zestawienie czterech darmowych narzędzi, które mogą okazać się pomocne podczas nasłuchiwania sieciowych rozmów na nasz temat.

Marketing w social mediach coraz istotniejszy, ale wciąż nie w centrum strategii promocyjnej

Marketing w social mediach coraz istotniejszy, ale wciąż nie w centrum strategii promocyjnej

Jakkolwiek od dawna mówi się o wielkim potencjale marketingowym mediów społecznościowych, firmy w dalszym ciągu nie potrafią go w pełni wykorzystać. Raport Forrester Consulting opracowany na zlecenie Della co prawda potwierdza tę tezę, ale jednocześnie sygnalizuje, że marketingowcy przywiązują coraz większą wagę do social mediów.

Zuckerberg: Kupowanie przez Facebooka to przyszłość

Zuckerberg: Kupowanie przez Facebooka to przyszłość

W chwili obecnej możliwość kupowania produktów bezpośrednio na Facebooku oferuje stosunkowo niewiele firm. Założyciel najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie prognozuje jednak, że już wkrótce to właśnie jego platforma będzie głównym kanałem sprzedaży.

Google+ już dostępny na iPhone’a

Google+ już dostępny na  iPhone’a

Dotychczas zalogowanie się do portalu społecznościowego Google mogło dokonać się jedynie za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Od wczoraj użytkownicy Google+ mogą korzystać z serwisu również za pośrednictwem aplikacji na iPhone’a – podaje serwis ReadWriteWeb.

Microsoft następnym do brydża?

Microsoft następnym do brydża?

W ciągu ostatnich kilkunastu dni głównym tematem informacji ze świata mediów społecznościowych był Google+ i zaczątki jego rywalizacji z Facebookiem. Czy to możliwe by ktoś jeszcze włączył się do tego wyścigu? Póki co zbyt wcześnie na prognozy, ale warto mieć na uwadze, że na rynek social mediów najprawdopodobniej chciałby wejść również Microsoft.