X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook budzi coraz większy niepokój. Czy jesteśmy w stanie zapanować nad naszymi kontami?

Facebook budzi coraz większy niepokój. Czy jesteśmy w stanie zapanować nad naszymi kontami?

Facebook otwiera się na interaktywny scam i problemy z jakimi boryka się Twitter – alarmują eksperci z firmy Marken Systemy Antywirusowe. Zmiany zaplanowane na tegorocznej f8 Developer Conference, przy zwiększeniu interakcji pomiędzy użytkownikami, jednocześnie mogą spowodować zalanie stron przez spamboty podobne do tych działających na Twitterze oraz zwiększą liczbę ukierunkowanych ataków.

Społeczności internetowe nęcą rekruterów, ale wciąż przegrywają z serwisami rekrutacyjnymi

Społeczności internetowe nęcą rekruterów, ale wciąż przegrywają z serwisami rekrutacyjnymi

Co piąty rekrutujący w sieci zatrudnił w tym roku pracownika dzięki aktywności w serwisach społecznościowych – wynika z badania „Wyzwania HR w 2012 roku”, przeprowadzonego przez portal Pracuj.pl i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wśród ponad 500 HR-owców z całej Polski. Jednocześnie tylko 5% ankietowanych prowadziło akcje rekrutacyjne na Facebooku.

Sierpień na Facebooku: sport najbardziej angażujący

Sierpień na Facebooku: sport najbardziej angażujący

Z raportu opublikowanego przez Interactive Research Center wynika, że w sierpniu najbardziej angażującymi fan page’ami na Facebooku były te należące do szeroko pojętej kategorii „sport”. Prawdopodobnie niemały wpływ na to miała przygoda polskich klubów piłkarskich z europejskimi pucharami.

Wybory 2011 w Internecie: PJN i Ruch Palikota bazują na indywidualnościach

Wybory 2011 w Internecie: PJN i Ruch Palikota bazują na indywidualnościach

W dzisiejszej części cyklu “Wybory 2011 w Internecie” bohaterami są partie, które wyłoniły się po rozłamie w dwóch największych obecnie partiach w Polsce, czyli PO i PiS. Prezentujemy internetowe działania Polska Jest Najważniejsza oraz Ruchu Palikota.

Europejczycy wiedzą o Twitterze i MySpace, ale z nich nie korzystają

Europejczycy wiedzą o Twitterze i MySpace, ale z nich nie korzystają

Firma InSites Consulting opublikowała raport dotyczący aktualnej sytuacji na światowym rynku mediów społecznościowych. Autorzy dużo miejsca poświęcili temu, jak korzystają z social mediów mieszkańcy Europy i jak wypadają pod tym względem w porównaniu z innymi społeczeństwami. Okazuje się, że wśród Europejczyków występuje duża świadomość istnienia portali społecznościowych, która jednak nie przekłada się na korzystanie z dużej liczby serwisów.

Wybory 2011 w Internecie: Polskie Stronnictwo Ludowe za mało wyraziste

Wybory 2011 w Internecie: Polskie Stronnictwo Ludowe za mało wyraziste

W ramach cyklu “Wybory 2011 w Internecie” przyszedł czas na przyjrzenie się działaniom socialmediowym Polskiego Stronnictwa Ludowego. Partia w trakcie kilku poprzednich kampanii zawsze balansowała na granicy progu wyborczego, choć ostatecznie uzyskiwała mandaty. W społecznościach internetowych również balansuje na progu wyrazistości.