X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Polacy o Facebooku: To sposób na nudę, ale jednocześnie strata czasu

Polacy o Facebooku: To sposób na nudę, ale jednocześnie strata czasu

Korzystanie z Facebooka wiąże się z częstymi odwiedzinami na portalu, jednakże nie wpływa na nasz nastrój – wynika z badań przeprowadzonych przez magazyn psychologiczny Charaktery, z którego również wynika, że portale społecznościowe stają się coraz ważniejszym elementem w życiu Polaków.

Better Facebook idzie tropem Google+. Teraz “Kręgi” dostępne są na Facebooku

Better Facebook idzie tropem Google+. Teraz “Kręgi” dostępne są na Facebooku

Jedną z większych zalet Google+ są Kręgi, pozwalające na zarządzanie grupami przyjaciół w łatwy, intuicyjny sposób i umożliwiające tworzenie relacji podobnych do tych występujących w realnym życiu. Teraz podobne rozwiązanie dostępne będzie również dla użytkowników Facebooka – wystarczy skorzystać z rozszerzenia przeglądarki Better Facebook.

Twitter wprowadza kontrolę treści

Twitter wprowadza kontrolę treści

Twitter udostępnił system oznaczający tweety jako „potencjalnie niepożądane”. W czwartek wieczorem poinformowano, że pojawi się nowy obszar w strumieniach API, którego będzie ostrzegał użytkowników przed klikaniem w łącza, które mogą być w jakiś sposób szkodliwe.

Internetowy pojedynek nowego i starego Old Spice Guya

Internetowy pojedynek nowego i starego Old Spice Guya

Po czterech dniach były Old Spice Guy odebrał koronę swemu naśladowcy. Pojedynek odbył się 26 lipca. Old Spice postawił na kolejną kampanię wirusową. Popularnego Old Spice Guya – Isaiaha Mustafę, zastąpiono włoskim aktorem i supermodelem – Fabio. Nowa twarz marki nie cieszyła się jednak takim uznaniem internatów, jak poprzednia.

Turystyka coraz mocniej związana z mediami społecznościowymi

Turystyka coraz mocniej związana z mediami społecznościowymi

72% użytkowników Facebooka loguje się na portalu codziennie nawet w trakcie podróżowania. W mediach społecznościowych znajduje się już ok. 50 mln recenzji różnych miejsc noclegowych. To tylko dwa z kilkunastu przykładów potwierdzających tezę, że social media i turystyka są ze sobą coraz silniej związane.