X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Aby zdobyć wiedzę na temat jednego kandydata, headhunter spędza w Internecie kilka godzin dziennie

Aby zdobyć wiedzę na temat jednego kandydata, headhunter spędza w Internecie kilka godzin dziennie

O budowaniu swojego profesjonalnego wizerunku w sieci, o pomyśle na skuteczne przedstawianie zawodowych walorów oraz o błędach, które od razu dyskwalifikują kandydata w oczach rekrutera opowiadają Magdalena Tafil-Kamińska i Kaja Smółka, które zajmują się działaniami headhunterskimi dla największych firm w Polsce.

O czym mówić, czego unikać: Restauracje i kawiarnie

O czym mówić, czego unikać: Restauracje i kawiarnie

Temat jedzenia i kulinariów daje niemal nieograniczone możliwości budowania interakcji z użytkownikami Facebooka. Restauracje i kawiarnie zachęcają nas rabatami, zdjęciami smakowicie wyglądających dań lub po prostu dyskusjami o jedzeniu, które sprawiają, że czujemy się głodni.

O czym mówić, czego unikać: Moda i stylizacja

O czym mówić, czego unikać: Moda i stylizacja

Facebookowe strony marek odzieżowych to miejsca, w których dyskutuje się nie tylko o modzie. Oprócz porad i propozycji stylizacji warto prowadzić regularną komunikację wychodzącą poza tematykę mody, ale pozostającą w zgodzie z charakterem marki.

Facebookowicze szukają promocji i zniżek

Facebookowicze szukają promocji i zniżek

Dwie trzecie użytkowników Facebooka jest fanami chociaż jednego fan page należącego do marki lub firmy. Najczęściej poszukują oni promocji lub zniżek, ale równie dobrze kierować nimi zwykła sympatia do marki. Decyzja o polubieniu fan page jest najczęściej trwała, bowiem mniej niż połowa facebookowiczów deklaruje, że kiedykolwiek usunęła konto firmowe z ulubionych.

Zuckerberg: Google+ to mały Facebook

Zuckerberg: Google+ to mały Facebook

Ten tydzień przyniósł nam kolejny dowód na wyraźnie rysującą się rywalizację Facebooka i Google. Tym razem jednak nie chodzi o usuwanie linków do Google+ na Facebooku i odwrotnie, ale o uszczypliwe wypowiedzi przedstawicieli obydwu firm. Po tym jak Mark Zuckerberg stwierdził, że G+ to „mały Facebook”, Bradley Horowitz wyraził zadowolenie z tego, że Google jest „niedoceniany”.

O czym mówić, czego unikać: Branża alkoholowa

O czym mówić, czego unikać: Branża alkoholowa

Branża alkoholowa radzi sobie na Facebooku całkiem nieźle. Jest to szczególnie zaskakujące w przypadku alkoholi wysokoprocentowych, które zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości, nie mogą być reklamowane. O sukcesie marek alkoholowych na Facebooku decyduje przede wszystkim fakt, iż doskonale wpisują się w społeczny charakter serwisu.

Restrykcyjne zasady prowadzenia konkursów na Stronach Google+

Restrykcyjne zasady prowadzenia konkursów na Stronach Google+

Wczoraj informowaliśmy o wprowadzeniu przez Google długo oczekiwanych stron firmowych w Plusie. Okazuje się, że firma z Mountain View określiła przy tym nieco zaskakujące zasady w kwestii prowadzenia konkursów i promocji, bowiem nie będzie można tego robić bezpośrednio na stronie. Jak zareagują na to główni zainteresowani?