Autor: Artur Kawik, 14/09/2011 biznes, brand, Facebook, fan page, fani, marka, marketing, zaangażowanie Biznes,Marketing
Trzech na czterech facebookowiczów, którzy “lubią” markowe profile, ogranicza się do najwyżej 10, nie chcąc angażować się w zbyt wielu tematach. Głównym powodem, dla którego użytkownicy Facebooka stają się fanami fan page należącego do danej marki jest to, że są jej klientem.
Autor: Artur Kawik, 14/09/2011 case study, IAB, IAB Polska, Katy Perry, Posadź drzewo, Serce i Rozum Case study
IAB Polska przygotowało zbiór najciekawszych, zdaniem twórców, kampanii w social mediach przeprowadzonych na przestrzeni 2010 i 2011 roku. Raport obejmuje zarówno te, które znamy doskonale, jak M&Ms czy Serce i Rozum, jak również takie, o których zapewne część z Was dotychczas nie słyszała.
Autor: Artur Kawik, 13/09/2011 Grzegorz Napieralski, Joanna Senyszyn, kampania wyborcza, Marek Siwiec, marketing polityczny, partia, polityka, Ryszard Kalisz, Sojusz Lewicy Demokratycznej, Tomasz Kalita, Wojciech Olejniczak, wybory Marketing,Raporty
Przygotowaliśmy kolejny raport dotyczący obecności w social mediach partii politycznych startujących w nadchodzących wyborach parlamentarnych. Tym razem przyjrzeliśmy się poczynaniom Sojuszu Lewicy Demokratycznej. Okazuje się, że politycy tej partii doskonale czują się na Twitterze.
Autor: Artur Kawik, 12/09/2011 akcje, biznes, Facebook, finanse, giełda, Goldman Sachs, przychody, reklama Biznes
Wraz ze wzrostem liczby zarejestrowanych użytkowników Facebooka rosną też oczywiście przychody generowane przez firmę. W tym przypadku tempo jest jeszcze zawrotniejsze niż w przypadku napływu nowych facebookowiczów. Przychody za pierwszą połowę 2011 roku są dwukrotnie wyższe niż w analogicznym okresie w zeszłym roku.
Autor: Artur Kawik, 09/09/2011 Adam Hofman, kampania wyborcza, Mariusz Błaszczak, Mariusz Kamiński, marketing polityczny, myPiS TV, myPiS.pl, Nasza Klasa, partia, Prawo i Sprawiedliwość, Ryszard Czarnecki, wybory Marketing,Raporty
Prezentujemy kolejny odcinek naszego cyklu mini-raportów na temat obecności w mediach społecznościowych partii politycznych startujących w nadchodzących wyborach parlamentarnych. Dzisiaj przyglądamy się społecznościowym działaniom największej partii opozycyjnej – Prawa i Sprawiedliwości.
Autor: Artur Kawik, 08/09/2011 akcje, finanse, giełda, Groupon, inwestorzy, IPO, LivingSocial, social shopping, zakupy grupowe Biznes
Wszystko wskazuje na to, że Groupon wyhamował. Planowane spotkanie przedstawicieli serwisu z inwestorami celem omówienia kwestii związanych z ofertą publiczną zostało przełożone. Data wejścia firmy na giełdę zostanie prawdopodobnie odłożona. Czyżby zakupy grupowe powoli wyczerpywały formułę?
Autor: Artur Kawik, 07/09/2011 Bartosz Arłukowicz, Donald Tusk, Jerzy Buzek, kampania wyborcza, marketing polityczny, Paweł Graś, Radek Sikorski, wybory Marketing,Raporty
Do nadchodzących wyborów parlamentarnych został już tylko miesiąc. Postanowiliśmy przyjrzeć się, jakim socialmediowym arsenałem dysponują partie walczące o władzę. Pierwsza pod naszą lupą znalazła się Platforma Obywatelska.
Autor: Artur Kawik, 07/09/2011 Gilberto Martinez Vera, Maria de Jesus Bravo Pagola, Meksyk, prawo, sabotaż, terroryzm, tweetować, Twitter, zamieszki Ludzie,Prawo
Po raz kolejny okazuje się, że lepiej uważać na to, co się publikuje na portalach społecznościowych. Tym razem z tą prawdą musi zmierzyć się dwójka obywateli Meksyku, którym grozi kara 30 lat pozbawienia wolności. Podejrzanym zarzucono terroryzm i sabotaż, którego dopuścić się mieli za pośrednictwem Twittera.
Autor: Artur Kawik, 06/09/2011 Facebook, fan page, opinie, rekomendacja, system rekomendacji Mobile
Innowacji na Facebooku najprawdopodobniej ciąg dalszy. Tym razem serwis testuje system, który umożliwi użytkownikom rekomendowanie fan page, które polubili.
Autor: Artur Kawik, 06/09/2011 Facebook, firmy, grupy wiekowe, infografika, liczba użytkowników, LinkedIn, Orkut, Qzone, rekrutacja, rozwój, Search Engine Journal, social media, Twitter Raporty
W 2010 roku, w ciągu 20 minut na Facebooku przeciętnie umieszczano prawie 6 mln postów na tablicach, 2,7 mln zdjęć i ponad 10 mln komentarzy. Codziennie serwis odwiedza ok. 300 mln użytkowników. Z kolei prawie połowa z ponad 200 mln zarejestrowanych na Twitterze w ogóle nie robi użytku ze swoich kont albo robi to bardzo rzadko.
Autor: Dominika Szot, 05/09/2011 Google, Google TV, telewizja Mobile
Jak podaje serwis cnet.com Google TV pojawi się w Europie w 2012 roku. Google ma skoncentrować się na lepszym sprzęcie i całkiem nowym interfejsie użytkownika.
Autor: Dominika Szot, 05/09/2011 Facebook, Norton Mobile
Norton poinformował o wydaniu nowego, bezpłatnego narzędzia mającego za zadanie pomóc użytkownikom Facebooka uniknąć oszustw typu “likejacking”.
Autor: Dominika Szot, 05/09/2011 Facebook, Roost, Twitter, zaangażowanie Marketing,Mobile
Pomiar zaangażowania opierać ma się na tym, ile razy post wchodzi w interakcje – chodzi m. in. o lajki i komentarze w Facebooku oraz tweety w przypadku Twittera. Skala zaangażowania mieści się pomiędzy 1 a 5 dla każdego postu lub tweeta. Inne dane dotyczą liczby odsłon i rodzaju interakcji.
Autor: Dominika Szot, 03/09/2011 Facebook, Google, LinkedIn, praca, social media, Twitter Ludzie
Życie on-line każdego dnia nabiera coraz większego znaczenia. Profile w serwisach społecznościowych stały się coraz powszechniejszym źródłem informacji o potencjalnym pracowniku.
Autor: Dominika Szot, 03/09/2011 Facebook, Google, social media, Yahoo!, You Tube Mobile
Według danych opublikowanych przez Nielsen, najpopularniejszą stroną internetową wśród Amerykanów okazała się w lipcu witryna Google. Na drugiej pozycji uplasował się Facebook.