
reklama
Zaangażowanie. Właśnie o to chodzi w reklamach, które obecnie przeżywają swój złoty okres w Internecie. Kluczowym jednak elementem są social media, a co za tym idzie mobile, gdyż to właśnie ten rynek jest najpopularniejszy, a nowym standardem staje się publikowanie materiałów wideo w taki sposób, aby proces angażowania użytkowników był efektywny.
Trend o którym mowa, ma odzwierciedlenie również wśród użytkowników Twittera. Research Now przeprowadziło badania, z których jasno wynika, że 82% użytkowników Twittera ogląda filmy na tym medium, a aż 90% ogląda wideo za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Właśnie dlatego team Twittera postanowił wdrożyć więcej opcji związanych z filmikami wideo, w tym automatyczne odtwarzanie, generujące większą uwagę. Ponadto, reklamodawcy mogą teraz pokazać zapowiedź ich aplikacji. Według ludzi z Twittera, taki format publikacji zachęca niemalże trzykrotnie bardziej do pobrania aplikacji, aniżeli tradycyjne zdjęcia.
Starting today, advertisers can now use video to promote their mobile apps on Twitter. https://t.co/1jJ02Oeiqghttps://t.co/vnJIYVsEY0
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
>— Twitter Advertising (@TwitterAds) wrzesień 24, 2015
Nowa funkcja wykorzystuje również Twitterowskie możliwości targetowania. Można więc użyć niemalże całego zestawu narzędzi do targetowania jak lokalizacja, słowa kluczowe, zainteresowania użytkowników i określenie ich preferencji.
Reklama