X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Twitter wprowadza nowe opcje wideo dla reklamodawców

Twitter wprowadza nowe opcje wideo dla reklamodawców

Zaangażowanie. Właśnie o to chodzi w reklamach, które obecnie przeżywają swój złoty okres w Internecie. Kluczowym jednak elementem są social media, a co za tym idzie mobile, gdyż to właśnie ten rynek jest najpopularniejszy, a nowym standardem staje się publikowanie materiałów wideo w taki sposób, aby proces angażowania użytkowników był efektywny.

Trend o którym mowa, ma odzwierciedlenie również wśród użytkowników Twittera. Research Now przeprowadziło badania, z których jasno wynika, że 82% użytkowników Twittera ogląda filmy na tym medium, a aż 90% ogląda wideo za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Właśnie dlatego team Twittera postanowił wdrożyć więcej opcji związanych z filmikami wideo, w tym automatyczne odtwarzanie, generujące większą uwagę. Ponadto, reklamodawcy mogą teraz pokazać zapowiedź ich aplikacji. Według ludzi z Twittera, taki format publikacji zachęca niemalże trzykrotnie bardziej do pobrania aplikacji, aniżeli tradycyjne zdjęcia.

Nowa funkcja wykorzystuje również Twitterowskie możliwości targetowania. Można więc użyć niemalże całego zestawu narzędzi do targetowania jak lokalizacja, słowa kluczowe, zainteresowania użytkowników i określenie ich preferencji.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail