X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jogurty pitne Danone promowane konkursem „Odjazdowe lato”

9 maja wystartowała wakacyjna kampania promująca produkty pitne z portfolio Danone: Ale pitny, Gratka, Danio Shake It oraz Activiado picia. Na zwycięzców czekaja m.in. kamper na tygodniowy wyjazd w wymarzone miejsce i dodatkowo voucher na benzynę o wartości 2000 zł. Kampanię przygotowały agencje VML Poland i Y&R.

Nowa kampania o.b.® mówi otwarcie o kobiecych sprawach

Joanna Krupa, Karolina Pisarek, Ida Nowakowska, Tamara Gonzalez Perea i Julia Wieniawa to pięć niezwykłych kobiet biorących udział w wyjątkowej, bezpośredniej komunikacji marki o.b.®. Kampania przełamuje przekonanie, że nie da się żyć pełnią życia podczas okresu, fałszywe stwierdzenia na temat okresu i higieny intymnej oraz bariery dotyczące używania tamponów. Działania wystartowały 10 maja, a swoim zasięgiem obejmują głównie Internet oraz miejsca sprzedaży.

Szukamy zwykłych rodziców – nowa kampania rekrutacyjna SOS Wiosek Dziecięcych

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło ogólnopolską kampanię rekrutacyjną pod hasłem „Szukamy mamy”. Jej celem jest dotarcie do nowych opiekunów, którzy mogliby stworzyć dom dla opuszczonych dzieci i zostać zwykłymi rodzicami. To pierwszy raz w historii, kiedy zwycięska kampania Young Creatives Planners Eurobest została następnie zrealizowana.

Blogerzy z „Busem przez Świat” odkrywają Polskę z Nawigacją Orange

W ramach akcji #PoDrodzeZOrange, której celem jest promocja Nawigacji Orange, operator rozpoczął współpracę z Olą Ślusarczyk i Karolem Lewandowskim, znanymi blogerami podróżniczymi, którzy przemierzają świat charakterystycznym, kolorowym busem, tworząc przy tym żywą społeczność fanów. Swoje wyprawy opisują głównie na blogu www.busemprzezswiat.pl, a dodatkowe materiały prezentują m.in. na kanale YouTube. Pomysłodawcą projektu jest VML Poland.

VML Poland z kampanią „Danonki Powiedz Tak”

„Powiedz tak dziecięcej samodzielności” to hasło najnowszej kampanii Danonków, umacniającej dziecięcą pewność siebie i wspierającej samodzielność najmłodszych. Na jej potrzeby agencja VML Poland stworzyła dedykowany landing page, na którym zaproszeni do akcji eksperci pokazują, że „tak” wypowiedziane przez rodziców może mieć fantastyczne skutki dla rozwoju dzieci.

VML Poland z konkursem #Kross2Rio

Agencja VML Poland przygotowała kampanię dla marki Kross – jednego z największych europejskich producentów rowerów i sprzętu rowerowego. Na pasjonatów dwóch kółek czekają limitowane rowery oraz nagroda główna – wyjazd na olimpiadę w Rio de Janeiro, gdzie szczęśliwcy będą kibicować Mai Włoszczowskiej i innym członkom Kross Racing Team.

Pierwszy bieg z lusterkami wstecznymi dla biegaczy

Wings for Life World Run to charytatywny bieg, w którym samochody pościgowe wyposażone w specjalne czujniki mają za zadanie ścigać biegaczy. Tu celem nie jest meta, lecz ucieczka przed nią. Chcąc poderwać do biegu cały świat, a jednocześnie pomóc zawodnikom planującym start w tym niezwykłym wyścigu VML Lab opracował przełomowe narzędzie dla biegaczy odmieniające ich życie i pomagające ukończyć Wings for Life World Run.