reklama
Krzysztof Tkaczyk,
Creative Director – Insignia
Fanem Gwiezdnych Wojen i komiksów on jest. Kreatywny dyrektor w agencji Insignia, autor ilustracji i komiksów (www.straine.pl).
Najlepsza fanowska wizja rozwijająca świat, którego dotyczy: Kolejny epizod Gwiezdnych Wojen
Informacja o nowych Gwiezdnych Wojnach poruszyła wyobraźnię fanów. Powstała masa plakatów, tzw. “fejkowych” trailerow i żartów. Ten poster to dla mnie jeden z bardziej przejmujących. Jak to się mówi z angielska “gritty”. Dobrze zrobiony fotoretusz z ciekawym pomysłem. Zapowiada tajemnicę i budzi niepokój.
Najciekawsza technika użyta do stworzenia fanowskiej wizji: Gwiezdne Wojny i polska szkoła plakatu
Choć technika nie jest specjalnie oryginalna (prawdopodobnie Photoshop udający farbki i maski) to sposób myślenia, jeśli chodzi o przeciętny poziom internetu, jak najbardziej. Ten plakat to część cyklu, która – być może nieświadomie – czerpie z idei polskiej szkoły plakatu. Przy czym trzeba pamiętać, że fani to nie zawsze amatorzy – autorem plakatu jest Olly Moss.
Fan art emocjonalny, możliwy do szerszej i głębszej interpretacji: Bohaterowie Gwiezdnych Wojen w niecodziennym ujęciu
Nie mogłem się powstrzymać – w kategorii trzeciej ex aqueo. Oba fan arty nadają się bez wątpienia do głębszej interpretacji. Do czego Państwa i siebie zachęcam. :)