W tym roku z życiem pożegna się blisko 2 mln użytkowników Facebooka

W 2011 roku umrze 1,8 mln użytkowników Facebooka, a w samych tylko Stanach Zjednoczonych śmierć poniesie blisko 0,5 mln osób – wynika z danych opublikowanych przez firmę Entrustet.
W 2011 roku umrze 1,8 mln użytkowników Facebooka, a w samych tylko Stanach Zjednoczonych śmierć poniesie blisko 0,5 mln osób – wynika z danych opublikowanych przez firmę Entrustet.
ZAiKS i YouTube ogłosiły podpisane umowy licencyjnej, która obejmuje muzykę zawartą w materiałach wideo i teledyskach wyświetlanych w serwisie YouTube w Polsce. Dzięki umowie internauci mają zyskać dostęp do większej ilości interesujących treści.
Niebezpieczne i spamerskie aplikacje są nieodłącznym elementem Facebooka, niemal od początku jego istnienia. W ubiegłym roku prym w kategorii wiodły aplikacje anglojęzyczne, jednak Polacy nie pozostawali w tyle. Przedstawiamy cztery polskie, najbardziej spamerskie aplikacje w minionym roku.
Internet, gry komputerowe, obsługa aplikacji na smartphone’ach – to umiejętności, z którymi dzisiejsze dzieci nie mają żadnych problemów. Gorzej z jazdą na rowerze czy wiązaniem sznurowadeł, z którymi – jak wynika z badania AVG – radzi sobie coraz mniej najmłodszych.
Miniony rok z perspektywy najpopularniejszych polskich filmów oglądanych na YouTube w minionym roku. W rodzimym zestawieniu najczęściej oglądanych klipów znalazły się przede wszystkim produkcje amatorskie.
Blisko połowa klientów darzy większym zaufaniem firmy, o których przeczytało na blogu. A tylko co czwarta osoba takie samo zaufanie ma do firm, o których dowiaduje się z Facebooka czy Twittera. Czas odkurzyć blogi! Radzimy, jak przygotować strategię blogowania.
Polacy mają określone preferencje na temat tego, w jaki sposób marki w social mediach powinny się z nimi komunikować. Oczekują od nich nie tylko informacji o nowych produktach i specjalnych ofertach, ale chcą również uczestniczyć w “życiu marki” i dyskutować o nowych produktach.
Od dwóch dni w internecie popularnością cieszy się niezwykły świąteczny wirus – Star Wars Christmas Special, zmontowany z fragmentów kultowej sagi film, który opowiada gwiezdno-wojenną świąteczną historię.
Blisko dla połowy internautów posiadających na liście znajomych marki lub firmy, „polubienie” ich profili w serwisach społecznościowych nie skłania do kupowania większej ilość produktów. Dla większości Facebook to przede wszystkim komunikacja i rozrywka.
Kilka dni temu na YouTube pojawił się button umożliwiający skorzystanie z eksperymentalnej strony domowej serwisu, która oferuje kilka ciekawych funkcjonalności.
Najlepiej na Twitterze radzi sobie Toyota. Zaraz za nią znalazły się Microsoft, Sony, Cisco i IBM. Firmy te prowadzą profile prawidłowo, a także odpowiadają na zapytania w trakcie kilku godzin. Najgorzej wypada BMW, które każe czekać nawet kilkadziesiąt godzin na odpowiedź.
W czwartek pojawiła się informacja, jakoby Facebook udostępnił właśnie taką funkcjonalność administratorom stron.
Większość zespołów zakładała strony w serwisie MySpace, aby wykorzystać możliwości oferowane przez social media oraz w celach autopromocyjnych, jednak jak dotąd serwis nie oferował zbyt rozbudowanych narzędzi do promocji.
W ostatnich dniach Facebook wprowadził kilka istotnych zmian i nowych narzędzi. Wśród nich znalazły się opcje importu kontaktów do fanpage’ów, integracja sklepów z Facebookiem, nowe opcje dzielenia się treściami ze znajomymi czy nowa tablica mobilnego Facebooka.