X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok zainwestuje w treści edukacyjne

TikTok dostrzegł zainteresowaniami treściami edukacyjnymi i zainwestuje w tworzenie specjalistycznych materiałów.

TikTok zainwestuje w treści edukacyjneźródło: shutterstock.com

reklama


TikTok poinformował o planach rozwoju i nawiązania współpracy z setkami ekspertów i instytucji, które pomogą w opracowaniu treści edukacyjnych.

Edukacja użytkowników

Aplikacja TikTok została pobrany ponad dwa miliardy razy odkąd trzy lata temu wprowadzono ją na całym świecie. Od wybuchu pandemii odnotowano prawie 20% wzrost w regularnym stosowaniu przez Millenialsów. Krótkie materiały wideo pokochali szczególnie młodzi użytkownicy, którzy podążają za trendami i generują miliony wyświetleń. Jak podaje BBC, gigant mediów społecznościowych postanowił więc zadbać o edukację swoich użytkowników. A w tworzeniu materiałów pomogą mu uniwersytety i organizacje charytatywne, które stworzą niestandardowe treści.

TikTok bawi i… uczy?

Taka decyzja jest wynikiem zainteresowania #LearnOnTikTok oraz tzw. trendu mikro-nauczania. To znaczący krok w kierunku dywersyfikacji treści.

źródło: tiktok.com

Na ten moment platforma ma charakter bardzo rozrywkowy i skupia się wokół tego typu treści. Wygląda jednak na to, że już wkrótce obok humorystycznych i tanecznych materiałów zobaczymy content edukacyjny, eksperymenty czy filmiki instruktażowe.

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail