X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook udostępnia reklamy AR dla wszystkich marketerów

Facebook udostępnia reklamy AR dla wszystkich marketerów. Jaki jest powód?

Facebook udostępnia reklamy AR dla wszystkich marketerówźródło: shutterstock.com

reklama


Pomysły Facebooka często szokują i budzą wątpliwości. Jednak tym razem, jeden z nich na pewno zadowoli marketerów i reklamodawców, którym serwis umożliwia publikację reklam AR. Co jeszcze wiemy w tej sprawie?

Nowe technologie dźwignią handlu

Dobra reklama to klucz do sukcesu. Nie tylko przyciąga ona nowych klientów, utrzymuje tych stałych, ale też powoduję, iż w rezultacie dochodzi do konwersji. Osoby pracujące w marketingu muszą patrzeć przyszłościowo i działać o oparciu o nowe technologie. Właśnie to chce im ułatwić Facebook. Serwis ogłosił niedawno, że reklamy AR są od teraz dostępne dla wszystkich marketerów. Jest to możliwe za pomocą menadżera reklam i Adweek. Funcja ta, nie jest co prawda nowa. Działa zarówno na Facebooku, jak też Instagramie od roku 2018. Wtedy to, po raz pierwszy medium społecznościowe pozwoliło zmierzyć użytkownikom okulary za pomocą technologii AR. Wszystko działo się bezpośrednio z News Feed. Jak czytamy na stronie businessinsider.com, wyniki testów były zadowalające i Facebook zdecydował się udostępnić tę funkcję wszystkim marketerom.

Czy ta funkcja jest rzeczywiście potrzebna?

W dzisiejszy czasach, pytanie to wydaje się być retoryczne. Jednak liczby mówią same za siebie. Jak czytamy na stronie emarketer.com, ponad 68,7 mln osób przynajmniej raz w miesiącu korzystała z tej technologii w roku 2019. Co więcej, na ten moment szacuje się, że liczba ta wzrośnie do 77,7 mln w roku 2020. Dodatkowo, Facebook wydaje się być idealnym serwisem do użycia tego typu rozwiązań, gdyż cały czas uznawany jest jako najpopularniejszy serwis społecznościowy. Jak czytamy na stronie businessinsider.com, dodatkowym atutem Faceboooka jest fakt, że korzysta z niego wielu starszych ludzi – 68% w wieku od 50-64 lat oraz ponad 50% w wieku 65 lat i starszych. Zatem funkcja ta, może przynieść niemałe zyski osobom decydującym umieścić swoją reklamę z AR, a samemu portalowi wzbudzić zaufanie odbiorców i reklamodawców.

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail