X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie – konferencja Forum IAB 2014

Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie – konferencja Forum IAB 2014

reklama


Konferencja odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl.

Co czeka uczestników?

• Przegląd najświeższych trendów w sprzedaży online z najbardziej zaawansowanych technologicznie rynków świata;
• Wystąpienia menedżerów najwyższego szczebla wiodących krajowych i światowych marek, m.in.: Daniel Sieberg, szef marketigu Google;
• Wyłącznie premierowe prezentacje – ponad 70 prelegentów, 4 sale wykładowe;
• Gość specjalny – Tomasz Zimoch;
• Bardzo atrakcyjny networking – ponad 1000 akredytacji na wydarzenie;
• Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy – Multikino Złote Tarasy;
• Uznanie wśród branży interaktywnej i marketerów.

Po 7 edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą. Podczas 2 dni konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.

Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.:
• Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google;
• Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;
• Ali Jafari, VP Sales Twitter Europe;
• Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US;
• Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;
• Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;
• Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;
• Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;
• Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;
• Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group;
• Paweł Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail;
• Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;
• Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media

Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:
• Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
• Jak zamienić subskrybenta w klienta?
• Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
• Czy aplikacje mobilne sprzedają?
• Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?
• Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?
• Kim jest e-konsument?
• Czym jest big data?
• Jak optymalizować sprzedaż
• Jak precyzyjnie targetować kampanię?

Program Forum IAB 2014

Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Warto podkreślić, że od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska „Forum IAB 2013” oraz „Forum IAB 2012”).

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

  • Media Impact to są największe gnoje internetu którzy wspólnie z portalem onet dokonują sprytnej inwigilacji swoich przyszłych klientów na twoja bezpłatną skrzynke . Po czym jak zobaczą że cie stać i ile zarabiasz oraz co kupujesz na allegro to jak się dowiedzą ze masz jakas firme to wystartują ze swoja pieprzniętą ofertą reklamową po niespełna 500zl miesięcznie i trzebaby było odejść od rozumu żeby im normalnie placic na ten wiatr co wieje za same faktury bo ich reklam nie ma ani jednego klienta po pol roku emisji i straszą tylko swoich klientów windykacją nie stać ich nawet na uczciwy formularz z opcją odstąpienia od umowy zawieranej na odleglosc przez produkt niebezpieczny tak jak jest zgodne z kodeksem cywilnym , jednym słowem naciągacze i radze każdemu uwazac kto planuje reklamę w internecie bo jak nie macie swojej mafii to możecie już się im nie wywinąć od tych umow , chyba ze stać was na dobrych prawnikow i adwokatow wówczas sprawę możecie mieć wygraną ,dla mnie to jest nendza jendzowata firma która na początku ladnie gada a później się człowiek dowiaduje a ze to nie miała być reklama po 500zl na mc tylko tania wizytowka w tej cenie w internecie i jak cos człowiek probuje wyjasniac to się okazuje ze rzucają telefon i zapominają go następny raz podnieść nie odpowiadają na wiadomości i tak się zaczyna gehenna klienta który im zaufal , maja bardzo nieciekawy regulamin którego nie prezentują przy prezentacji oferty a jedynie wypisują link do niego malą czcionka . Jest to firma tak bezczelna ze jakbym miał komukolwiek poradzić żeby u nich wykupil reklamę to bym mu polecil swojego psychiatrę żeby się się najpierw u niego przebadal i jak mu wystawi ze jest normalny to może dom i caly swój majątek im zostawić w prezencie za dobry krzywy uśmiech z tej reklamy .

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail