Autor: ŁubuDubu PR, 05/03/2024
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik – agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.
Autor: ŁubuDubu PR, 19/02/2024
Po raz pierwszy globalne marki skorzystają z wiodącej w branży technologii klasyfikacji DV, opartej na sztucznej inteligencji, aby uzyskać większą transparentność działań w zasobach reklamowych Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels.
Autor: Amooco Agency, 16/02/2024
CEWE, europejski lider w usługach fotograficznych i druku cyfrowym, przedłuża współpracę z agencją Amooco. Nowa umowa, która weszła w życie 2 stycznia, obejmuje obsługę kanałów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, oraz wsparcie w kampaniach digital dla marek CEWE, CEWE FOTOJOKER.
Autor: CluePR, 14/02/2024
Co 9. mieszkaniec Unii Europejskiej ma zdiagnozowaną chorobę sercowo-naczyniową, która każdego roku powoduje 3,9 miliona zgonów w Europie . Chorobom układu krążenia można jednak przeciwdziałać poprzez prowadzenie aktywnego trybu życia. W dniu kojarzonym z symbolem serca warto przypomnieć o tym, jaki wpływ na ten najważniejszy mięsień w organizmie wywiera aktywność fizyczna.
Autor: ŁubuDubu PR, 01/02/2024
Samsung zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją K2 Precise (aktualnie Altavia Kamikaze + K2).
Autor: ŁubuDubu PR, 31/01/2024
Ankieta przeprowadzona wśród 400 przedstawicieli kadry kierowniczej odpowiedzialnej za reklamę (marketerzy i agencje reklamowe) w Wielkiej Brytanii, USA, Francji i Niemczech wykazała, że zdecydowana większość amerykańskich marketerów korzystających z reklamy w retail mediach, planuje w nadchodzącym roku zwiększyć ich wykorzystanie oraz że jakość tych mediów ma kluczowe znaczenie dla ich zakupów.
Autor: ŁubuDubu PR, 24/01/2024
Firma DoubleVerify przygotowała „Global Attention Benchmark Report” – przygląda się w nim kluczowym trendom branżowym dotyczącym Attention, w podziale na regiony świata, jak i kategorie branżowe. Z raportu wynika m.in. że branże takie jak Media & Sport, Zdrowie & Farmacja oraz Edukacja osiągają najwyższe wskaźniki Attention. Po drugiej stronie skali znalazły się Podróże, Usługi Finansowe i Telekomunikacja, w których wskaźniki uwagi osiągały najgorsze rezultaty.
Autor: VMLY&R, 11/01/2024
Grupa WPP łączy kompetencje VMLY&R i Wunderman Thompson tworząc VML, największą agencję kreatywną na świecie i w Polsce.
Autor: ContentHouse, 10/01/2024
Kinga Ożóg awansowała w strukturach firmy na stanowisko Content Marketing Manager. Z ContentHouse związana jest od czerwca 2022 roku. Do tej pory pełniła funkcję Content Marketing Specialist.
Autor: ŁubuDubu PR, 10/01/2024
Marketerzy będą mogli od teraz korzystać z wiodących w branży narzędzi do ochrony reputacji marek również w zasobach reklamowych YouTube Shorts.
Autor: Creative Brand Stories, 14/12/2023
W Krakowie odbył się świąteczny event dla marki wyposażenia wnętrz Homla. Wydarzenie miało miejsce przy Pałacu Potockich na Rynku Głównym. Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za koncepcję, produkcję i realizację części wydarzenia dla influencerek. Z kolei firma Box of Stories, także należąca do Creative Brand Stories, zrealizowała zaproszenia i upominki dla influencerek.
Autor: Creative Brand Stories, 28/11/2023
Agencje należącą do grupy Creative Brand Stories rozpoczęły współpracę ze skandynawską siecią modową Kappahl. Bossa Nova Events odpowiada za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej. Z kolei Box of Stories przygotowuje wysyłki kreatywne do twórców współpracujących z marką Kappahl.
Autor: CluePR, 22/11/2023
EF Education First prezentuje swój coroczny raport
Autor: ŁubuDubu PR, 22/11/2023
IVECO Poland wystartowało z kampanią mającą na celu wsparcie sprzedaży pojazdów dostawczych IVECO Daily z wykorzystaniem rozwiązań IVECO Capital (dostawcy usług finansowych tego koncernu motoryzacyjnego). Kampania rozpoczęła się w połowie października i potrwa do końca roku. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/11/2023
Reklamodawcy mogą liczyć na zwiększoną efektywność kampanii, dzięki “szytym na miarę” rozwiązaniom pomiarowym