X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Przychody Naszej Klasy w 2011 roku przekroczyły 70 mln zł

Przychody Naszej Klasy w 2011 roku przekroczyły 70 mln zł

Nasza Klasa pochwaliła się najnowszymi wynikami finansowymi, z których wynika, że przychody spółki w minionym roku wyniosły 72 mln złotych (a po uwzględnieniu barterów – 75 mln), co oznacza wzrost o 15% w stosunku do 2010 roku. W opublikowanym komunikacie podkreśla się, że to już kolejny rok ze wzrostem przychodów na poziomie przekraczającym 10%. W 2010 roku ten współczynnik w stosunku do roku poprzedzającego wynosił 17%.

Dywersyfikacja – słowo-klucz

Co ważne, z 72 mln złotych przychodu już prawie połowa pochodzi bezpośrednio od użytkowników serwisu NK, choćby poprzez korzystanie przez nich z gier. Spółka przekonuje, że to efekt strategii dywersyfikacji źródeł przychodów, która i tak jest dopiero w początkowej fazie wprowadzania.

W roku 2012 kontynuujemy strategię dywersyfikacji przychodów – będziemy szukać nowych źródeł dochodu, ale także rozwijać strumienie, które uruchomiliśmy w zeszłym roku – przekonuje Paweł Petkowicz, pełnomocnik zarządu ds. przychodów i business development Nasza Klasa sp. z o.o. – Na uwagę zasługuje chociażby rozwój prowadzonego przez nas działu badań, a także współpraca, jaką nawiązaliśmy w tym zakresie z TNS OBOP, powołując markę Connect.

Petkowicz podkreśla, że duże znaczenie dla spółki będzie miał rozwój mobile marketingu. Z mobilnej wersji NK korzysta już bowiem 1,3 mln użytkowników, generując przy tym 170 mln odsłon miesięcznie. W najbliższej przyszłości firma powinna zaznaczyć swoją obecność również na takich polach jak reklama video, e-mail marketing czy marketing w wyszukiwarkach.

Wracając jeszcze na moment do wyników finansowych, zysk netto spółki w 2011 roku wyniósł 17,2 mln złotych netto. To oznacza, że rentowność sprzedaży netto lokuje się na poziomie 24%.

Nowa wyszukiwarka na NK

Skoro była też mowa o szykowanych na NK nowościach, warto wspomnieć o uruchomionej niedawno nowej wyszukiwarce. Jaj zaletami mają być m.in. inteligentny system podpowiedzi czy przejrzysta forma prezentacji wyników. Algorytm wyszukiwarki automatycznie podzieli wyniki na znajomych, grupy i aplikacje.

Więcej o działaniu wyszukiwarki tutaj.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail