X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Nowe funkcje i wygląd firmowych stron na Facebooku

Nowe funkcje i wygląd firmowych stron na Facebookufot. © crescendo - bank zdjęć Fotolia.com

Wiedzieliście, że na Facebooku istnieje ponad 45 milionów stron firmowych? To z kolei oznacza, że miesiąc w miesiąc, ponad miliard ludzi na całym świecie szuka informacji o firmach właśnie na Facebooku. Idąc tym tropem, w stajni Facebooka postanowiono nieco ułatwić życie przedsiębiorcom obecnym na Facebooku (czy kogoś jeszcze tam nie ma?) i pomóc w sprawniejszym osiąganiu założonych celów biznesowych.

Nowości w call-to-action

Pierwsza zmiana z jaką możemy się zapoznać, to przede wszystkim nowe i lepiej widoczne przyciski call-to-action. Oczywiście sama zmiana wyglądu niesie za sobą wiele pozytywów, bo dzięki nowemu umiejscowieniu przycisku, czyli tuż pod zdjęciem w tle, firmy będą mogły w łatwiejszy i na pewno dużo szybszy sposób dotrzeć do swoich klientów. Na pewno zaciekawi Was fakt, że obecnie testowanych jest już kilka nowych przycisków jak np. „Contact us” czy „Send Message”, które w zamierzeniu mają jeszcze bardziej ułatwić kontakt na linii konsument – firma. Pożyjemy, zobaczymy.

cta-button[3]

Zmiany w sekcjach stron

Do tej pory większość stron firmowych na Facebooku wyglądało bardzo podobnie, bez względu na branżę czy typ konsumentów. Dlatego też postanowiono i ten element ulepszyć. W zapowiedzianych zmianach, przedsiębiorcy poszczególnych branż będą mogli skorzystać z nowych sekcji, bardziej dopasowanych do ich typu biznesu. W praktyce, oznacza to nową sekcję Shop oraz Services, w których odpowiednio, będzie można pokazać swoje produkty, a także dodać listę oferowanych usług czy zabiegów. Służyć ma to przede wszystkim konsumentom, którzy w bardzo łatwy sposób zorientują się w działalności danej firmy.

services-section[1]

Nowy układ stron i nowe reklamy

Ulepszony układ stron, którego będziemy świadkami w najbliższych tygodniach, dotyczy głównie urządzeń mobilnych, a polega przede wszystkim na możliwości przypisania zakładki do każdej z sekcji, które są obecne na stronie. Będąc w temacie urządzeń mobilnych, nie sposób nie wspomnieć o nowych reklamach mobilnych na Facebooku, z których skorzystało już kilka wielkich firm, takich jak Michael Kors czy Carrefour Spain. Nowe reklamy będą wyświetlane jako zwykłe posty, a dopiero po kliknięciu rozwiną się na cały ekran. I choć jak na razie nie jest znana ani nazwa ani cena nowej formy reklamowania się, wiadomo, że ze względu na zdecydowanie mocniejsze angażowanie i lepiej trafiające do klientów treści, będzie ona na pewno dużo droższa od zwykłej reklamy.

pages-tabs[6]

Zapowiada się całkiem ciekawie, zwłaszcza, że jak możemy się wszyscy domyślać, to na pewno nie koniec działań Facebooka związanych z usprawnianiem naszego życia i czynieniem tego świata lepszym miejscem. Co myślicie o najnowszych funkcjach zaprezentowanych przez Facebooka?

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail