X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie? Zbliża się Kongres Online Marketing

W jaki sposób planować kampanie reklamowe na kolejny rok? Jak sprzedawać w mediach społecznościowych i pozyskiwać wartościowych klientów? Wokół tych zagadnień skupia się tematyka najbliższego Kongresu Online Marketing, który odbędzie się już 28 września w Warszawie.

Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie? Zbliża się Kongres Online Marketingfot. materiały od organizatora

Już 28 września kolejna edycja jednego z najgorętszych wydarzeń w branży marketingu internetowego – Kongres Online Marketing! Po raz kolejny w Multikinie warszawskich Złotych Tarasów możesz spotkać się z najlepszymi specjalistami! We wrześniowej edycji znajdą się wśród nich tacy eksperci jak Marcin Maj, Artur Jabłoński, Małgorzata Rusin, Michał Szczepański, Krzysztof Wroński, Artur Maciorowski, Łukasz Kosuniak czy Damian Skowroński.

Ponadto, po całodziennym Kongresie wypełnionym inspirującymi wykładami, oferujemy opcjonalnie kolejny dzień pełen atrakcji! Proponujemy warsztaty w mniejszych grupach, skupione na konkretnym zagadnieniu. Wśród nich Facebook Ads, Google Analytics, e-mail marketingu, Google AdWords, pozycjonowanie i content marketingu. 

Podczas wydarzenia spotkamy ekspertów, którzy krok po kroku przeprowadzą Cię przez wybrany temat. Warsztaty poprowadzą tacy specjaliści, jak: Karol Dziedzic, Grzegorz Nowicki, Krzysztof Wroński, Artur Smolicki, Artur Maciorowski, Marcin Kordowski.

Kongres Online Marketing to osiem szkoleń marketingowych jednego dnia, brak prelekcji sponsorowanych, sześć praktycznych warsztatów kolejnego dnia w małych grupach oraz aż 800 uczestników poprzedniej edycji. Wydarzenie to przede wszystkim wiedza oraz szkolenia m.in. takie jak:

  1. Planowanie kampanii reklamowych na 2018 rok
    Szkolenie po którym wyjdziesz z co najmniej kilkoma przełomowymi pomysłami e-marketinowymi
  2. Kampanie dla firm z ograniczonym budżetem
  3. Nowe Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych oraz planowane Rozporządzenie E-Privacy! Jak zabezpieczyć się przed spadkiem sprzedaży po wprowadzeniu nowych przepisów, które zaczną obowiązywać od 25 maja 2018 roku?
  4. Faceboook, Instagram, LinkedIn krok po kroku
    Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych klientowi indywidualnemu oraz biznesowemu?
  5. Pozyskiwanie wartościowych leadów krok po kroku
    Jak znaleźć nowych klientów podobnych do tych, którzy już kupili nasz produkt/usługę.
  6. Dla małych i średnich firm – jak sprawnie pozyskiwać klientów z wyszukiwarki i reklam w Google? Warsztat „na żywo”
  7. Content marketing
    Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji?
  8. Marketing sklepu internetowego
    Jak pozyskać nowych klientów i wycisnąć więcej z Twojego sklepu internetowego oraz Twojej www? Sprawdzone wskazówki i rekomendacje do zastosowania od zaraz!

Więcej informacji i bilety dostępne na stronie Kongresu.

Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail