X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

4 nowości dla administratorów grup na Facebooku

Nowe funkcje dla administratorów grup na Facebooku. Powitalne wpisy, oznaczenia, spersonalizowane wskazówki oraz wyłączenie komentarzy umożliwią im jeszcze lepsze zarządzanie społecznością.

4 nowości dla administratorów grup na Facebookufot. bank zdjęć shutterstock.com

Po Facebook Communities Summit, które odbyło się w czerwcu tego roku w Chicago, twórcy portalu pracowali nad budową narzędzi i programów, które pomogą w zarządzaniu społecznościami. Wczoraj ogłoszono ich pierwsze efekty, bowiem Facebook poinformowano oficjalnie o wprowadzeniu nowych narzędzi dla grup i ich administratorów na portalu.

Powitania nowych osób

Od teraz każdy nowy członek grupy będzie mógł zostać oficjalnie przywitany. Wedle twórców portalu, wsparcie ma kluczowe znaczenie dla budowania społeczności, a taki sposób okazania radości z jego obecności w grupie sprzyja dobrym relacjom. Dlatego też administrujący grupą będą mogli stworzyć powitalny wpis, w którym automatycznie zostaną otagowane nowe osoby.

fot. newsroom.fb.com

fot. newsroom.fb.com

Oznaczenia członków

Aby ułatwić identyfikację użytkowników oraz liderów w grupach, Facebook wprowadza specjalne oznaczenia dla administratorów, moderatorów oraz nowych członków. Dzięki temu łatwiej będzie nam dowiedzieć się, jak jest rola danej osoby w grupie, którą obserwujemy.

Profile użytkowników

Większość korzystających z portalu poznaje członków grup poprzez udostępniane przez nich treści lub odwiedzanie ich profili. Chcąc ułatwić ten proces, twórcy portalu wprowadzają nową funkcję, w ramach której klikając w imię i nazwisko danej osoby zobaczymy jej specjalny profil w grupie. Będzie on opierał się na udostępnionych publicznie informacjach oraz aktywnościach danej osoby, a także wspólnych zainteresowaniach.

fot. newsroom.fb.com

fot. newsroom.fb.com

Zarządzanie komentarzami i postami

Aby działania administratorów i dbanie o bezpieczeństwo grup były jeszcze lepsze, w Group Insight pojawiły się nowe funkcje, które pomogą im w rozwijaniu społeczności i zarządzaniu nimi. Pojawią się w nim spersonalizowane wskazówki takie jak najlepszy czas postowania, w którym użytkownicy są zaangażowani. Dodano także możliwość wyłączenia tymczasowo komentarzy i publikowania postów dla członków grup oraz usuwania ich z wielu społeczności zarządzanych przez jedną osobę, w których naruszają zasady za pomocą jednego kliknięcia.

fot. newsroom.fb.com

fot. newsroom.fb.com

Wprowadzone nowości mają usprawnić zarządzającym grupami kontrolę nad treściami oraz wspierać ich w budowaniu społeczności. Co ciekawe, podczas czerwcowego wydarzenia twórcy portalu sprawdzili także, że w Stanach Zjednoczonych najczęstszymi kategoriami są grupy lokalne dla miast i okolic, grupy dla kobiet w ciąży oraz rodziców, grupy dla fanów/posiadaczy zwierząt oraz te, skupiające się wokół wybranych zajęć. Aby umożliwić odnajdywanie się administratorom, stworzono grupę zapraszającą, w której mogą się łączyć się i wymieniać doświadczeniami. Trwają także prace nad programem, który pozwoli im na osobiste spotkanie i utrzymywanie relacji, o czym wkrótce dokładniej poinformuje portal. Na chwilę obecną dotyczy on najprawdopodobniej jedynie mieszkańców Stanów Zjednoczonych.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail