X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 6000 osób!

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Home » Strony » Marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy


Social media to narzędzie marketingowe, którego siła reklamowego oddziaływania zasadza się na wiarygodności przekazu. Promowanie produktów i marek w takich serwisach społecznościowych jak: Facebook, Twitter, Google+, NK, YouTube czy Blip, pozwalają wykorzystać naturalne relacje towarzyskie do wzmacniania wizerunku firm. Użytkownicy mediów społecznościowych z chęcią polecają bowiem ciekawe treści swoim znajomym i dzielą się z marką opiniami na temat produktów, usług i akcji reklamowych.

Marketing społecznościowy pozwala na stworzenie bliskiej więzi konsumenta z marką także dzięki możliwości organizowania konkursów, dodawania aplikacji wizerunkowych i podtrzymywania bezpośredniej interakcji w czasie rzeczywistym. Najpopularniejszym medium społecznościowym jest obecnie Facebook. Marketing na Facebooku polega przede wszystkim na koordynowaniu działań reklamowych i wizerunkowych zogniskowanych wokół oficjalnego profilu marki – tzw. fan page’a (zwanego też „like page”). Social media marketing, to jednak nie tylko kampanie na Facebooku, ale także prowadzenie blogów i mikroblogów firmowych czy zamieszczanie materiałów w serwisach wideo.

5 podpowiedzi, jak skutecznie promować swój blog

Aż dziw, że w dobie portali społecznościowych, krótkich newsów i video contentu, blogi trzymają się tak mocno, a niektóre ciągle zdobywają coraz większą popularność. Jak więc wypromować swój…

Nowy algorytm Facebooka – Twoi przyjaciele ważniejsi od firm

Facebook wciąż się zmienia i zaskakuje. Najnowsza aktualizacja dotyczy zmian w algorytmie. Prywatnym użytkownikom zmiana się spodoba, firmom już trochę mniej...…

Facebook Messenger stanie się narzędziem dla biznesu

Już od dawna w niektórych kręgach można usłyszeć, że w niedalekiej przyszłości podstawowymi użytkownikami Facebooka będą firmy. Jak na razie nic nie zwiastuje tak radykalnej zmiany, ale narzędzia…

7 napopularniejszych błędów na Twitterze

Korzystasz z Twittera i czasami masz wrażenie, że niektórzy nie do końca wiedzą do czego służy to narzędzie? A może nawet o tym nie wiesz i należysz do…

15 lat udostępniania treści – co sobie przesyłaliśmy w tym czasie?

Zobaczcie, jak zmieniały się sposoby udostępnienia treści przez internautów. Cofamy się aż do 2000 roku i podążamy ścieżką "share'owania" do czasów obecnych. …

Czym jest TwitterChat i dlaczego warto z niego korzystać?

Jeśli lubicie korzystać z Twittera, macie dużo followersów lub chcecie zwiększyć ich ilość, TwitterChat jest właśnie dla Was! O co chodzi i jak to ugryźć?…

7 narzędzi zapewniających skuteczność na Twitterze

Twitter, podobnie jak inne kanały społecznościowe, to machina napędzająca biznes i marketing. Warto więc znać narzędzia, dzięki którym cały ten proces można usprawnić i, co najważniejsze, uczynić go…

Te narzędzia sprawią, że nigdy nie zabraknie ci treści – niezbędnik content managera

Każdy z nas potrzebuje czasami garści inspiracji, które przyczynią się do stworzenia własnej i oryginalnej treści. Jeśli myślicie, że wyszukiwarka Google jest na to najlepszym sposobem, zapewniamy, że…

8 najlepszych narzędzi do efektywnych działań na Instagramie

Jak tworzyć oryginalne i ciekawe treści na Instagramie? W jaki sposób monitorować to, co dzieje się na naszym koncie i jak polepszyć statystyki oraz dotrzeć do odpowiednich grup…

Hashtagowy savoir-vivre – jak i dlaczego warto używać #hashtagów

Najpierw pojawiły się na Twitterze, potem na Instagramie i w końcu na Facebooku. Zawładnęły social media i stały się częścią content marketingu. Hashtagi, bo o nich mowa, mogą…

Uważaj na Tinderze, bo na randkę może zaprosić cię bot

Ostatni bezreklamowy bastion upadł. Do tej pory swobodny i czysty Tinder wchodzi na arenę narzędzi marketingowych. I to w dodatku bardzo inteligentnych... …

Lutowe trendy w social media: Walentynki popularniejsze od Oscarów

Sotrender opublikował informacje o lutowych trendach w social media. Pod lupę wzięto Facebooka, Twittera i YouTube. Co było najpopularniejszym tematem w sieci?…

Facebookowi przybyło w Polsce ponad 1 mln użytkowników

Aż o 1,14 miliona nowych użytkowników powiększył się w ciągu roku Facebook w Polsce. Obecnie korzysta z niego 13,4 miliona osób - wynika z analizy przeprowadzonej przez Catvertiser.com,…

Co wyróżnia Twittera?

O tym, jak zachowujemy się na Twitterze, decydują w większości inne wyróżniki, nie tylko 140 znaków. Poniżej krótka instrukcja Twittera oraz praktyczne porady, jak usprawnić komunikację w tym…

Babcie i mamy odkrywają Twittera i Facebooka

Media społecznościowe były domeną młodych, którzy komunikowali się między sobą i dzielili się wydarzeniami ze swojego życia. Potem z social media zaczęły korzystać firmy i instytucje. Teraz przyszedł…