X

Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!

X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 7500 osób!

X

Dołącz do profesjonalistów
od social media
na Linkedin!

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Home » Strony » Marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy


Social media to narzędzie marketingowe, którego siła reklamowego oddziaływania zasadza się na wiarygodności przekazu. Promowanie produktów i marek w takich serwisach społecznościowych jak: Facebook, Twitter, Google+, NK, YouTube czy Blip, pozwalają wykorzystać naturalne relacje towarzyskie do wzmacniania wizerunku firm. Użytkownicy mediów społecznościowych z chęcią polecają bowiem ciekawe treści swoim znajomym i dzielą się z marką opiniami na temat produktów, usług i akcji reklamowych.

Marketing społecznościowy pozwala na stworzenie bliskiej więzi konsumenta z marką także dzięki możliwości organizowania konkursów, dodawania aplikacji wizerunkowych i podtrzymywania bezpośredniej interakcji w czasie rzeczywistym. Najpopularniejszym medium społecznościowym jest obecnie Facebook. Marketing na Facebooku polega przede wszystkim na koordynowaniu działań reklamowych i wizerunkowych zogniskowanych wokół oficjalnego profilu marki – tzw. fan page’a (zwanego też „like page”). Social media marketing, to jednak nie tylko kampanie na Facebooku, ale także prowadzenie blogów i mikroblogów firmowych czy zamieszczanie materiałów w serwisach wideo.

Facebook udostępnia nowe narzędzia dla adminów

Kolejne aktualizacje w obozie Facebooka! Tym razem zyskają administratorzy stron, którzy dostaną w prezencie dostęp do całkiem nowego, nieznanego dotąd narzędzia ułatwiającego i usprawniającego (a jakże!) publikowanie filmów…

Opowieści zapisane na tablicach

Podczas codziennego scrollowania fejsbukowej tablicy widzimy niezliczoną ilość słodkich kotków, tysiące zabawnych linków odsyłających w kosmiczne rejony internetu, setki kilkusekundowych filmików, teledysków, memów, urlopowych selfie i ze dwie…

Miłość do butów wyrażona w „lajkach”

Celem naszej kampanii było zwiększenie liczby fanów, zbudowanie lojalnej, zaangażowanej społeczności skupionej wokół marki oraz zwiększenie sprzedaży. …

Zmieniony algorytm Facebooka – tym razem na świeczniku filmy

Czy to się kiedyś skończy? Nie, na pewno nie. Facebook po raz kolejny wprowadza do życia nowy algorytm, tym razem dotyczący naszych aktywności w ramach oglądania video na…

Tak możesz zachęcić czytelników do udostępniania Twoich treści

Share’owanie, udostępnianie. Bardzo proste słowa, a dla niektórych niezwykle ważne i będące kryterium dającym ogromną szansę zaistnienia w sieci. Nie ma się czemu dziwić, że niemal każdemu autorowi…

Królowie Snapchata: 100 osób, które powinien znać każdy marketer

HASH|FM podsumowuje pierwszą edycję rankingu polskich snapchaterów.…

Animowane GIFy na Facebooku. Teraz koty będą się ruszać…

Kolejna nowość na pokładzie Facebooka! Zespół Zuckerberga uruchamia opcję dzięki której, a jakże, tablica facebookowa ma zmienić się nie do poznania, a zabawa związana z udostępnianiem treści ma…

Bloger najbardziej pożądanym facetem. Pokonał celebrytów!

Po raz trzeci Polki głosowały na mężczyznę, którego najchętniej by przygarnęły. Ranking Top 100 Facetów do Zaadoptowania już drugi raz z rzędu wygrywa bloger. Tegorocznym zwycięzcą jest Kamil…

Restauracja przygotowała talerze, dzięki którym zdjęcia jedzenia na Instagramie zawsze są piękne!

Jeśli należycie do tej grupy ludzi, którzy jedzą wyłącznie zimne jedzenie, bo zrobienie idealnego zdjęcia potrawie trwało nieco dłużej niż przypuszczaliście, pewna restauracja wpadła na pomysł jak pomóc…

Kobiety i osoby z wyższym wykształceniem dbają o swój cyfrowy wizerunek

O wizerunek w internecie dbają bardziej kobiety i osoby z wyższym wykształceniem oraz te osoby, które publikują dane na temat swojego prywatnego życia - wynika z raportu #ThinkSocial.…

Nowa funkcja Instagram Highlights, czyli migawki pominiętych zdjęć

Macie konto na Instagramie, ale niezbyt często z niego korzystacie? Ludzie z teamu tego narzędzia właśnie wpadli na pomysł co zrobić, aby nie tylko zachęcić do wzmożonej aktywności…

II tura wyborów prezydenckich w social media – analiza

Andrzej Duda zyskał więcej nowych sympatyków na swoich oficjalnych profilach w mediach społecznościowych podczas drugiej tury wyborów prezydenckich niż Bronisław Komorowski. Na kanałach urzędującego prezydenta toczy się więcej…

Twitter na boisku podczas Ligi Mistrzów. Kto celniej strzelał Tweetami?

Niedawno emocjonowaliśmy się pojedynkiem europejskich gigantów w Lidze Mistrzów: Barcelona vs. Bayern Monachium. Okazuje się, że starcie zaczęło się jeszcze przed wejściem gwiazd światowej piłki na murawę...…

Agresywne przypomnienia o urodzinach. Facebook ma w nich swój cel

Przypomnienia o urodzinach naszych znajomych. Ostatnio użytkownicy Facebooka są bombardowani przez te komunikaty w dosyć agresywny sposób. Co się nagle stało i dlaczego Facebook tak dba o naszą…

Marketing dla milenialsów – Facebook liderem odkrywania treści rozrywkowych

Dokładne określenie targetu, do którego ma trafić kampania reklamowa jest najważniejszym elementem w początkowej fazie jej tworzenia. Wiedzą o tym wszyscy marketerzy i stosują różne metody odpowiednie dla…