X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Mark Zuckerberg odpowie na pytania facebookowiczów. O co go zapytasz?

Mark Zuckerberg odpowie na pytania facebookowiczów. O co go zapytasz?Mark Zuckerberg / fot. www.facebook.com/qawithmark

Do tej pory spotkania z Markiem Zuckerbergiem były bardzo popularne i gromadziły szeroką rzeszę chętnych. Niestety dostęp do nich miała dość mała grupa „wybrańców”, którym udało się na takie spotkania dostać. A potrzeba spotkania się z twórcą Facebooka jest cały czas duża, ponieważ wielu użytkowników ma poważne zastrzeżenia do sposobu działania portalu. Niektóre rozwiązania i możliwości są po prostu irytujące. Natrętne reklamy, nieprzyjazny interfejs, brak prywatności czy problemy z bezpieczeństwem danych to najpoważniejsze problemy trapiące facebookowiczów. Ciekawość budzą także pogłoski o nowych pomysłach globalnego internetowego magnata, które maja szanse na wprowadzenie w życie.

Niedawno temu pojawiła się możliwość podzielenia się swoimi wątpliwościami, problemami i spostrzeżeniami z samym twórcą Facebooka. Tym razem mogą zrobić to wszyscy użytkownicy Facebooka. Pytania można zadawać pod tym linkiem, umieszczając je w komentarzu do postu. Wszyscy użytkownicy Facebooka mogą „lajkować” nasze pytanie, co zwiększa szansę na otrzymanie odpowiedzi od samego Marka Zuckerberga. Na najpopularniejsze pytania odpowie on w czasie specjalnej sesji, którą będzie można oglądać na żywo 6 listopada o godz. 23.00 czasu polskiego. Będzie to dobra okazja nie tylko do usłyszenia odpowiedzi na zadane pytania, ale także na poznanie nowym pomysłów i planów Zuckerberga. Do tej pory najciekawszymi pytaniami zadanymi pod postem Q&A with Mark są m.in.:

  • Czy i kiedy pojawi się przycisk „Nie lubię”?
  • Czy w planach jest stworzenie Facebooka dla dzieci, zapewniającego większe bezpieczeństwo i umożliwiającego szerszą kontrolę rodzicielską?
  • Dlaczego Facebook wymusza instalowanie aplikacji Facebook Messenger na smartfonach?

Niestety, są pewne wątpliwości co do chęci zdradzania pomysłów i planów biznesowych przez Zuckerberga oraz do obszernego odpowiadania na pytania użytkowników. Są obawy, że podobnie jak w większości przypadków, dostaniemy dobrze opakowaną PR- owo, ale nie wnoszącą nic nowego odpowiedź.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail