X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

#TheYouTubeAd 2017 – reklamy, które pokochali użytkownicy serwisu

Znamy wyniki konkursu The YouTube Ad of 2017. Wyłoniono zwycięzców w sześciu kategoriach. Które marki zaprezentowały w tym roku najlepsze reklamy w serwisie?

#TheYouTubeAd 2017 – reklamy, które pokochali użytkownicy serwisufot. bank zdjęć shutterstock.com

Serwis YouTube i The Webby Awards po raz kolejny przeprowadziły konkurs na najlepszą reklamę. Internauci mogli głosować na najbardziej charakterystyczne wideo w aż sześciu kategoriach: Puts Stars In Your Eyes, czyli reklamę z udziałem gwiazdy, Goes Straight To The Heart, czyli wideo trafiające prosto w serce, Knows No Limits, czyli reklamy uchwycające chwilę, Has Six Appeal, czyli sześciosekundowe wideo uderzające w sendo sprawy, Takes A Stand, czyli reklama zajmująca stanowisko oraz Is Your Guilty Pleasure, czyli spot z udziałem dzieci lub zwierząt. Które produkcje zostały wyróżnione przez internautów? Prezentujemy wyniki głosowania użytkowników.

#TheYouTubeAd – Puts Stars In Your Eyes

W kategorii reklam z celebrytami, wśród nominowanych znalazły się m.in. wideo promocyjne KFC – „Lunchtime is coming…” z udziałem Kristiana Nairna, bohatera Gry o tron, reklamę T-Mobile #Unlimitedmoves z Justinem Bieberem, reklamę Brity „Worst Roomate Ever!” , w którym w roli rapera pojawia się znany internautom komik King Bach oraz koszykarz Stephen Curry, wideo Mercedesa AMG „Easy Driver” z hollywodzkim aktorem Peterem Fondą, a także filmik „Hero’s Journey” Kia Motors z amerykańską aktorką Melisą McCarthy.

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

Zwycięzcą zostało ostatnie ze wspomnianych wideo, czyli reklama marki Kia Motors, współpracującej przy produkcji z agencją AKQA.

#TheYouTubeAd – Knows No Limits

W kategorii Ad „That Knows No Limits” wytypowano reklamy Gatorade „The Secret to Victory”, Adidas Originals „ORIGINAL is never finished”, Supercell „Clash of Clans – How Do We Get Over Here”, Ford Motor Company „Go Further”, a także Samsung Mobile USA „The Rest Of Us”.

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

Najwyższe miejsce na podium zajęła reklama Supercella – Clash of Clans, którą obejrzano dotąd ponad 92 miliony razy.

#TheYouTubeAd – Takes A Stand

W kolejnej kategorii nominowano wideo Vicksa „Generation of Care”, State Farm Insurance „Following”, Heinekena „Worlds Apart” (kampania znalazła się także wśród naszego zestawienia eksperckich typów najlepszych kampanii social media na świecie), Audi „Daughter” i LG „Life Is Good 2017”.

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

Numerem jeden okrzyknięto wzruszające wideo State Farm Insurence pt. „Following” promujące pomoc innym oraz inicjatywę Neighborhood of Good.

#TheYouTubeAd – Goes Straight To The Heart

Wśród wyróżnionych reklam poszukiwano także tej, która wzruszają i doprowadza do łez oraz trafia wprost do naszych serc. Za takie produkcje uznano film Hyundai Motor Company „A Better Super Bowl”, Budwaisera, który w ubiegłym roku, z inną reklamą  zwyciężył w tejże kategorii, wideo Volvo Trucks „World’s largest unboxing starring 3-years-old Joel”, Footlockera „Father’s Day”, a także materiał, który zwyciężył – Windex „Story of Lucy”.

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

Film producenta płynu do czyszczenia szyb pokazuje, że nawet tak trywialny produkt może zostać zareklamowany w sposób nieoczywisty, wzruszający i bazujący na wartościach rodzinnych.

#TheYouTubeAd – Has Six Appeal

Wśród nominowanych do tytułu Reklamy Roku 2017 na YouTube, w kategorii sześciosekundowych filmów znalazły się Hefty „Office Party”, Optus „Ever wondered what life is like at the speed of Bolt”, Corona „Jump Splash”, Duracell „Slamtone” oraz Revlon „Dina Tokio Tube Makeup”.

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

Złoto zgarnęła reklama Revlona, będąca teaserem wideo Diny Tokio, w którym pokazuje jak zrobić makijaż w… metrze.

#TheYouTubeAd – Is Your Guilty Pleasure

Ostatnia kategoria to mix kotów, psów, gotowania i uboxingów. Użytkownicy mogli oddać swój głos na reklamę Mr. Cleanera „Cleaner of Your Dreams”, Clinique „Am I Getting OLD?!?”, Supercell „Hay Day 360 Hug”, GEICO „Running of the Bulldogs” oraz Best Friends „Boot Camp”.

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

fot. theadoftheyear.withyoutube.com

Już drugie złoto w tegorocznym konkursie otrzymała marka Supercell, tym razem promując grę Hay Day.

Wyniki konkursu mogą sugerować, że użytkownicy lubią oglądać teasery i filmiki promujące gry, aby przekonać się, czy warto je pobrać lub zakupić – dwukrotne złoto dla marki Supercell to nie lada gratka. Bez wątpienia kochamy także wideo, które nas wzruszają do łez, ale i bawią.



Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail