X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Pinterest dodaje możliwość zrobienia zakupów podczas transmisji live

Sprzedaż produktów podczas transmisji live rośnie w siłę. Dlatego teraz do Instagrama, TikToka i serwisu YouTube postanowił dołączyć również Pinterest.

Pinterest dodaje możliwość zrobienia zakupów podczas transmisji liveźródło: shutterstock.com

reklama


Widząc niesłabnący potencjał transmisji live połączonej z zakupami, Pinterest postanawia pójść w ślady serwisu YouTube. W związku z tym, uruchamia inicjatywę o nazwie Pinterest TV. A wraz z nią, pojawi się możliwość zrobienia zakupów podczas transmisji online.

Poznajmy Pinterest TV

Już 8 listopada ruszy Pinterest TV. Dzięki niemu pojawi się również seria odcinków na żywo wraz z twórcami, podczas których będzie można dokonać zakupów, bezpośrednio w obrębie Pinteresta. Będą się one ukazywały w każdy dzień tygodnia. Użytkownicy dostaną szansę oglądania ich od razu, lub później, po zapisaniu transmisji.

W każdy piątek zaś, pojawiać się będzie możliwość dokonywania zakupów na żywo. Wówczas użytkownicy Pinteresta będą mogli korzystać ze zniżek od samych marek. Wszystko co będzie trzeba zrobić, to kliknąć ikonę telewizora. Będzie się on znajdował w lewym górnym rogu. Podobnie jak w czatach na serwisach społecznościowych, również tu użytkownicy dostaną szansę zadawania pytań na żywo, jak i możliwość dostania szybkiej odpowiedzi.

Pinterest TV to nie jedyna zmiana w obszarze e-commerce. Platforma uruchomi również wirtualne studio, dzięki któremu producenci Pinteresta współpracować będą bezpośrednio z każdym twórcą. Zwiększy to nie tylko sprzedaż, ale również szansę na to, aby każdy twórca mógł uczestniczyć podczas sprzedaży w trakcie transmisji live.

Moda na sprzedawanie podczas transmisji live

Transmisje live podbijają serca użytkowników wszystkich serwisów społecznościowych. Dlatego wraz z ich rozwojem, giganci zaczynają myśleć nad tym, w jaki sposób móc tę popularność wykorzystać. W związku z tym, nie tak dawno zakupy podczas transmisji live wprowadził TikTok, Instagram czy YouTube. Teraz dołącza do nich również Pinterest. W przypadku tego ostatniego, takie rozwiązanie wręcz wydaje się być idealnie dopasowane do celu istnienia platformy. Od wcześniej wspomnianych serwisów, Pinteresta będzie wyróżniał licznik produktów, pojawiający się box ze zdjęciem czy ceną. Dodatkowo, szukając inspiracji na platformie, użytkownicy będą mogli odczekać odpowiedni czas po to, aby np. kupić go w odpowiednio niższej cenie. Wydaje się więc, że mimo kopii pomysłu swojej konkurencji, opcja ta może się tu doskonale sprawdzić. A tym samym wzmocnić wizerunek Pinteresta jako miejsca inspiracji. Co jest cenne, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia czy Black Friday.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail