reklama
Początek 2012 roku dla spółki Nasza Klasa sp. Z o.o., będącej właścicielem portalu NK.pl, wiązał się między innymi w kontynuacją realizacji projektów zapoczątkowanych jeszcze w ubiegłym roku. Do takich zaliczyć należy współpracę z serwisem pkt.pl, której celem jest wsparcie dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Innym godnym uwagi posunięciem była integracja z Onetem.
Bardzo ważnym wydarzeniem dla zespołu NK.pl było nawiązanie współpracy z firmą badawczą TNS OBOP. Połączenie sił z zespołem Research NK zaowocowało stworzeniem marki Connect, specjalizującej się w badaniach online.
Coraz lepiej radzi sobie mobilna wersja serwisu. Z danych dostarczonych przez NK.pl wynika, że z serwisu korzysta już ok. 1,3 mln mobilnych użytkowników miesięcznie. Normalna wersja generuje z kolei 168 mln odsłoń miesięcznie.
Dobrym krokiem było wprowadzenie gier w serwisie. Liczba graczy szacowana jest obecnie na 3,5 miliona. Generują oni 7 milionów uruchomień każdego dnia i realizują kilkanaście tysięcy transakcji.
Spółka podkreśla również, jakby na przekór pojawiającym się od dawna głosom, że zaangażowanie użytkowników serwisu cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie. Z danych Megapanelu i statystyk Socialbakers i Hurtowni Danych NK wynika, że spośród użytkowników posiadających aktywne konta, 68% loguje się przynajmniej raz w tygodniu. Lepszy wynik osiąga tylko Google (80%). Internauci ze stażem krótszym niż rok są podobno znacznie aktywniejsi na NK.pl niż na Facebooku.
Źródło: informacja prasowa
- gość
- malibowa