Autor: IAB Polska, 16/09/2019
Głównym celem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komunikacyjnej.
Autor: KnowledgeHub, 13/09/2019
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.
Autor: KnowledgeHub, 04/09/2019
Na mapie Polski pojawia się coraz więcej lokalnych punktów gastronomicznych, sklepów oraz punktów usługowych należących zarówno do wielkich sieci, jak i tych mniejszych, prywatnych lub rodzinnych biznesów. Każdemu z tych miejsc przyświeca jednak ten sam cel – jak najefektywniej dotrzeć do klientów ze swoją ofertą.
Autor: Społeczności, 04/09/2019
Viewability (widoczność) to wskaźnik, który powoli staje się podstawową „walutą”, w której rozliczane są reklamy w kampaniach online. Reklamodawcy oczekują jakości i pewności, że użytkownicy zobaczą ich przekaz reklamowy. Aktualnie niespełna 60% reklam w Internecie jest widocznych dla odbiorców, tym samym wydawcy serwisów muszą się dostosować i wprowadzić zmiany, które wpłyną na wzrost poziomu viewability.
Autor: Osom Studio - Agencja Interaktywna, 02/09/2019
Agencja Interaktywna Osom Studio wydała kolejnego e-booka poświęconego Instagramowi. Najnowsza publikacja “Instagram Stories dla biznesu. Kompleksowy przewodnik” skupia się na relacjach na Instagramie i można ją już pobrać na stronie agencji.
Autor: KnowledgeHub, 02/09/2019
Agencja marketingu internetowego Result Media ma nowego PR & Marketing Managera. Została nim Ewa Ziętek-Maciejczyk, do której zadań będzie należało kreowanie i prowadzenie komunikacji w mediach oraz budowanie wizerunku firmy.
Autor: KnowledgeHub, 02/09/2019
Invalid Traffic, czyli nieprawidłowy ruch w Internecie, obejmuje wszystkie kliknięcia lub wyświetlenia, które mogą sztucznie zawyżać koszty reklamodawcy czy zarobki wydawcy. Pod tym pojęciem kryje się nie tylko fałszywie wygenerowany ruch, ale także przypadkowe kliknięcia użytkowników.
Autor: CluePR, 26/08/2019
123 miliony dolarów – tyle wynosi proponowana wysokość grzywny, którą brytyjski odpowiednik Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) ma zamiar nałożyć na amerykańską sieć hoteli Marriott za wyciek danych około 339 milionów gości z całego świata. Na co uważać w codziennych działaniach, aby nie narazić się Urzędowi Ochrony Danych Osobowych i uniknąć wysokiej kary pieniężnej?
Autor: VMLY&R, 23/08/2019
"Ostatni Twój Weekend" otrzymał w pierwszej edycji Gerety Awards 2019 Grand Prix w kategorii Media Cut – Alternative.
Autor: KnowledgeHub, 09/08/2019
Zlecając działania SEO, powinieneś regularnie otrzymywać raporty od zatrudnionej agencji. Co powinno się znaleźć w takim raporcie?
Autor: VMLY&R, 31/07/2019
W efekcie wygranego przetargu VMLY&R Poland jako Agency of Record odpowiada za strategiczne partnerstwo i obsługę drugiej największej marki w portfolio snackowym PepsiCo w całym regionie EER.
Autor: INSIGNIA, 30/07/2019
Wraz z końcem lipca Insignia rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media. Obsługę powierzono zespołowi doświadczonemu w branży finansów i bankowości.
Autor: KnowledgeHub, 30/07/2019
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w reklamie programatycznej jest niezbędne dla marketingu cyfrowego. Dzięki niej reklamodawcy mogą z większą dokładnością określić preferencje swoich odbiorców, a tym samym precyzyjniej kierować przekaz.
Autor: KnowledgeHub, 24/07/2019
Niektórzy twierdzą, że termin ślepoty banerowej, tzw. banner blidness jest przestarzały. Jednak internauci coraz częściej pomijają informacje, które postrzegają wyłącznie jako reklamę. I chociaż wzorce reklam przeszły prawdziwą ewolucję, ślepota banerowa jest wciąż powszechna. Jak skutecznie walczyć z występowaniem tego zjawiska?
Autor: INSIGNIA, 19/07/2019
Do zespołu agencji digital marketingowej Insignia dołączył niedawno Szymon Krzysiak. Doświadczony specjalista objął stanowisko Senior Strategic Managera, odpowiedzialnego za realizację projektów klientów agencji.