X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Robert Antolak awansował na associate creative director w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefański, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli stanowiska creative group head.

Media Group z nową identyfikacją wizualną

Dom mediowy Media Group zakończył wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Nowe „szaty” mają reprezentować profesjonalizm spółki, a modernistyczna, bezszeryfowa typografia ma świadczyć o jej rzetelności. To kompleksowa zmiana – nowe jest nie tylko logo, ale także strona www, wzory printów, grafiki na mediach społecznościowych oraz szablony dokumentów.

Jak sklepy internetowe radzą sobie w Google? Raport Senuto „eCommerce w Polsce 2019”

Powstał raport „eCommerce w Polsce 2019. Jak sklepy eCommerce radzą sobie w Internecie?” opracowany przez zespół Senuto. Młoda polska firma rozwija platformę wspomagającą działania SEO i to właśnie na tym aspekcie działań marketingowych
e-sklepów skupia się niniejszy raport. Przebadano ponad 54 tysiące serwisów eCommerce działających na polskim rynku. Jakich wniosków dostarczyła analiza?

DevaGroup zmienia się w spółkę komandytową

W 2018 r. DevaGroup, zajmująca się działaniami SEM, przejęła markę ROIExperts. Po połączeniu firm, zespół powiększył się o kilka nowych osób. Ważne zmiany dla firmy miały miejsce także w tym roku – DevaGroup stała się spółką komandytową.

Dawid Szczepaniak Człowiekiem Roku MIXX Awards 2019

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Agencja VMLY& Poland otrzymała wyróżnienie dla "For The Bold" (Doritos), brąz i dwa srebra dla "Ostatniego Twojego Weekendu" (Gazeta.pl / BNP Paribas / Mastercard), a tytuł Człowieka Roku 2019 przyznano Dawidowi Szczepaniakowi, którego doceniono za "wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie".

Insignia wpiera świąteczne przygotowania Kamis

Koncepcję kreatywną kampanii świątecznej dla marki Kamis – czołowego producenta ziół i przypraw w Polsce – przygotowała agencja Insignia. Jest ona odpowiedzialna za przygotowanie działań digital marketingowych, współpracę z influencerami i współrealizację spotów reklamowych do internetu i tag-on do TV.

Czy twój biznes potrafi dogodzić millenialsom?

77 proc. młodych ludzi skrytykowało firmy za koncentrowanie się na własnych potrzebach (zwłaszcza finansowych), a nie na społeczeństwie. Współczesny konsument potrzebuje szybkich usług, sprawnej obsługi, ale oczekują też wysokiego poziomu ‘customer experience’. 42 proc. millenialsów pogłębiło relacje z firmami, ponieważ postrzegają ich produkty lub usługi jako mające pozytywny wpływ na społeczeństwo i/lub środowisko.

Czy Social Selling jest dla wszystkich?

Wiele przedsiębiorstw działających w modelu B2B, nadal nie jest przekonanych do Social Sellingu pomimo, że z badań przeprowadzonych przez Statista wynika, że liczba użytkowników mediów społecznościowych rośnie, a skuteczność działań marketingowo-sprzedażowych w nowych mediach została potwierdzona przez wiele firm. Skoro część firm osiąga wysokie wyniki sprzedażowe bez wykorzystania mediów społecznościowych, czy oznacza to, że Social Selling jest przereklamowany?