Autor: INSIGNIA, 04/02/2020
Dział social media Insignia poszerza się o kolejną specjalistkę. Do zespołu prowadzonego przez Annę Ortman dołączyła Katarzyna Mazur. W agencji zadba m.in. o obsługę i moderację kont Alior Banku.
Autor: VMLY&R, 29/01/2020
Robert Antolak awansował na associate creative director w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefański, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli stanowiska creative group head.
Autor: VMLY&R, 23/01/2020
„Wkręć się w filmy z Lay’s\" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
Autor: VMLY&R, 23/01/2020
Wśród 5 najczęściej oglądanych reklam na polskim YouTube w 2019 roku nie zabrakło realizacji VMLY&R. Kampania "Na Twoich zasadach" to efekt współpracy pomiędzy firmą Samsung a Wojtkiem Sokołem – ambasadorem smartfonu Galaxy Note10.
Autor: Media Group Dom Mediowy, 17/01/2020
Dom mediowy Media Group zakończył wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Nowe „szaty” mają reprezentować profesjonalizm spółki, a modernistyczna, bezszeryfowa typografia ma świadczyć o jej rzetelności. To kompleksowa zmiana – nowe jest nie tylko logo, ale także strona www, wzory printów, grafiki na mediach społecznościowych oraz szablony dokumentów.
Autor: KnowledgeHub, 18/12/2019
Od października bieżącego roku, agencja interaktywna Mint Media odpowiada za kompleksową obsługę profili OSM Łowicz na Facebooku i Instagramie.
Autor: CluePR, 17/12/2019
Wyrafinowane ransomware, złośliwe oprogramowanie ukryte w aplikacjach na Androidzie, nadużywanie machine learning i błędna konfiguracja chmury to są największe zagrożenia w sieci w 2020.
Autor: KnowledgeHub, 16/12/2019
Powstał raport „eCommerce w Polsce 2019. Jak sklepy eCommerce radzą sobie w Internecie?” opracowany przez zespół Senuto. Młoda polska firma rozwija platformę wspomagającą działania SEO i to właśnie na tym aspekcie działań marketingowych
e-sklepów skupia się niniejszy raport. Przebadano ponad 54 tysiące serwisów eCommerce działających na polskim rynku. Jakich wniosków dostarczyła analiza?
Autor: DevaGroup, 05/12/2019
W 2018 r. DevaGroup, zajmująca się działaniami SEM, przejęła markę ROIExperts. Po połączeniu firm, zespół powiększył się o kilka nowych osób. Ważne zmiany dla firmy miały miejsce także w tym roku – DevaGroup stała się spółką komandytową.
Autor: VMLY&R, 04/12/2019
Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Agencja VMLY& Poland otrzymała wyróżnienie dla "For The Bold" (Doritos), brąz i dwa srebra dla "Ostatniego Twojego Weekendu" (Gazeta.pl / BNP Paribas / Mastercard), a tytuł Człowieka Roku 2019 przyznano Dawidowi Szczepaniakowi, którego doceniono za "wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie".
Autor: INSIGNIA, 25/11/2019
Koncepcję kreatywną kampanii świątecznej dla marki Kamis – czołowego producenta ziół i przypraw w Polsce – przygotowała agencja Insignia. Jest ona odpowiedzialna za przygotowanie działań digital marketingowych, współpracę z influencerami i współrealizację spotów reklamowych do internetu i tag-on do TV.
Autor: VMLY&R, 25/11/2019
Teledysk zrealizowany przez Papaya Films w ramach kampanii VMLY&R Poland dla marki EB otrzymał nominację w drugiej edycji konkursu PL Music Video Awards.
Autor: CluePR, 13/11/2019
77 proc. młodych ludzi skrytykowało firmy za koncentrowanie się na własnych potrzebach (zwłaszcza finansowych), a nie na społeczeństwie. Współczesny konsument potrzebuje szybkich usług, sprawnej obsługi, ale oczekują też wysokiego poziomu ‘customer experience’. 42 proc. millenialsów pogłębiło relacje z firmami, ponieważ postrzegają ich produkty lub usługi jako mające pozytywny wpływ na społeczeństwo i/lub środowisko.
Autor: SocialCube, 13/11/2019
Wiele przedsiębiorstw działających w modelu B2B, nadal nie jest przekonanych do Social Sellingu pomimo, że z badań przeprowadzonych przez Statista wynika, że liczba użytkowników mediów społecznościowych rośnie, a skuteczność działań marketingowo-sprzedażowych w nowych mediach została potwierdzona przez wiele firm. Skoro część firm osiąga wysokie wyniki sprzedażowe bez wykorzystania mediów społecznościowych, czy oznacza to, że Social Selling jest przereklamowany?
Autor: VMLY&R, 12/11/2019
Znamy nominowanych Young Creatives Eurobest 2019. Wśród nich Nadiya Dziedzic i Maciej Kaczorowski reprezentujący VMLY&R Poland.