X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Zamieszanie w Akademii Smaku, czyli gotujemy zupy

Zupa – danie często niedoceniane i zapomniane, dziś przeżywa swój renesans. Polecana jako sposób na zdrowe odżywianie, również dla tych, którzy nie mają zbyt dużo czasu na gotowanie. Uczestnicy sierpniowych warsztatów Akademii Smaku udowodnili, że z zupy, oprócz tradycyjnych smaków pomidorów, rosołu czy grzybów, można wycisnąć znacznie więcej.

Agencyjny savoir vivre – jak współpracować z klientem?

Relacja klient – agencja nie jest niczym innym jak ciężką pracą. Potrzeba zaangażowania, chemii, uczciwości i pasji. Tak jak w związku, współpraca musi się dotrzeć. Udana relacja partnerska pomoże nie tylko agencji, ale również klientowi zrealizować zakładane cele. Jak w praktyce powinna wyglądać owocna dla obu stron współpraca? Oto kilka wskazówek.

Studio developerskie SteamBytes przekształca się w MythicOwl i stawia na VR Education

Po dwóch latach funkcjonowania warszawskie studio developerskie SteamBytes podjęło decyzję o rozszerzeniu profilu swojej działalności. Dotychczas SteamBytes projektowało edukacyjne gry przeznaczone na urządzenia mobilne. Teraz jako MythicOwl stanie się również pierwszym polskim studiem, które rozpocznie projektowanie gier edukacyjnych na platformy Virtual Reality – cieszą się one coraz większym zainteresowaniem także w Polsce.

Branża marketingowa docenia scoring – IgnitionOne zwycięzcą Digiday Signal Awards

IgnitionOne, globalny lider data driven marketing, został nagrodzony przez DigiDay.com w tegorocznej edycji konkursu “Digiday Signal Awards”. Popularny serwis nagrodził rozwiązanie Digital Marketing Suite (DMS) w kategorii „Best Cloud Data Integration Platform”. Wspomniany system, który opiera się na zaawansowanym scoringu, jest dostępny także w Polsce.

Jak sukces Anity Włodarczyk w Rio wpłynął na jej popularność na Facebooku?

Anita Włodarczyk pobiła samą siebie, nie tylko zdobywając olimpijskie złoto, ale ustanawiając nowy rekord świata. Nie dziwi zatem fakt, iż lekkoatletka zyskała ogromną popularność również na Facebooku. NapoleonCat.com wziął pod lupę fanpage medalistki i sprawdził, jak olimpijski sukces wpłynął na wzrost zainteresowania jej facebookową stroną oraz jakich kibiców przyciągnął.

Pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH

MyLED – firma integrująca w Polsce cyfrowe nośniki DOOH – rozpoczyna pierwsze w Polsce badanie rynku reklamy digital OOH. Jej wyniki zostaną opublikowane już tej jesieni w szczegółowym raporcie, omawiającym obecną sytuację oraz perspektywę rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce.

Gdy real time marketing dotyczy Twojego dziecka

Czasem wystarczy tylko przejrzeć swój newsfeed na Facebooku, a okaże się, że znajdziemy na nim posty z akcjami, które moglibyśmy śmiało zaliczyć do działań z obszaru real time marketing. Ten typ aktywności cieszy się szczególną popularnością, a marki coraz częściej wchodzą w dialog już nie tylko z nami, ale i… naszymi dziećmi. Oto 3 przykłady, w których szybka reakcja zaowocowała ciekawym i efektywnym działaniem wizerunkowym.

Światowe Dni Młodzieży w mediach społecznościowych

Tegoroczne krakowskie Światowe Dni Młodzieży wg Komitetu Organizacyjnego zgromadziły prawie 3 miliony wiernych. Ogromną część uczestników stanowili ludzie młodzi. Nie jest zatem zaskoczeniem, że pielgrzymi są również użytkownikami mediów społecznościowych, aktywnie relacjonującymi wydarzenia z tego spotkania.

Robert Antolak zasilił dział kreacji VML Poland

Do warszawskiego zespołu agencji VML Poland dołączył Robert Antolak, który objął stanowisko Senior Art Directora. W branży od ponad 10 lat. Poprzednio pracował jako Senior Interactive Art Director w DDB&tribal.

Napędzani światłem w nowej kampanii VML Poland dla Orange

Światłowód Orange, o prędkości nawet do 600 Mb/s, daje użytkownikom możliwość działania w szybkim tempie, podobnym do sposobu życia obywateli krajów najwyżej rozwiniętych. Ten właśnie motyw – napędzanie światłem – to wiodąca idea nowej kampanii VML Poland dla Orange.

NapoleonCat wprowadza analizę Facebookowych reakcji

Ikony reakcji (tzw. reactions) na Facebooku, z jednej strony dają użytkownikom więcej możliwości wyrażania opinii, z drugiej zaś stanowią dodatkową informację o wydźwięku publikowanych treści, która jest szczególnie cenna dla marek. Od sierpnia użytkownicy platformy NapoleonCat mogą korzystać z nowej funkcji, umożliwiającej analizę reakcji na profilach własnych i konkurencyjnych.