X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

5 porad, które uczynią twoje działania na Pintereście efektywniejszymi

5 porad, które uczynią twoje działania na Pintereście efektywniejszymi

W wielu przypadkach nie dostrzegany jest potencjał Pinteresta i traktuje się go po prostu jak zwykłą stronę, na której zamieszczamy kolorowy katalog naszych produktów. Czy aby na pewno tak należy podchodzić do tego portalu? Podpowiadamy jak fachowo wykorzystać możliwości, jakie stwarza ten kanał komunikacyjny.

Co marki mogą na YouTube?

Co marki mogą na YouTube?

SA Wardęga stworzył najchętniej oglądany film internetowy na świecie, polskie kanały na YouTube przekraczają miliony subskrybentów, zaś tysiące fanów bawiło się podczas Orange Video Fest – YouTube zdecydowanie rośnie w siłę, a jego panowanie dopiero się zaczyna. Jak w tym świecie mogą i powinny odnaleźć się marki?

Rozpocznij rok 2015 mobilnie!

Rozpocznij rok 2015 mobilnie!

Urządzenia mobilne towarzyszą nam niemal w każdej minucie życia. Korzystamy z nich w pracy, domu, tramwaju czy podczas joggingu. Nie dziwi nikogo widok osób, które podczas rozmowy w gronie znajomych jednocześnie bawią się smartfonem, bądź w kolejce do sklepowej kasy szybko przeglądają serwisy informacyjne. Wynika to głównie z faktu, że stale pragniemy być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół nas, ale także z potrzeby dzielenia się informacjami z innymi.

Największe kryzysy i wpadki social media w 2014 roku

Największe kryzysy i wpadki social media w 2014 roku

Sieć w roku 2014 “spływała” wylewanym Ciechanem, Internet kipiał od negatywnych emocji związanych z krakowskimi Igrzyskami, oberwało się także Empikowi, Reserved i Cropp, a o Smutnym Autobusie dyskutował cały Facebooku i pół blogosfery. W corocznym przeglądzie bierzemy pod lupę kryzysy i wpadki w social mediach.