Autor: Justyna Bakalarska, 18/12/2014 ecommerce, gadżety, hobby, smartfony, technologia Ludzie
Jak sprawić przyjemność bliskim, którzy fascynują się nowymi technologiami i grami, na co dzień i od święta są social media ninja czy też mobilnymi zapaleńcami? Oto podręcznik kupowania idealnych prezentów pod choinkę.
Autor: Mateusz Marchwicki, 17/12/2014 marketing społecznosciowy, social media, trendy Mikrofon
Zwiększenie udziału innych portali społecznościowych w torcie internetowym kosztem Facebooka, popularność hashtagów i content marketing – to najważniejsze zmiany i nowości w social media w 2014 roku. Co jeszcze się zmieniło?
Autor: Redakcja, 16/12/2014 Google, marketing w wyszukiwarkach, SEO, wyszukiwarka Ludzie,Raporty
“Anna Przybylska”, “Mundial 2014”, “Conchita Wurst” – te hasła w 2014 roku polscy internauci wpisywali najczęściej w wyszukiwarce Google.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 16/12/2014 efektywność, grafika, marketing, Pinterest, poradnik, social media W praktyce
W wielu przypadkach nie dostrzegany jest potencjał Pinteresta i traktuje się go po prostu jak zwykłą stronę, na której zamieszczamy kolorowy katalog naszych produktów. Czy aby na pewno tak należy podchodzić do tego portalu? Podpowiadamy jak fachowo wykorzystać możliwości, jakie stwarza ten kanał komunikacyjny.
Autor: Redakcja, 16/12/2014 dezeer, soundcloud, Spotify, unltd.fm Ludzie
Jeśli wszystko będzie wyglądać tak, jak obiecują twórcy – już niebawem powstanie gratka dla radiowców-pasjonatów.
Autor: Redakcja, 15/12/2014 infografika, marketing społecznosciowy, social media Raporty
W pracy content managera, specjalisty social media i innego ninja są takie momenty, kiedy trzeba zakasać rękawy i samemu przygotować grafikę. Bo grafik nie ma czasu, bo trzeba długo czekać, bo klient chce „na już” i tak dalej. Coraz częściej taka umiejętność jest również podawana za konieczną w ogłoszeniach o pracę.
Autor: Mateusz Marchwicki, 15/12/2014 CTA, Facebook Marketing
W przyszłym roku Facebook wprowadzi aż 7 przycisków CTA. Nowe opcje z pewnością zadowolą wszystkich administratorów fan page’y i ułatwią im zarządzanie użytkownikami.
Autor: Justyna Bakalarska, 15/12/2014 branded content, custom communication, marketing społecznosciowy, marketing wirusowy, reklama w internecie, wideo w internecie, YouTube Case study,Marketing
SA Wardęga stworzył najchętniej oglądany film internetowy na świecie, polskie kanały na YouTube przekraczają miliony subskrybentów, zaś tysiące fanów bawiło się podczas Orange Video Fest – YouTube zdecydowanie rośnie w siłę, a jego panowanie dopiero się zaczyna. Jak w tym świecie mogą i powinny odnaleźć się marki?
Autor: Redakcja, 15/12/2014 internet, raport, seniorzy, uke, Urząd Komunikacji Elektronicznej Ludzie,Raporty
Co sprawia, że mimo możliwości posiadania dostępu do internetu, osoby, które ukończyły 50 lat, po prostu z niego nie korzystają? UKE daje odpowiedzi.
Autor: Redakcja, 14/12/2014 e-mail marketing, email bidding, Kwanko, reklama w internecie Marketing
Na polskim rynku startuje nowe narzędzie do e-mail marketingu: e-mail Bidding. Prawdziwy „Adwords” e- mailingu, który opiera się na ofertach „real time” i proponuje zautomatyzowany interfejs dający dostęp do kluczowych na rynku polskim baz danych.
Autor: Mateusz Marchwicki, 12/12/2014 Facebook, lubię to Marketing,W praktyce
Czyżby miało się spełnić największe marzenie dużej liczby użytkowników Facebooka? Czy pojawi się możliwość “nie lubienia” wpisów, które niejednokrotnie zalewają nasze konto?
Autor: Redakcja, 11/12/2014 e-mail marketing, FreshMail, mobile marketing, reklama w internecie Raporty
Według statystyk już 15% emaili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok jest coraz większa. Zmieniające się nawyki społeczeństwa już wymusiły spore zmiany w świecie online, np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych.
Autor: Redakcja, 11/12/2014 konferencja mtc, mobile trends conference 2015, Mobile-IT Wydarzenia
Urządzenia mobilne towarzyszą nam niemal w każdej minucie życia. Korzystamy z nich w pracy, domu, tramwaju czy podczas joggingu. Nie dziwi nikogo widok osób, które podczas rozmowy w gronie znajomych jednocześnie bawią się smartfonem, bądź w kolejce do sklepowej kasy szybko przeglądają serwisy informacyjne. Wynika to głównie z faktu, że stale pragniemy być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół nas, ale także z potrzeby dzielenia się informacjami z innymi.
Autor: Redakcja, 10/12/2014 buzz marketing, firma na Facebooku, kryzysy social media, marketing społecznosciowy, monitorowanie mediów, wpadki na Facebooku Case study,Marketing
Sieć w roku 2014 “spływała” wylewanym Ciechanem, Internet kipiał od negatywnych emocji związanych z krakowskimi Igrzyskami, oberwało się także Empikowi, Reserved i Cropp, a o Smutnym Autobusie dyskutował cały Facebooku i pół blogosfery. W corocznym przeglądzie bierzemy pod lupę kryzysy i wpadki w social mediach.
Autor: Mateusz Marchwicki, 10/12/2014 marketing społecznosciowy, SA Wardęga, YouTube Ludzie,Marketing
Jak co roku, Google opublikowało ranking filmów najczęściej oglądanych przez internautów na YouTube. Pierwszy raz w historii, na szczycie zestawienia znalazł się film nakręcony przez Polaka.