X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Rynek medyczny w Internecie: inwestycje farmacji w digital niedługo nie będą odbiegać od innych branż

Rynek medyczny w Internecie: inwestycje farmacji w digital niedługo nie będą odbiegać od innych branż

Ulubionym lekarzem pierwszego kontaktu Polaków jest… dr Google. To w Internecie właśnie szukamy odpowiedzi na swoje pytania odnośnie stanu zdrowia. Nie dziwi zatem fakt, że coraz liczniej firmy, z szeroko pojętego rynku medycznego, są obecne i promują się w Internecie oraz social mediach.

Milenialsi na zakupach. Jak walczyć o uwagę tych konsumentów?

Milenialsi na zakupach. Jak walczyć o uwagę tych konsumentów?

W ostatnim czasie powstaje coraz więcej raportów badających potencjał biznesowy młodego pokolenia. Niedawno Havas Worldwide stworzył światowy portret milenialsów, zaś Odyseja Public Relations we współpracy z firmą badawczą Mobile Institute i domem mediowym Mexad zbadała polskich przedstawicieli pokolenia Y. Wnioski?

Polskie partie polityczne w sieci. Dlaczego jej nie wykorzystują? [raport]

Polskie partie polityczne w sieci. Dlaczego jej nie wykorzystują? [raport]

Polskie partie nie do końca jeszcze potrafią odnaleźć złoty środek i zdają się nie rozumieć, że umiejętne wykorzystanie internetu to jednak trudna sztuka, która – gdy już się ją opanuje – może przynieść ogromne korzyści.

Google w Europie nie ma lekko. Parlament chce podzielić najpopularniejszą wyszukiwarkę

Google w Europie nie ma lekko. Parlament chce podzielić najpopularniejszą wyszukiwarkę

Parlament Europejski w nowo przyjętej rezolucji zaproponował dokonanie podziału koncernu Google i innych przedsiębiorstw dostarczających podobne usługi. Ma to w konsekwencji doprowadzić do wyraźnego wydzielenia “obiektywnych” wyszukiwarek internetowych od usług komercyjnych, o które teraz w dużej mierze obwinia się Google. Czy amerykański koncern zostanie podzielony w Europie?

Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce

Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce

W ciągu ostatnich 20 lat Internet całkowicie zmienił oblicze polskiej gospodarki. Otworzył polskim firmom możliwości szerokiej prezentacji swojej działalności i usług wobec atrakcyjnej grupy klientów i użytkowników posiadających dostęp do Internetu. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz PwC publikują raport “Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce”.