Autor: Redakcja, 09/12/2014 firma na Facebooku, marketing społecznosciowy, rich media, strategia marki Mikrofon
Wysoka efektywność, dopracowana strona wizualna oraz ekonomiczność samej kreacji powodują, że rich media na Facebooku są nie tylko coraz częściej wybieraną, ale i potencjalnie dominującą
w przyszłości formą reklam.
Autor: Justyna Bakalarska, 09/12/2014 branded content, dr Google, marketing medyczny, medycyna w internecie, reklama w internecie, zdrowie w internecie Biznes,Ludzie
Ulubionym lekarzem pierwszego kontaktu Polaków jest… dr Google. To w Internecie właśnie szukamy odpowiedzi na swoje pytania odnośnie stanu zdrowia. Nie dziwi zatem fakt, że coraz liczniej firmy, z szeroko pojętego rynku medycznego, są obecne i promują się w Internecie oraz social mediach.
Autor: Mateusz Marchwicki, 08/12/2014 analiza, Brand24, monitorowanie internetu W praktyce
Brand24 zaprezentował nową wersję swojego narzędzia do analizy. Zmienił się nie tylko wygląd, zmiany nastąpiły także w zakresie dostępnych funkcji.
Autor: Justyna Bakalarska, 08/12/2014 biznes w internecie, ecommerce, firma w Internecie, marketing społecznosciowy, milenialsi Ludzie,Raporty
W ostatnim czasie powstaje coraz więcej raportów badających potencjał biznesowy młodego pokolenia. Niedawno Havas Worldwide stworzył światowy portret milenialsów, zaś Odyseja Public Relations we współpracy z firmą badawczą Mobile Institute i domem mediowym Mexad zbadała polskich przedstawicieli pokolenia Y. Wnioski?
Autor: Redakcja, 05/12/2014 e-mail marketing, Facebook, markeitng polityczny, marketing społecznosciowy, media społecznościowe, partie polityczne, raport, Twitter, wybory, wybory 2014 Raporty
Polskie partie nie do końca jeszcze potrafią odnaleźć złoty środek i zdają się nie rozumieć, że umiejętne wykorzystanie internetu to jednak trudna sztuka, która – gdy już się ją opanuje – może przynieść ogromne korzyści.
Autor: Mateusz Marchwicki, 05/12/2014 Gangam Style, marketing wirusowy, PSY, YouTube Ludzie
Tego twórcy YouTube’a nie przewidzieli… Liczba odsłon popularnego klipu do piosenki Gangnam Style przekroczyła dotychczasowy limit licznika w serwisie.
Autor: Justyna Bakalarska, 02/12/2014 marketing polityczny, polityka, wybory Ludzie,Marketing
Dystans do siebie, odpowiednie poczucie humoru i szybka, właściwa reakcja – tak właśnie podbija się serca wyborców w internecie. Hanna Gronkiewicz-Waltz trzymająca koszulkę „Bhawo ja” nawiązującą do fan page’a „Hozmówki z Hanną” idealnie wpisała się w ten nurt. Ocieplony wizerunek Pani Prezydent szybko jednak ostygł.
Autor: Mateusz Marchwicki, 01/12/2014 Facebook, Mark Zuckerberg Biznes,Ludzie
Przy okazji publikacji bardzo dobrych wyników finansowych, założyciel i szef Facebooka Mark Zuckerberg podzielił się ze światem planami na przyszłość dotyczących jego biznesowego dziecka.
Autor: Mateusz Marchwicki, 01/12/2014 Facebook, Forester, Like, lubię to, marketing społecznosciowy, strategia marki Biznes,Ludzie
Dla niektórych może to być wstrząsająca wiadomość. Do niedawna instytucja like’a była jednym z podstawowych wyznaczników powodzenia akcji promocyjnych, reklamowych i popularności firm. Jednak wartość like’ów spada…
Autor: Justyna Bakalarska, 01/12/2014 2015, Marcin Maj, marketing wartości, OS3, strategia marki Marketing
Użyteczność i zrównoważenie – to słowa klucze, dla polskich marek na 2015 rok. Jak prognozują eksperci nadchodzący rok na rodzimym rynku, ma być czasem, w którym dotrze do nas trend marketingu wartości. Oznacza to, że produkty i usługi, które dostarczają nam marki mają sprawiać by świat… stawał się lepszy.
Autor: Redakcja, 30/11/2014 #dladzieciaków, #przypomnijsobie, akcje, akcje charytatywne, święta Ludzie
Z pewnością każdy pamięta słynną akcję charytatywną „I ty możesz zostać św. Mikołajem”, która organizowana była do 2010 roku. Od tamtej pory świąteczne zbiórki pieniędzy dla dzieci zmieniły oblicze. Dzisiaj głównym polem do działania jest internet – przyjrzeliśmy się kilku tegorocznym akcjom.
Autor: Bartłomiej Juszczak, 28/11/2014 Google, Parlament Europejski, parlamentarzyści, rezolucja, wyszukiwarka, wyszukiwarka Google Biznes,Prawo
Parlament Europejski w nowo przyjętej rezolucji zaproponował dokonanie podziału koncernu Google i innych przedsiębiorstw dostarczających podobne usługi. Ma to w konsekwencji doprowadzić do wyraźnego wydzielenia “obiektywnych” wyszukiwarek internetowych od usług komercyjnych, o które teraz w dużej mierze obwinia się Google. Czy amerykański koncern zostanie podzielony w Europie?
Autor: Redakcja, 27/11/2014 blogerzy, blogi modowe, blogosfera, moda w internecie Mikrofon
Blogi modowe to już nie tylko pokaz mody ich właścicieli, którzy przekształcają je w portale modowe oraz wychodzą offline. Zarabianie na blogu to chleb powszedni, jednak warto przyjrzeć się osobom, które robią to w naprawdę ciekawy i nowatorski sposób. Dokąd zmierza blogosfera fashion?
Autor: Redakcja, 27/11/2014 biznes w internecie, IAB Polska, internauci, internet w Polsce, PwC Raporty
W ciągu ostatnich 20 lat Internet całkowicie zmienił oblicze polskiej gospodarki. Otworzył polskim firmom możliwości szerokiej prezentacji swojej działalności i usług wobec atrakcyjnej grupy klientów i użytkowników posiadających dostęp do Internetu. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz PwC publikują raport “Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce”.
Autor: Redakcja, 27/11/2014 GoldenLine, kariera, LinkedIn, praca w internecie, rynek pracy Biznes
W jaki sposób portal Zuckerberga – oprócz tego, że na co dzień stanowi przerywnik w wykonywaniu pracy – może w niej pomagać? O tym, czy jest to możliwe przekonamy się w styczniu 2015 r., bowiem wtedy najprawdopodobniej ruszy nowa platforma Facebooka.