Instagram – jak to się zaczęło?
Najlepszym sposobem dzielenia się wydarzeniami z naszego życia i pokazaniem ich naszym znajomym i całemu światu, wydaje się Instagram. Dzisiaj jest to dla nas oczywiste, ale jak to się właściwie zaczęło?
Najlepszym sposobem dzielenia się wydarzeniami z naszego życia i pokazaniem ich naszym znajomym i całemu światu, wydaje się Instagram. Dzisiaj jest to dla nas oczywiste, ale jak to się właściwie zaczęło?
Ostatnia edycja Mixx Awards & Conference pokazała, że pewnym krokiem na polską scenę kampanii marketingowych wkroczyła, podstawowa zasada, opisywanego przez Kotlera, Marketingu 3.0. I tak jak podczas gali finałowej, tak najpewniej w najbliższym czasie wśród odbiorców tych kampanii, będzie święcić triumfy. Przed Państwem era współtworzenia.
Ponad 150 uczestników – praktyków biznesu, samorządowców oraz przedstawicieli mediów, agencji reklamowych, interaktywnych i PR-owych dyskutuje o przyszłości marketingu miejsc oraz wykorzystaniu nowoczesnych technologii. W Rzeszowie trwa IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w samorządach.
Ponad milion wpisów od początku roku na Facebooku, po ponad 60 tys. opinii na Twitterze i YouTube, prawie 4 tys. informacji w serwisie Wykop.pl – taka jest skala dyskusji o markach samochodowych w social media. Które z nich internauci komentują najchętniej?
Zespół Facebooka dokłada starań, aby ludzie coraz lepiej czuli się na portalu i mogli zapomnieć o realnym życiu. I chociaż czasami wydaje nam się to smutnym faktem, to jednak Facebook od czasu do czasu zaskakuje bardzo pozytywnie. Tak jak teraz, kiedy oddaje użytkownikom narzędzie do wyrażania wdzięczności śmielej i otwarciej niż niejedna osoba robi to na co dzień.
Na temat pracy w social mediach powstało już co najmniej kilka stereotypów. Jeden z nich mówi o tym, że wszyscy, którzy pracują w tej branży, muszą nieustannie być „w sieci” po to, by jak najlepiej komunikować się z klientami, móc sprawdzać komentarze, odpowiadać na nie, rozwiewać wątpliwości – po prostu służyć pomocą i dobrym słowem 24 godziny na dobę. Czy jest tak naprawdę?
Serwis Google+ jest stosunkowo mało znany w porównaniu do swoich rywali na rynku portali społecznościowych: Facebooka, LinkedIna czy Twittera. Jednak możliwości, które oferuje Google+ skłaniają do poważnego rozważenia obecności swojej firmy w tym serwisie.
Wiele marek na Facebooku próbuje nas często zachęcać do kupna produktu czy wzięcia udziału w konkursie, publikując posty zawierające odpowiednie „call to action”. Nierzadko tego typu treści nie mają żadnego kontekstu i stanowią przykład dosyć agresywnego marketingu. Od przyszłego roku taki content rzadziej będzie gościł na News Feedach użytkowników.
Społeczności związane z Torem wyraziły zaniepokojenie, że operacja ta wymagała użycia specjalistycznych narzędzi, które potencjalnie mogą zagrozić prywatności wszystkich entuzjastów anonimowości.
Ile zarabia się w wymienionych w tytule pięciu popularnych branżach? Dzięki danym zebranym przez serwis zarobki.pracuj.pl kwestia wynagrodzenia powoli przestaje być tematem tabu. Przyjrzyjmy się szacunkowym wyliczeniom.
Niejednokrotnie zdarza się, że poszukujemy fontów do użytku komercyjnego lub domowego, a gdy już znajdziemy najlepszy krój, to okazuje się, że nie ma on polskich znaków. Dzięki zestawieniu przygotowanym przez GetFound unikniemy takiego problemu.
Co w świecie mobile przyniósł rok 2014, a co przyniesie rok 2015? Jakie trendy mobilne wybijają się na prowadzenie, a które totalnie się nie sprawdziły? Jakie rozwiązania znajdą zastosowanie w biznesie, a które poniosą porażkę? Pasjonat, branżowiec, specjalista – nie ważne kim jesteś, jeśli interesuje Cię świat mobile, na pewno podczas konferencji Mobile Trends Conference i Targów Rozwiązań i Technologii Mobilnych Mobile-IT poczujesz się, jak u siebie.
W porównaniu do starej wersji uruchomionej w 2011 roku, najnowsza odsłona katalogu miejsc w portalu Marka Zuckerberga robi wrażenie. Może się podobać przede wszystkim dzięki zastosowaniu dobrych zdjęć i wyglądowi odpowiadającemu innym podstronom serwisu. Niestety, usługa bardzo mocno ingeruje w naszą prywatność.
Głównym polem prowadzenia kampanii wyborczej w internecie są media społecznościowe – to tam koncentruje się aktywność partii politycznych i wystawionych przez nie kandydatów. Znacznie gorzej prezentują się działania w obszarze e-mail marketingu, a płatna promocja w wyszukiwarkach pozostaje w zasadzie poza obszarem zainteresowania ubiegających się o mandaty wyborcze.
O tym, że Piotr Ogiński nie ma konkurencji wśród vlogerów kulinarnych powszechnie wiadomo. W październiku przeszedł jednak samego siebie, bowiem wszystkie dziesięć najpopularniejszych filmików ubiegłego miesiąca w tej kategorii to jego produkcje.