X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn: 187 milionów użytkowników, 252 miliony dolarów przychodu

LinkedIn: 187 milionów użytkowników, 252 miliony dolarów przychodu

LinkedIn, notowany na NASDAQ jako spółka publiczna od maja zeszłego roku, opublikował najnowsze sprawozdanie finansowe. Dane obejmują III kwartał 2012 roku. Wynika z nich, że liczba użytkowników wzrosła do poziomu 187 milionów. Co ważne, wyniki finansowe spółki przewyższyły oczekiwania samych inwestorów.

Facebook eksperymentuje z Timeline i kanałem aktualności

Facebook eksperymentuje z Timeline i kanałem aktualności

Od wprowadzenia Osi czasu dla wszystkich użytkowników i fanpejdży minęło już sporo czasu, wszyscy zdążyli się oswoić z nowym formatem profili i stron. Niewykluczone, że za jakiś czas Facebook podda tę usługę pewnym modyfikacjom, bowiem testowany jest nowy sposób wyświetlania treści na Timeline. Drugie z testowanych rozwiązań może z kolei rozwiązać problem niewielkiego wyeksponowania treści publikowanych na fan page’ach.

Miliard złotych na reklamę online w pierwszym półroczu 2012

Miliard złotych na reklamę online w pierwszym półroczu 2012

Polski rynek reklamy online osiągnął na przestrzeni pierwszych miesięcy 2012 roku rekordowy poziom miliarda złotych. Bardzo prawdopodobne, że na koniec roku ta liczba zostanie podwojona. Najwięcej środków na reklamę w Internecie wciąż przeznaczają firmy z branży motoryzacyjnej.

Tomasz Palec wybrał Kraków

Tomasz Palec wybrał Kraków

Animowany bohater i mieszanka absurdalnego humoru osadzonego w prostej, ale kreatywnej koncepcji. Całość działań przeniesiona do internetu – z naciskiem na media społecznościowe. W taki sposób Kraków zachęcał młodych ludzi, by zdecydowali się na studiowanie właśnie w tym mieście.

Raport SoTrender: Euro 2012 i Igrzyska Olimpijskie kluczem do sukcesu na Facebooku

Raport SoTrender: Euro 2012 i Igrzyska Olimpijskie kluczem do sukcesu na Facebooku

Minionych kilka miesięcy przyniosło dwa niezwykle ważne wydarzenia sportowe – Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Przez ten czas niektóre polskie fanpejdże z branży sportowej odnotowały wzrost liczby fanów na poziomie kilkuset procent! Najdynamiczniej rosła popularność stron prowadzonych przez działy sportowe dużych portali internetowych, jak Onet czy WP.pl .

Narzędzia Facebooka w marketingowym lejku

Narzędzia Facebooka w marketingowym lejku

Jak zbudować na Facebooku świadomość marki oraz zaangażowanie i lojalność fanów, które wpłyną na konwersję? Najlepiej wzorując się na udanych kampaniach takich gigantów jak Nike czy Samsung Mobile. Facebook opublikował własną wersję tradycyjnego marketingowego lejka.

Polki najchętniej grają w gry logiczne, a Polacy w wyścigowe

Polki najchętniej grają w gry logiczne, a Polacy w wyścigowe

Największą popularnością wśród graczy wciąż cieszą się tradycyjne gry komputerowe. Jednakże głównym sprzętem, na którym z nich korzystają stał się laptop, wypierając komputery PC. Najwięcej wydatków pochłaniają z kolei gry konsolowe. Zauważalna jest również istotna różnica w preferencjach Polek i Polaków co do określonych typów gier.