Obama triumfuje. Jak zareagowali internauci?
Wyborcza gorączka w USA właśnie dobiegła końca. Sprawdziliśmy jak na wybory i ich wynik zareagowali internauci, zarówno polscy jak i zagraniczni.
Wyborcza gorączka w USA właśnie dobiegła końca. Sprawdziliśmy jak na wybory i ich wynik zareagowali internauci, zarówno polscy jak i zagraniczni.
LinkedIn, notowany na NASDAQ jako spółka publiczna od maja zeszłego roku, opublikował najnowsze sprawozdanie finansowe. Dane obejmują III kwartał 2012 roku. Wynika z nich, że liczba użytkowników wzrosła do poziomu 187 milionów. Co ważne, wyniki finansowe spółki przewyższyły oczekiwania samych inwestorów.
Instagram wciąż idzie do przodu. Tym razem kupiony jakiś czas temu przez Facebooka serwis wprowadził profile w wersji desktopowej. Nie da się ukryć, że ich wygląd jest mocno wzorowany na facebookowym Timeline.
Lookmash to startup, który zdobywa popularność nie tylko w Polsce. Twórcy tej aplikacji postawili sobie za cel rozwiązanie problemów kobiet na całym świecie – co kupić, w czym wyglądam najlepiej? My zapytaliśmy twórcę tej platformy, czy im się to udało.
Od wprowadzenia Osi czasu dla wszystkich użytkowników i fanpejdży minęło już sporo czasu, wszyscy zdążyli się oswoić z nowym formatem profili i stron. Niewykluczone, że za jakiś czas Facebook podda tę usługę pewnym modyfikacjom, bowiem testowany jest nowy sposób wyświetlania treści na Timeline. Drugie z testowanych rozwiązań może z kolei rozwiązać problem niewielkiego wyeksponowania treści publikowanych na fan page’ach.
Polski rynek reklamy online osiągnął na przestrzeni pierwszych miesięcy 2012 roku rekordowy poziom miliarda złotych. Bardzo prawdopodobne, że na koniec roku ta liczba zostanie podwojona. Najwięcej środków na reklamę w Internecie wciąż przeznaczają firmy z branży motoryzacyjnej.
Jakiś czas temu Facebook ogłosił poszerzenie funkcji targetowania postów na fan page’ach. Podpowiadamy jak zacząć korzystanie z tej usługi.
Animowany bohater i mieszanka absurdalnego humoru osadzonego w prostej, ale kreatywnej koncepcji. Całość działań przeniesiona do internetu – z naciskiem na media społecznościowe. W taki sposób Kraków zachęcał młodych ludzi, by zdecydowali się na studiowanie właśnie w tym mieście.
Zdefiniowane cele, cierpliwość oraz regularne mierzenie ROI – to kilka najważniejszych elementów, które składaj się na efektywną kampanię afiljacyjną. Przeczytaj przewodnik, który pomoże Ci odnieść sukces w performance marketingu.
Minionych kilka miesięcy przyniosło dwa niezwykle ważne wydarzenia sportowe – Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Przez ten czas niektóre polskie fanpejdże z branży sportowej odnotowały wzrost liczby fanów na poziomie kilkuset procent! Najdynamiczniej rosła popularność stron prowadzonych przez działy sportowe dużych portali internetowych, jak Onet czy WP.pl .
Jak zbudować na Facebooku świadomość marki oraz zaangażowanie i lojalność fanów, które wpłyną na konwersję? Najlepiej wzorując się na udanych kampaniach takich gigantów jak Nike czy Samsung Mobile. Facebook opublikował własną wersję tradycyjnego marketingowego lejka.
Największą popularnością wśród graczy wciąż cieszą się tradycyjne gry komputerowe. Jednakże głównym sprzętem, na którym z nich korzystają stał się laptop, wypierając komputery PC. Najwięcej wydatków pochłaniają z kolei gry konsolowe. Zauważalna jest również istotna różnica w preferencjach Polek i Polaków co do określonych typów gier.
Coraz więcej polskich firm zakłada oficjalne profile na portalu Pinterest. Z jakimi trudnościami muszą się mierzyć?
Sport.pl rusza z akcją “100 000 fanów”, w której główną nagrodą będzie możliwość prowadzenia przez tydzień fan page’a serwisu na Facebooku.
Norwegia to kraj, w którym największy odsetek facebookowiczów uzyskuje odpowiedzi na zadawane markom i organizacjom pytania. Skandynawskie państwo utrzymuje się na pozycji lidera już drugi kwartał z rzędu. W czołówce najnowszego zestawienia znalazła się również Polska.